Przetargi.pl
Rozbudowa sieci wodociągowej z ujęcia w miejscowości Kaleń gm. Sadkowice

Gmina Sadkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-206 Sadkowice, Sadkowice 129A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 8156191 , fax. 46 8156191
  • Data zamieszczenia: 2014-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sadkowice
    Sadkowice 129A 129A
    96-206 Sadkowice, woj. łódzkie
    tel. 46 8156191, fax. 46 8156191
    REGON: 75014848900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminasadkowice.pl; http://www.gminasadkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa sieci wodociągowej z ujęcia w miejscowości Kaleń gm. Sadkowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa sieci wodociągowej z ujęcia wody w Kaleniu w miejscowościach: Sadkowice, Celinów, Gogolin, Paprotnia, Nowe Lutobory z wpięciem do istniejącej sieci na działce 271/1 miejscowość Kaleń Sieć wodociągowa została zaprojektowana z rur wykonanych z PVC PN 10 i PE PN 10 o średnicach ? 110 mm i 90 mm oraz z armatury żeliwnej. Długość sieci wodociągowej do wykonania w ramach przedmiotowej rozbudowy w poszczególnych miejscowościach: Sadkowice- zadanie nr 1. długość całkowita L = 3 795,0 m w tym: - ? 110 mm PVC o długości 3 137,2 m - ? 90 mm PVC o długości 657,8 m. Celinów - zadanie nr 2. długość całkowita L = 2 526,0 m w tym: - ? 110 mm PVC o długości 1 954,3 m - ? 110 mm PE o długości 571,7 m. Gogolin - zadanie nr 3. długość całkowita L = 6 473,6 m w tym: - ? 110 mm PVC o długości 4 217,7 m - ? 90 mm PVC o długości 2 255,9 m. Paprotnia - zadanie nr 4. długość całkowita L = 1 902,0 m w tym: - ? 110 mm PVC o długości 1 090,7 m - ? 90 mm PVC o długości 811,3 m. Nowe Lutobory - zadanie nr 5. długość całkowita L = 2 114,7 m w tym: - ? 90 mm PVC o długości 2 114,7 m. Uzbrojenie sieci wodociągowej stanowi 147 zasuw kołnierzowych z miękkim uszczelnieniem klina, ( DN100-40 szt. DN80-107szt.) na ciśnienie PN10 z obudową i skrzynką uliczną które należy obudować płytami betonowymi. Aby uniemożliwić wysunięcie się bosego końca rury PVC z kielicha, na wszystkich węzłach tzn. kolanach, zasuwach, zaprojektowano betonowe bloki oporowe z betonu B15. Na sieci zaprojektowano również hydranty ppoż. DN 80 nadziemne zabezpieczone w przypadku złamania w odległościach ok. 150 m w ilości 76 szt. W celu oznakowania instalacji i uzbrojenia sieci wodociągowej należy: - odpowiednimi tabliczkami oznakować uzbrojenie sieci wodociągowej - tabliczki informacyjne umieścić na trwałych budynkach i na słupkach przy trasie wodociągu - wszystkie skrzynki przewidzieć duże i umocnić płytami betonowymi Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem został określony w projekcie wykonawczym, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną decyzją Starosty Rawskiego - pozwoleniem na budowę Nr 105/2011 z dnia 31.03.2011 r. oraz szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , przedmiarem robót. Wszelkie prace budowlane oraz inne czynności nie opisane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w załącznikach do niej, a niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia należy wykonać w ramach niniejszego zadania i uwzględnić w kalkulacji kosztów. 4. Dodatkowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamówienie będzie współfinansowane w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 b) Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej oraz rozpoczęciem robót powinien dokładnie zapoznać się z dokumentacją łącznie z uzgodnieniami (wraz ze sprawdzeniem wszystkich wymiarów danych technicznych w projektach, oraz ilości wymienionych w przedmiarze robót) a także zaleca się dokonania oględzin terenu gdzie będzie realizowana inwestycja, aby w razie stwierdzonych niejasności domagać się od Zamawiającego wyjaśnień; c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest skompletować i złożyć wnioski (zgłoszenia) do zarządcy drogi oraz uzyskać zezwolenia na prowadzenia robót w pasach drogowych c) Jeżeli w załącznikach do SIWZ pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych przykładowo do wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu innego producenta o parametrach równoważnych lecz nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. d) Zamawiający przewiduje płatności dla Wykonawcy po realizacji całego przedmiotu zamówienia, w ciągu 30 dni licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury, która będzie wystawiona przez Wykonawcę po odbiorze końcowym całego zadania. Zapłata będzie się odbywała na podstawie jednej faktury. Faktura wystawiona będzie po zrealizowaniu całego zadania. e) Oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Przyjmuje się, że Wykonawca upewnił się co do prawidłowości i kompletności oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko to co może być konieczne dla właściwego wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia usterek. f) Wykonawca dokonuje wszelkich zgłoszeń zajęcia pasa drogowego i pokrywa koszty z tym związane w okresie prowadzenia robót. g) Wszystkie materiały przewidziane do zastosowania przy realizacji przedmiotowej inwestycji należy zgłosić inspektorowi nadzoru przynajmniej na 2 tygodnie przed wbudowaniem do zatwierdzenia w formie wniosku materiałowego zawierającego deklaracje zgodności oraz dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych. h) Wykonawca zapewnia wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, która musi być przekazana Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót. i)Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania zadania zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji formalno-prawnej stanowiącej załącznik Nr 10 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Podwykonawstwo 1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2. Umowę z podwykonawcą należy zawrzeć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom lub podanie przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy. 4. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Umowa pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą powinna być zawarta na zasadach określonych w art. 6471 Kodeksu Cywilnego, oraz zgodnie ze złożoną ofertą. 6. Wykonanie prac w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za wykonanie obowiązków wynikających z umowy i obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców jak za własne. 7. Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonywać będzie podwykonawca. 8. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo wszelkich działań na terenie budowy w tym działań podwykonawcy i ponosi za nie odpowiedzialność odszkodowawczą. 7. Uwagi końcowe: Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej (projekcie wykonawczym), szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV 45.23.13.00 -8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał należy załączyć luzem, a kopię trwale spiąć z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto BSBR O/Sadkowice nr: 09 9291 0001 0035 8648 2000 0010 z takim wyprzedzeniem, aby środki znajdowały się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert. Zwrot, zatrzymanie lub ponowne wniesienie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminasadkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach