Przetargi.pl
Rozbudowa przedszkola o budynek żłobka z łącznikiem i pomieszczeniami towarzyszącymi przy Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich

Gmina Miedziana Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 26-085 Miedziana Góra, ul. Urzędnicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 303-16-26 , fax. 41 303-16-05
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedziana Góra
    ul. Urzędnicza 18
    26-085 Miedziana Góra, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 303-16-26, fax. 41 303-16-05
    REGON: 29101032300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedziana-gora.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa przedszkola o budynek żłobka z łącznikiem i pomieszczeniami towarzyszącymi przy Zespole Szkół w Kostomłotach Drugich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa przedszkola o budynek żłobka z łącznikiem i pomieszczeniami towarzyszącymi, zagospodarowaniem terenu (komunikacja piesza, dojazdy wraz z parkingami i drogą pożarową oraz plac zabaw) przy Zespole Szkół w miejscowości Kostomłoty Drugie, działka 987/5, gm. Miedziana Góra. Istniejący budynek Przedszkola to budynek III kondygnacyjny (piwnice, parter, poddasze użytkowe). Istniejący budynek nie zmieni sposobu przeznaczenia, zostanie rozbudowany od strony północnej o budynek żłobka. Budynki zostaną ze sobą połączone łącznikiem na poziomie piętra żłobka i poddasza przedszkola. Projektowany budynek żłobka z pomieszczeniami towarzyszącymi ma formę zwartą, jest obiektem II- kondygnacyjnym, (parter, piętro i poddasze nieużytkowe). Ze względu na rozbudowę o budynek żłobka z łącznikiem i pomieszczeniami towarzyszącymi ściany zewnętrzne budynku przedszkola na poziomie poddasza zostaną przebudowane. Zakres robót budowlanych w pomieszczeniach istniejącego budynku przedszkola: – demontaż istniejącej posadzki w pomieszczeniach poddasza; – rozbiórka istniejących ścianek działowych; – rozbiórka istniejącej ściany zewnętrznej przy projektowanym łączniku (poddasze); – zamurowanie istniejącego otworu drzwiowego (poddasze); – demontaż pokrycia oraz istniejącego okna połaciowego; – dostosowanie konstrukcji dachu do projektowanego zadaszenia łącznika; – montaż nadproży i montaż drzwi; – wykonanie konstrukcji dachu i pokrycia; – pozostałe prace. 3.2. Zakres realizacji obejmuje 2 etapy: Etap I – wykonanie robót budowlanych oraz sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, w tym: a) wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, b) przygotowanie i zagospodarowanie terenu, c) przeprowadzenie wymaganych prób i badań, odbiorów, d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, e) geodezyjnych pomiarów powykonawczych. f) przygotowanie dokumentów wymaganych do oddania obiektu do użytkowania, Etap II – uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: pozyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.3. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z: a) dokumentacją techniczną, b) uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi, c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego, d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych, e) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 3.4. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) przedmiarach, STWiOR oraz dokumentacji projektowej, które stanowią załącznik nr 8 SIWZ b)opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez: Pracownię KOLPROJEKT BIURO PROJEKTOWE KRZYSZTOF OLEŚ, ul. Nowy Świat 52, 25-516 Kielce w skład której wchodzi:  Projekt budowlany: − Tom I – Projekt architektoniczno-budowlany z zagospodarowaniem terenu − Tom II - Projekt konstrukcyjno-budowlany − Tom III - Instalacje sanitarne − Tom IV - Instalacje elektryczne − Tom V – Wewnętrzny układ komunikacyjny − Tom VI – Zagospodarowaniem terenu w elementy małej architektury  Projekt wykonawczy  Przedmiary robót  Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót g) Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający nie odpowiada za ilości i pozycje zawarte w przedmiarach. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania przedmiotu zamówienia oraz zgodność przedmiotu zamówienia z dokumentacją techniczną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 17.1 Wadium w wysokości: 150 000,00 PLN (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 17.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 17.2.1. pieniądzu, 17.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 17.2.3. gwarancjach bankowych; 17.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 17.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 17.3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 17.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 75 8493 0004 0020 0303 0078 0006 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: IGPOS.271.17.2020 17.5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 17.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 17.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 17.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 17.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 17.9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 17.9.2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 17.9.3. wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 17.9.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga pkt a) do d)”. 2. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 3. Oryginał wniesienia wadium jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej 4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 5. Pozostałe informacje są zawarte w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach