Przetargi.pl
Projekt pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju - Etap II współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa

Gmina Jedlina-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 58-330 Jedlina-Zdrój, ul. Poznańska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 845 52 15 , fax. (074) 845 52 15
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlina-Zdrój
    ul. Poznańska 2 2
    58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 845 52 15, fax. (074) 845 52 15
    REGON: 89071820200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jedlina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Projekt pn.: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju - Etap II współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych zgodnie z wymaganiami prawa polskiego, w tym w szczególności przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm) i procedur FIDIC, dla Projektu: Uzdrowiskowy Szlak Turystyczno-Rekreacyjny w Jedlinie-Zdroju - Etap II współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego - Priorytet VI - Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Działanie 6.1 - Turystyka uzdrowiskowa 2. Zakres rzeczowy Projektu obejmuje zaprojektowanie (wykonanie prac projektowych) i wykonanie (wykonanie robót budowlanych) zamierzenia inwestycyjnego mającego na celu: 1) ZADANIE NR 1 Modernizacja terenu przy uzdrowiskowej pijalni wód mineralnych w Parku Zdrojowym i Pl. Zdrojowym - wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu przy pijalni wód mineralnych w Parku Zdrojowym i Pl. Zdrojowym w zakresie budowy obiektów kubaturowych, elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, 2) ZADANIE NR 2 Rewitalizacja uzdrowiskowych parków etap II - Park Północny i teren przy ul. Pięknej - wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu Parku Północnego i terenu przy ul. Pięknej w zakresie budowy elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, 3) ZADANIE NR 3 Zimowe trasy uzdrowiskowego szlaku - wykonanie robót budowlanych polegających na budowie, wraz z dostawą i montażem, wyciągu narciarskiego talerzykowego (wykonanie dokumentacji projektowej i robót w zakresie wymaganym przez Transportowy Dozór Techniczny oraz załatwienie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z zarejestrowaniem wyciągu w TDT) oraz infrastruktury towarzyszącej obejmującej w szczególności biegowe trasy narciarskie, przyłącza energetyczne wraz ze sztucznym oświetleniem stoku oraz instalacje technologiczne do sztucznego naśnieżania stoku narciarskiego, a także budowa hali sportowej wielosezonowej krytego bulodromu, wykonanej z konstrukcji z profili aluminiowych; zaprojektowanie i budowa studni głębinowej lub zwykłej, w zależności od możliwości technicznych, do zasilenia instalacji sztucznego zaśnieżania. W przypadku braku możliwości wykonania studni należy zaprojektować i wykonać wodociąg niskociśnieniowy, zgodnie z załącznikiem graficznym nr 1 zeszytu nr 2 PFU - plan sytuacyjny koncepcji wyciągu narciarskiego. 4) ZADANIE NR 4 Uzdrowiskowe centrum rekreacyjne dla dzieci i młodzieży przy ul. Kłodzkiej - wykonanie robót budowlanych polegających uporządkowaniu przestrzennym terenu przy ul. Kłodzkiej w zakresie budowy elementów małej architektury przeznaczonej dla dzieci, nawierzchni i chodnika oraz ogrodzenia, 5) ZADANIE NR 5 Rewitalizacja uzdrowiskowych parków etap II - Park Południowy - wykonanie robót budowlanych polegających na uporządkowaniu przestrzennym terenu w Parku Południowym w zakresie budowy elementów małej architektury, przebudowy nawierzchni, oświetlenia oraz uporządkowania zieleni, 6) ZADANIE NR 6 Przebudowa istniejącego obiektu remizy strażackiej na uzdrowiskową wieżę widokową - wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i adaptacji istniejącego budynku remizy strażackiej oraz wykonania elementów zagospodarowania terenu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części III niniejszej SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1) dla zadań cząstkowych nr 1, 2, 5 i 6: 30.000,00 zł, 2) dla zadania cząstkowego nr 3: 17.000,00 zł, 3) dla zadania cząstkowego nr 4: 3.000,00 zł. W przypadku, gdy oferta dotyczy kilku zadań powyższe kwoty wadium należy zsumować
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy, t.j. oświadczą i udokumentują, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 IDW: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r.Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.) zwanej dalej ustawą PZP. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW b) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Wskazać do wykonania niniejszego zamówienia niżej wymienione osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Każda ze wskazanych osób musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie od minimum: - 3 lat w projektowaniu (warunek dla Projektantów) i - 5 lat w kierowaniu budową (warunek dla kierownika budowy i kierowników robót branżowych) Dla zadań cząstkowych nr 1, 2, 5 i 6: (i) Architekt - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej. (ii) Architekt krajobrazu - wymagane kwalifikacje: wyższe wykształcenie w specjalności architektura krajobrazu. (iii) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. (iv) Projektant dróg - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania dróg. (v) Projektant sieci elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania sieci i urządzeń elektroenergetycznych. (vi) Projektant sieci sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych. (vii) Kierownik budowy - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. (viii) Kierownik robót drogowych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej. (ix) Kierownik robót sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych. (x) Kierownik robót elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci i urządzeń elektroenergetycznych. (xi) Ogrodnik terenów zieleni - wymagane kwalifikacje: dyplom ogrodnika lub pokrewny (np. architektura krajobrazu, specjalista w zakresie zagospodarowania terenów zieleni itp.). Dla zadania cząstkowego nr 3: (i) Architekt - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej. (ii) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. (iii) Projektant dróg - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania dróg. (iv) Projektant sieci elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania sieci i urządzeń elektroenergetycznych. (v) Projektant sieci sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych. (vi) Kierownik budowy - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. (vii) Kierownik robót drogowych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej. (viii) Kierownik robót sanitarnych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych. (ix) Kierownik robót elektroenergetycznych - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi związanymi z wykonaniem sieci i urządzeń elektroenergetycznych. Dla zadania cząstkowego nr 4: (i) Architekt - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej. (ii) Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. (iii) Kierownik budowy - wymagane kwalifikacje: osoba posiadająca, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Dopuszcza się, aby powyższe funkcje były łączone, tzn. wykonywane przez jedną osobę, w ramach posiadanych przez nią uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Ponadto, w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował wymienioną w wykazie (załącznik nr 4) osobą, wówczas zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wskazanej osoby zdolnej do wykonywania zamówienia; b) Wykazać się realizacją - (W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że spełnia warunki określone poniżej oraz zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót projektowych i budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy wypełniają załącznik nr 6 wspólnie) oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie) - w systemie: Dla zadań cząstkowych nr 1, 2, 5 i 6: (i) Zaprojektuj i wybuduj, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej roboty w zakresie: - zagospodarowania terenów zielonych w zakresie rewitalizacji lub uporządkowania zieleni oraz budowy elementów małej architektury i - budowy, przebudowy lub modernizacji nawierzchni z płyt lub kostki kamiennej lub mineralnej i - budowa lub przebudowa oświetlenia i -budowy obiektu kubaturowego o powierzchni min. 200 m2 lub (ii) Projektowanie, w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej usługi projektowej w zakresie: - rewitalizacji lub zagospodarowania terenów zielonych w zakresie uporządkowania zieleni oraz budowy elementów małej architektury i - budowy, przebudowy lub modernizacji nawierzchni z płyt lub kostki kamiennej lub mineralnej i - budowa lub przebudowa oświetlenia i - budowy obiektu kubaturowego o powierzchni min. 200 m2 i Budowanie, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej roboty budowlanej w zakresie: - rewitalizacji zagospodarowania terenów zielonych w zakresie uporządkowania zieleni oraz budowy elementów małej architektury i - budowy, przebudowy lub modernizacji nawierzchni z płyt lub kostki kamiennej lub mineralnej i - budowa lub przebudowa oświetlenia i - budowy obiektu kubaturowego o powierzchni min. 200 m2 i Dla zadania cząstkowego nr 3: (i) Zaprojektuj i wybuduj, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej roboty w zakresie: - budowy wyciągu narciarskiego z dośnieżaniem o długości min. 200 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą i - budowy zimowych tras biegowych o długości min. 1000 m. lub (ii) Projektowanie, w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej usługi projektowych w zakresie: - budowy wyciągu narciarskiego z dośnieżaniem o długości min. 200 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą i - budowy zimowych tras biegowych o długości min. 1000 m. i Budowanie, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej roboty budowlanej w zakresie: - budowy wyciągu narciarskiego z dośnieżaniem o długości min. 200 m wraz z infrastrukturą towarzyszącą i - budowy zimowych tras biegowych o długości min. 1000 m. Dla zadania cząstkowego nr 4: (i) Zaprojektuj i wybuduj, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej roboty w zakresie: - uporządkowania terenu w zakresie budowy elementów małej architektury przeznaczonej dla dzieci ze sztuczną nawierzchnią lub (ii) Projektowanie, w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej usługi projektowej w zakresie: - uporządkowania terenu w zakresie budowy elementów małej architektury przeznaczonej dla dzieci ze sztuczną nawierzchnią i Budowanie, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej zakończonej i rozliczonej roboty budowlanej w zakresie: - uporządkowania terenu w zakresie budowy elementów małej architektury przeznaczonej dla dzieci ze sztuczną nawierzchnią 4) Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) Posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: (i) dla zadań cząstkowych nr 1, 2, 5 i 6 - 600.000,00 zł, (ii) dla zadania cząstkowego nr 3 - 300.000,00 zł, (iii) dla zadania cząstkowego nr 4 - 100.000,00 zł. W przypadku, gdy oferta dotyczy kilku zadań powyższe kwoty należy zsumować. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę: 1) dla zadań cząstkowych nr 1, 2, 5 i 6 co najmniej 600.000,00 zł 2) dla zadania cząstkowego nr 3 co najmniej 300.000,00 zł 3) dla zadania cząstkowego nr 4 co najmniej 100.000,00 zł W przypadku, gdy oferta dotyczy kilku zadań powyższe kwoty OC należy zsumować. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 9.1.4) a) - b), podane będą w innej walucie niż polski złoty, Zamawiający dokona ich przeliczenia na polski złoty wg średniego kursu Narodowego Baku Polskiego (NBP) obowiązującego na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych wydawanym przez Urząd Zamówień Publicznych w Warszawie. 5) Złożyć oświadczenie, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków w postępowaniu. 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.1.1)a), 9.1.2)a)-b) IDW, składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż określono dla odpowiednich dokumentów w powyższych punktach IDW zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego oraz osób zarządzających zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.1.1)a), 9.1.2)a)-b) IDW, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, o których mowa Sekcji III. Pkt. III 2) WARUNKI UDZIAŁU niniejszego ogłoszenia i w pkt 9 IDW, oraz: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do IDW wraz z załącznikiem do Oferty stanowiącym Załącznik nr 1a do IDW; 2) Wykaz cen sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do IDW; 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego, dokumentów, itp. nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 5) Potwierdzenie wniesienia wadium; 6) Zaparafowany projekt Kontraktu stanowiący Część II do SIWZ. Zalecane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści z podaniem numerów stron dokumentów wchodzących w skład oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.jedlina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach