Przetargi.pl
Rozbudowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - II etap zadania p.n. Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Wojska Polskiego 19
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 6156131 , fax. 87 6156134
  • Data zamieszczenia: 2010-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
    ul. Wojska Polskiego 19 19
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 6156131, fax. 87 6156134
    REGON: 51143361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl lub www.strazgoldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - II etap zadania p.n. Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - II etap zadania p.n. Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi. 2. Zaprojektowany budynek, będący rozbudową istniejącego obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, zlokalizowany jest w miejscowości Gołdap, pomiędzy ul. Wojska Polskiego i ul. Konstytucji 3 Maja, na działce nr 1223na12. Ogólne zestawienie powierzchni i ilości miejsc postojowych -Powierzchnia działki - 26.453 m2 -Powierzchnia zabudowy istniejącej - 754,08 m2 -Powierzchnia zabudowy rozbudowy - 379,30 m2 -Powierzchnia użytkowa rozbudowy - 593,05 m2 -Kubatura rozbudowy - 3.942,84 m3 -Pow. Biologicznie - 20415,80m2 -Pow. utwardzone istniejące - 2805,68 m2 -Pow. Utwardzone projektowane - 2098,14 m2 -Liczba miejsc postojowych istniejących - 27 -Liczba miejsc postojowych projektowanych - 11 3. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi w zakresie określonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności polegających na:1. Roboty ziemne 2. Ławy fundamentowe 3. Ściany parteru 4. Strop parteru oraz słupy i podciągi 5. Ściany poddasza nośne bez ścian działowych 6. Dach z pokryciem, więźba dachowa, kominy 7. Posadzki na parterze 8. Stolarka okienna i drzwi zewnętrzne 9. Kanał 10. Elewacje 11. Bramy garażowe 7 szt. 12. Instalacje sanitarne: a. instalacja podpodłogowa kanalizacji parteru wraz z pionami kanalizacji sanitarnej z napowietrzeniem zgodnie z projektem b. odcinek wentylacji nawiewnej w kanale naprawczym znajdujący się w posadzce garażu. 4. W przypadku konieczności uszczegółowienia dokumentacji projektowej na etapie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca obowiązany jest do samodzielnego jej opracowania w ramach oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 5.1.1 Opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie Zamawiającemu w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej 5.1.2 Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 5.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. 6. Zapewnienia przez Wykonawcę w razie konieczności wykonania dokumentacji projektowej wykonawczej przez biuro projektów, osoby bądź inny podmiot gospodarczy posiadający do tego stosowne uprawnienia projektowe wymagane przepisami prawa. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. O ile w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą słowa: wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści dokumentacji projektowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl lub www.strazgoldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach