Przetargi.pl
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żórawinie

Urząd Gminy w Żórawinie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-020 Żórawina, ul. Kolejowa 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3165157 , fax. (071) 316 51 05
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Żórawinie
    ul. Kolejowa 6 6
    55-020 Żórawina, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3165157, fax. (071) 316 51 05
    REGON: 00054678500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zorawina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żórawinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja oczyszczalni scieków w Żórawinie na działkach nr 619/3, 619/6, 617 i 722 gmina Żórawina, będącej własnoscią Inwestora w zakresie: 1. Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Żórawinie o przepustowości umożliwiajacej przejęcie ścieków z następujących miejscowości: Żórawina, Mędłów , Galowice, Szukalice, Rzeplin, Komorowice, Karwiany oraz osiedle Komorowice-Karwiany. 2. Budowa komory pomiarowej. 3. Budowa budynku magazynowo-technicznego wyposażonego w: - halę magazynowo-warsztatową, - halę dmuchaw, - halę mechanicznego odwodnienia osadu 4. Budowa instalacji do wapnowania osadu 5. Budowa zbiornika na PIX, 6. Budowa magazynu osadu 7. Wykonanie dróg dojazdowych , parkingów i chodników. 8. Budowa automatycznej zlewni ścieków. 9. Budowa przepompowni ścieków. 10. Budowa komór biologicznych i osadników wtórnych. 11.Budowa studni wodomierzowej. 12. Budowa kanałów i rurociągów międzyobiektowych. 13. Wykonanie ogrodzenia i zieleni ochronnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzajacy spełnienie następujacych warunków: - Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalnosci lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - Posiadajacy niezbedną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub którzy przedstawią pisemnezobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, - Nie podlegajacy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzajace, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lun Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajace, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłata oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymał w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składajacych ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Oswiadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień publicznych- Wykonawca składa oswiadczenia, których wzór stanowią załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych polegajacych na budowie, modernizacji oczyszczalni scieków lub innych obiektów o podobnym zakresie do przedmiotu zamówienia(z podaniem ich wartosci, dat wykonania oraz odbiorów), Wymagane wykonanie minimum dwóch robót o podobnym charakterze. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nt 4 do SIWZ. - Dokumenty potwierdzajace posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: konstrukcyjno- budowlanej instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych , wodociagowych i kanalizacyjnych, instalacji w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego( Okregową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. -Zał nr 6 do SIWZ - Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zorawina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach