Przetargi.pl
„Modernizacja nawierzchni boiska trawiastego i oświetlenia na Kompleksie Sportowym”.

Gmina Mniów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, Centralna 9
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 37 37 004 , fax. 41 37 37 024
  • Data zamieszczenia: 2024-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniów
    Centralna 9
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 37 37 004, fax. 41 37 37 024
    REGON: 291010346
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mniow.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja nawierzchni boiska trawiastego i oświetlenia na Kompleksie Sportowym”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Modernizacja nawierzchni boiska będzie obejmować: koszenia,  aerację z głębokim spulchnianiem nawierzchni,  nawożenie boiska wraz z zastosowaniem oprysków odchwaszczających boisko,  piaskowanie, mechaniczny dosiew trawy.b) Wykonanie nawadniania boiska piłkarskiego o wymiarach 105 m x 68 m na Kompleksie Sportowym w miejscowości Mniów.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz montaż systemu nawodniania boiska piłkarskiego z zastrzeżeniem, że na płycie boiska maksymalnie mogą znajdować się 3 zraszacze, pozostałe powinny być usytuowane poza płytą boiska. Na Kompleksie Sportowym istnieje własne ujęcie wody wraz z pompą głębinową. Zakres wykonywanych prac: wycięcie darni trawy w miejscach wykonania wykopów pod instalację, zrolowanie darni w odcinki i odłożenie, wykonanie wykopu, adaptacja istniejących betonowych podziemnych zbiorników na deszczówkę pod zbiornikmagazynujący wodę, montaż i ułożenie w rowie instalacji z rury PE63, montaż i ułożenie w rowie instalacji z rury PE75, montaż pompy głębinowej na ujęciu wody wydatek pompy 100l/min, montaż pompy głębinowej zbiornik magazynujący wodę wydatek pompy (p=7bar przyQ=15m3/H), ułożenie w rowie kabli do sterowania zraszaczy (YKY 3x1,5mm2) folia kablowa ułożenie w rowie kabli do sterowa /zasilania pomp (YKY 3x1,5mm2/YKY 5X10mm2) foliakablowa, montaż i podłączenie elektryczne zraszaczy oraz pomp wraz z niezbędnym sterowaniem, zasypanie i zagęszczenie rowów, ułożenie zrolowanej trawy w miejscach wykopów(dosiewy i uzupełnienia murawy ), uruchomienie systemu, regulacja zraszaczy, ustawienia sterownika, instruktaż obsługi systemu nawadnianiaWymiana naświetlaczy oświetleniowych na energooszczędne LED na Kompleksie Sportowym miejscowości Mniów.Przedmiot zamówienia obejmuje demontaż , zakup oraz montaż naświetlaczy LED wraz z wymianą poprzeczek na istniejących masztach oświetleniowych Boiskapiłkarskiego o wymiarach 105 m x 68 m. Zakres wykonywanych prac: demontaż istniejących naświetlaczy, demontaż istniejących układów zapłonowych zlokalizowanych na masztach oświetleniowych, demontaż kabli zasilających naświetlacz z układu zapłonowego, montaż nowych naświetlaczy LED, dostosowanie rozdzielni do nowego systemu oświetlenia, montaż poprzeczek na masztach -dostosowanych pod nowe naświetlacze, pomiary natężenia oświetlenia płyty boiska, uruchomienie systemu, instruktaż obsługi systemu oświetlenia.Dokumentacja projektowa uwzględniająca szczegółowy zakres zamówienia przedstawia załącznik Nr 1 do SWZ:1) Przedmiary robót2) Schemat nawodnienia3) Koncepcja oświetlenia4) Karty materiałoweZ uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w SWZ oraz w załącznikach. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji uzupełniającej szczegółowy zakres robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie zł: trzy tysięce złotych 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Gmina Mniównr rachunku: 11 8493 0004 0030 0506 0134 0007.z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: GKPiB.271.4.2024.KO”.12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniu1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) co najmniej jedną robotę budowlaną, z która polegała na renowacji boiska sportowego wartość min. 50 000 zł brutto,(dotyczy Zadania 1:Modernizacja nawierzchni boiska trawiastego’’)b) co najmniej jedną robotę polegającą na modernizacji oświetlenia boiska sportowego lub oświetlenia ulicznego lub oświetlenia parkowego za kwotę 50 000 zł brutto, (dotyczy Zadania 2: Modernizacja nawierzchni boiska trawiastego’’)DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić wartość oraz zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu wskazany w pkt 6.1.4 pkt 1).2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawcalub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający sięo zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w pkt. 6.1.4, ppkt. 1) lit. a) lub b) SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającegoz powtarzalności wykonanych robót tj. wykonania minimum2 robót przez jeden podmiot. [Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia]
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach