Przetargi.pl
Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy

Sekcja Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, ul. B. Krzywoustego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 889 416 , fax. 71 788 94 17
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sekcja Dróg Miejskich
    ul. B. Krzywoustego
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 889 416, fax. 71 788 94 17
    REGON: 93060744600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Maczka polegająca na budowie miejsc parkingowych prostopadłych do osi drogi (w miejscu istniejących zatok równoległych) oraz na przebudowie chodnika wzdłuż budynków mieszkalnych wielorodzinnych o numerach 3-3b i 5-5e w zakresie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE wraz z wywozem i utylizacją odpadów: - usunięcie ziemi urodzajnej z wywozem – 86 m3, - rozebranie elementów nawierzchni (krawężniki, obrzeża, naw. z kostki, kruszywo) – 166 m3 i wywóz materiału – 146 m3, ROBOTY ZIEMNE: - wykopy w gruncie z transportem urobku – 250 m3, - formowanie nasypów z gruntu G1 – 40 m3, ROBOTY NAWIERZCHNIOWE: - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm – 1027 m2 (w tym 292 m2 kostki z odzysku), - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm – 49 m2, OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: - ustawienie znaków drogowych dla tymczasowej organizacji ruchu, ZIELEŃ: - wykonanie trawników dywanowych – 192 m2. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Maczka w Oleśnicy (dz. nr 30/12, 30/17, 30/18 AM 53 obręb Oleśnica). Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa – w tym suplement dokumentacji nr 1, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki przeznaczonych do wywozu na wysypisko. 3. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca. 4. Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym wykonawcą przekaże dane kontaktowe archeologa prowadzącego nadzór. Roboty budowlane należy prowadzić w porozumieniu ze wskazanym archeologiem, zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków zawartymi w decyzji nr 2758/2016 z dnia 13.12.2016 r. stanowiącej załącznik do dokumentacji projektowej. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie powiadomienie DWKZ o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych w terminie 7 dni roboczych. 5. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Powyższy projekt Zamawiający przekaże w jednym egzemplarzu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z „Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym”. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia organ zarządzający ruchem, Zarząd Dróg Powiatowych oraz Komendanta Powiatowego Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia. 8. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 9. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca. 10. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. 11. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie z prawem budowlanym, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami i zgodnie ze sztuką budowlaną. 12. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót na 14 dni przed planowanym terminem - zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto oferta musi zawierać: a) Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, b) Kalkulację cenową ryczałtu brutto w rozbiciu na poszczególne elementy scalone – załącznik nr 4 do SIWZ, c) Dowód wpłaty wadium, d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy oraz rozdziału Va pkt. 2 ppkt. 1)-3) SIWZ: - Wykonawcy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie – także podmioty spółki cywilnej – każdego podmiotu osobno), - podmiotu udostępniającego zasoby celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, - podwykonawców; złożone przez Wykonawcę - zgodnie z załącznik nr 3 do SIWZ, e) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku podmiotów występujących wspólnie – każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu) - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, f) Kopię – potwierdzoną za zgodność z oryginałem – pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, w tym spółki cywilnej oraz osób, których uprawnienia do reprezentowania firmy nie wynikają z dokumentów rejestrowych), g) Podpisany przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie) wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach