Przetargi.pl
"Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie" oraz "Budowa i remont kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Sulęcin"

Urząd Miejski w Sulęcinie ogłasza przetarg

  • Adres: 69200 Sulęcin, ul. Lipowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 553 601 , fax. 957 552 122
  • Data zamieszczenia: 2018-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Sulęcinie
    ul. Lipowa 18
    69200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 553 601, fax. 957 552 122
    REGON: 52617900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sulecin.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie" oraz "Budowa i remont kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Sulęcin"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot Kontraktu 1 stanowi rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie. W ramach rozdziału sieci kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację sanitarną i deszczową przewiduje się: • budowę sieci kanalizacji sanitarnej, • budowę sieci kanalizacji deszczowej, • renowację istniejącej kanalizacji ogólnospławnej i zmiana sposobu użytkowania na kanalizację deszczową, • renowację istniejącej kanalizacji ogólnospławnej i zmiana sposobu użytkowania na kanalizację sanitarną. Łączne długości budowanych sieci (5030,0 m), w tym: • Budowa kanalizacji sanitarnej: Ø 300mmPP - L = 45,0 m Ø 200PP - L = 567,5 m Ø 160PP - L = 49,5 m Ø 300kamionka - L = 23,5 m Ø 200kamionka - L = 515,5 m Ø 150kamionka - L = 34,0 m • Budowa kanalizacji deszczowej: Ø 600PP - L = 71,5 m Ø 500PP - L = 284,0 m Ø 300PP - L = 40,5 m Ø 250 PP - L = 333,0 m Ø 200 PP - L = 45,0 m Ø 600 kamionka - L = 78,0 m Ø 300kamionka - L = 291,5 m Ø 250kamionka - L = 234,5 m Ø 200kamionka - L = 107,5 m • Renowacja istniejących kanałów – kanalizacja sanitarna: Ø 700 - L = 59,0 m Ø 600 - L = 123,0 m Ø 400 - L = 39,0 m Ø 300 - L = 41,5 m Ø 250 - L = 81,0 m Ø 200 - L = 201,5 m • Renowacja istniejących kanałów – kanalizacja deszczowa: Ø 600 - L = 276,5 m Ø 500 - L = 444,0 m Ø 400 - L = 51,5 m Ø 350 - L = 101,5m Ø 300 - L = 728,5 m Ø 250 - L = 7,5 m Ø 200 - L = 71,5 m • Budowa kanalizacji deszczowej do kanałów poddawanych renowacji: Ø 600PP - L = 1,5 m Ø 200PP - L = 53,0 m • Wymiana kanalizacji deszczowej: Ø 350PP - L = 29,0 m • Separator - 3 szt. Budowa kanalizacji będzie prowadzona w wykopach otwartych umocnionych ściankami szczelnymi lub rozporowymi z odwodnieniem przy pomocy igłofiltrów lub powierzchniowym. W przypadku szczególnie trudnych uwarunkowań terenowych (dużej ilości infrastruktury podziemnej, bliskości budynków i jedni dróg) projektuje się realizację inwestycji metodami bezwykopowymi (przeciski i przewierty) przy czym komory startowe i końcowe będą umacniane ściankami szczelnymi i odwadnianie igłofiltrami. Studnie rewizyjne przewidziano wykonać jako betonowe DN 1000 lub tworzywowe DN425 i DN600. Przed wylotem ścieków opadowych i roztopowych do odbiornika zaprojektowano separator substancji stałych i ropopochodnych o przepływie nominalnym ≥ 60 l/s i maksymalnym ≥ 600 l/s wykonany w postaci zbiornika stalowego zabezpieczonego antykorozyjnie. Przyjęto metodę renowacji bezwykopowej z zastosowaniem rękawa filcowego nasączonego żywicami epoksydowymi. UWAGA: Kanał sanitarny Ø 160 – odgałęzienie do działki nr 264/4 w ul. E. Plater (odc.T.5-korek), przewidziany w projekcie budowlanym i wykonawczym jest wyłączony z zakresu Kontraktu 1. Cały zakres Kontraktu 1 został podzielony na 14 odcinków zgodnie z opisem w Wykazie Cen. Przedmiot Kontraktu 2 stanowi budowa i remont kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Sulęcin. Łączne długości budowanych sieci (2087,5 m), w tym: • Budowa kanalizacji sanitarnej: Ø 200mm PP - L = 345,5 m Ø 160mm PP - L = 110,5 m • Renowacja istniejących kanałów sanitarnych: Ø 200mm - L = 1555,0 m • Budowa kanalizacji sanitarnej do kanałów poddawanych renowacji: Ø 160mm PP - L = 76,5 m Budowa kanalizacji będzie prowadzona w wykopach otwartych umocnionych ściankami szczelnymi lub rozporowymi z odwodnieniem przy pomocy igłofiltrów lub powierzchniowym. W przypadku szczególnie trudnych uwarunkowań terenowych (dużej ilości infrastruktury podziemnej, bliskości budynków i jezdni dróg) projektuje się realizację inwestycji metodami bezwykopowymi (przecisk) przy czym komory startowe i końcowe będą umacniane ściankami szczelnymi i odwadnianie igłofiltrami. Studnie rewizyjne przewidziano wykonać jako betonowe DN 1000 lub tworzywowe DN425. Przyjęto metodę remontu (renowacji) bezwykopowej z zastosowaniem rękawa filcowego nasączonego żywicami epoksydowymi. Cały zakres Kontraktu 2 został podzielony na 4 odcinki zgodnie z opisem w Wykazie Cen.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Kontrakt 1 - „Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie” Wadium wymagane w postępowaniu wynosi: 150.000,00 PLN. Kontrakt 2 - „Budowa i remont kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Sulęcin” Wadium wymagane w postępowaniu wynosi: 50.000,00 PLN. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110 z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: „- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictwlub listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3,co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej oraz nie udowodnił, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronielub, że - Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych wofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 3) Postanowienia pkt 10.2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 10.2.1)b) i 10.2.1)e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Urząd Miejski w Sulęcinie, Ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin Nr rachunku: 79 1240 3624 1111 0000 3063 3166 z dopiskiem: „WADIUM – Rozdział sieci kanalizacji ogólnospławnej w Sulęcinie” i/lub „WADIUM - Budowa i remont kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Sulęcin” Do oferty należy dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : a) wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Postanowienia dla Kontraktu 1 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jestwykazać w sposób szczególny. Postanowienia dla Kontraktu 2 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jestwykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzorów stanowiących załączniki nr 1.1 i 1.2 do niniejszej IDW wraz z ZAŁĄCZNIKIEM DO OFERTY, b) JEDZ – UWAGA: dokument ten musi być złożony w formie elektronicznej zgodnie z punktem 9.III.2.2) IDW. Złożenie JEDZ w zwykłej formie pisemnej lub na nośniku danych (CD, pendrive lub innych) jest niedopuszczalne. c) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wraz z wymaganymi dokumentami, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 6.1 i 6.2 do niniejszej IDW, d) stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru, albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, f) dowód wniesienia wadium, g) wyceniony Wykaz Cen, 2) Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z wyszczególnieniem ilości stron wchodzących w skład oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach