Przetargi.pl
Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bolesławcu, os. Przylesie

Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6456400 , fax. 075 6456402
  • Data zamieszczenia: 2015-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
    ul. Rynek 41 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6456400, fax. 075 6456402
    REGON: 23082140500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bolesławcu, os. Przylesie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla których uzyskano pozwolenie na budowę nr 298 z dnia 18 maja 2015 r., znak. WAB.6740.1.60.2015 1.1 Zakres robót obejmuje BUDOWĘ BOISK wraz z infrastrukturą, a w szczególności: a) budowę boiska wielofunkcyjnego 19,10x32,10m z nawierzchnią poliuretanową, b) budowę boiska do piłki nożnej 30x62m z nawierzchnią z trawy syntetycznej, c) budowę siłowni zewnętrznej z urządzeniami ze stali nierdzewnej. Nawierzchnia siłowni z trawy naturalnej z rolki. d) Montaż dwóch stołów do szachów wraz z siedziskami, e) montaż trzech trybun na około 28 miejsc każda. Trybuny stalowe, lekkie, stacjonarne, dwurzędowe, mocowane na stałe do podłoża, f) montaż ogrodzenia wysokości 4,08m po obwodzie boiska piłkarskiego 30x62m oraz po obwodzie boiska wielofunkcyjnego 19,10x32,10m wraz z furtkami i bramami technologicznymi, g) montaż ogrodzenia terenu wysokości 2,20m wraz z bramą i furtką wejściową, h) montaż piłkochwytu za bramkami boiska piłkarskiego. Piłkochwyt wysokości 6,0m i długości 2x26mb, i) wykonanie ciągów pieszo-jezdnych, opasek wokół boisk oraz chodników z kostki betonowej oraz nawierzchni tłuczniowej, j) wykonanie niwelacji oraz skarp nasypów wyrównujących poziomy terenu, k) montaż urządzeń małej architektury: kosze na śmieci, stojak na rowery, l) wycinka drzew (decyzja na wycinkę drzew wg odrębnego postępowania administracyjnego), m) wykonanie trawników z trawy w rolce (siłownia zewnętrzna) oraz z trawy sianej wokół kompleksu, n) wykonanie instalacji odwadniającej obiekty sportowe, o) wykonanie zewnętrznej instalacji oświetlenia terenu w technologii LED, p) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, r) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w 2 egzemplarzach, s) komplet niezbędnych dokumentów umożliwiających uzyskanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bolesławcu pozwolenia na użytkowanie ze wszystkimi towarzyszącymi temu decyzjami, opiniami, operatami, uzgodnieniami i mapą powykonawczą. 1.2 Wykonanie i montaż TABLICY INFORMACYJNEJ w widocznym miejscu zrealizowanej inwestycji, o treści zgodnej z ZAŁĄCZNIKIEM B - WYTYCZNE DOTYCZĄCE OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZY ZADANIACH INWESTYCYJNYCH DOFINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ (FRKF), 1.3 Wykonanie i montaż REGULAMINU UŻYTKOWANIA - w uzgodnieniu z zamawiającym. 2. Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, zawierającej: - inwentaryzację zieleni, - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - przedmiar, - STWiOR, - protokół z pomiarów pól elektromagnetycznych, - decyzja pozwolenia na budowę nr 298 z dnia 18 maja 2015 r., znak. WAB.6740.1.60.2015. - UWAGA!!! Zamawiający opisał wymagane parametry nawierzchni boisk na osobnym pliku o nazwie - PARAMETRY TECHNICZNE WYBRANYCH NAWIERZCHNI SPORTOWYCH, tj.: 1. wymagane parametry nawierzchni 2S na boisku wielofunkcyjnym, gr. 8+8mm. 2. minimalne wymagania dot. nawierzchni boiska piłkarskiego z trawy syntetycznej wysokości 40 mm. 2.1 Dokumentacja służąca do opisu przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ). INFORMACJA: Stosownie do art. 24 ust. 2a ustawy PZP, zamawiający wyklucza również z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości 37 000,00 zł (słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych i zero groszy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=92232
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach