Przetargi.pl
Rozbudowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - II etap zadania p.n. Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Kolejowa 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6154969 , fax. 087 6154969
  • Data zamieszczenia: 2010-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi
    ul. Kolejowa 10 10
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6154969, fax. 087 6154969
    REGON: 51143361100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwpsp.olsztyn.pl lub www.strazgoldap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - II etap zadania p.n. Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa strażnicy KP PSP w Gołdapi - II etap zadania p.n. Budowa strażnicy KP PSP w Gołdapi. 2. Zaprojektowany budynek, będący rozbudową istniejącego obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, zlokalizowany jest w miejscowości Gołdap, pomiędzy ul. Wojska Polskiego i ul. Konstytucji 3 Maja, na działce nr 1223na12. Ogólne zestawienie powierzchni i ilości miejsc postojowych -Powierzchnia działki - 26.453 m2 -Powierzchnia zabudowy istniejącej - 754,08 m2 -Powierzchnia zabudowy rozbudowy - 379,30 m2 -Powierzchnia użytkowa rozbudowy - 593,05 m2 -Kubatura rozbudowy - 3.942,84 m3 -Pow. Biologicznie - 20415,80m2 -Pow. utwardzone istniejące - 2805,68 m2 -Pow. Utwardzone projektowane - 2098,14 m2 -Liczba miejsc postojowych istniejących - 27 -Liczba miejsc postojowych projektowanych - 11 3. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi w zakresie określonym projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności polegających na: 1. Roboty ziemne 2. Ławy fundamentowe 3. Ściany parteru 4. Strop parteru oraz słupy i podciągi 5. Ściany poddasza nośne bez ścian działowych 6. Dach z pokryciem, więźba dachowa, kominy 7. Tynki mokre,szpachle na parterze 8. Posadzki na parterze 9. Stolarka okienna i drzwi zewnętrzne 10. Kanał 11. Elewacje 12. Bramy garażowe 7 szt. 13. Instalacje sanitarne, wodne i CO (z przyłączem CO z istniejącej kotłowni, bez odciągów spalin, bez wentylacji mechanicznej, bez wentylatorów) a. przyłącza mediów z budynku istniejącego zgodnie z projektem instalacja CO parteru i piętra b. instalacja wodna parteru. Instalację wodną piętra zakończyć zaworami za przyłączem- bez rozprowadzania instalacji po pomieszczeniach piętra c. instalacja kanalizacji parteru wraz z pionami kanalizacji sanitarnej z napowietrzeniem zgodnie z projektem d. kanalizacja zewnętrzna deszczowa i sanitarna, wraz z przyłączeniem do istniejącej e. odcinek wentylacji nawiewnej w kanale naprawczym znajdujący się w posadzce garażu 14. Instalacje elektryczne: a) tablice i WLZ-ty ( TG i doprowadzenie zasilania do tablicy piętrowej T1 bez montażu tablicy T1) b) instalacje elektryczne garażowe i oświetleniowe z odbiornikiem parteru c) instalacje nagłośnienia alarmowego na parterze d) instalacja odgromowa oraz instalacji połączeń wyrównawczych 4. W przypadku konieczności uszczegółowienia dokumentacji projektowej na etapie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca obowiązany jest do samodzielnego jej opracowania w ramach oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 5.1.1 Opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz przekazanie Zamawiającemu w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej 5.1.2 Opracowanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie .pdf i wersji edytowalnej. 5.2 Wykonanie robót budowlanych na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. 6. Zapewnienia przez Wykonawcę w razie konieczności wykonania dokumentacji projektowej wykonawczej przez biuro projektów, osoby bądź inny podmiot gospodarczy posiadający do tego stosowne uprawnienia projektowe wymagane przepisami prawa. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. O ile w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub określenia wskazujące na określone pochodzenie produktów lub nazwy własne wyrobów, urządzeń materiałów lub rozwiązań technologicznych należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych jakim mają odpowiadać wymagane rozwiązania techniczne i materiałowe, a oznaczeniom tym towarzyszą słowa: wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w treści dokumentacji projektowej w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych urządzeń i materiałów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia (równoważnych), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia w ofercie stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów technicznych i jakościowych. 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) na okres związania ofertą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl lub www.strazgoldap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach