Przetargi.pl
Rozbudowa istniejącego budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach o pomieszczenie laboratoryjno-biurowe oraz budowa minimum 20 stanowisk postojowych dla samochodów

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-734 Kielce, ul. Jagiellońska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3655400, 3456781, 3660030 , fax. 413 451 873
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Kielcach
    ul. Jagiellońska 68
    25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3655400, 3456781, 3660030, fax. 413 451 873
    REGON: 29195400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/wsse-kielce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa istniejącego budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach o pomieszczenie laboratoryjno-biurowe oraz budowa minimum 20 stanowisk postojowych dla samochodów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacji rozbudowy istniejącego budynku głównego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kielcach o pomieszczenie laboratoryjno-biurowe oraz budowa minimum 20 stanowisk postojowych dla samochodów, zakres robót obejmuje: -opracowanie harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji inwestycji- w uzgodnieniu z Zamawiającym, -wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarami, -dokonanie sprawdzenia pod względem wytrzymałościowym nośności gruntu na podstawie opinii geotechnicznej, - opracowanie instrukcji obsługi instalacji kan. opadowej oraz całego obiektu, -opracowanie dokumentacji podwykonawczej we wszystkich branżach (łącznie z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami, informacją o udzielonej gwarancji). Do robót budowlanych zalicza się również czynności takie jak: - wywóz mas ziemnych powstałych w wyniku prac budowlanych, - naprawę potencjalnych uszkodzeń powstałych w trakcie realizacji robót, - uprzątnięcie ternu budowy, likwidacje tymczasowych obiektów np. baraków socjalnych, likwidację tymczasowej infrastruktury np. tymczasowych energetycznych linii zasilających wykonanych z jakichkolwiek złączy kablowych lub szafek energetycznych, - wykonanie drobnych prac budowlanych np. odtworzenie nawierzchni trawiastych graniczących z obiektem uległych zniszczeniu w trakcie prowadzeni robót, itp. Uporządkowanie miejsca wykonywania prac jest obowiązkiem Wykonawcy i powinno zostać wykonane na jego koszt. Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przywrócić zastany standard. Do obowiązków Wykonawcy należy także wykonanie wszelkich działań i czynności niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót objętych przedmiotem umowy oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Wszystkie koszty (w tym administracyjne) wynikające z procedur odbiorowych obciążają Wykonawcę. Zamawiający informuje, iż Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego, dotyczącego prowadzenia robót w pasie drogowym, o ile będzie to konieczne. Wszelkie koszty z tego tytułu ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany: 1) Programie Funkcjonalno- Użytkowym, w zakresie dotyczącym robót budowlanych- załącznik nr 2a do SIWZ. 2) W dokumentacji projektowej, przedmiarach, koncepcji projektowej załącznik nr 2b, 2d do SIWZ. 3) W Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załącznik 2c do SIWZ. 4) we wzorze umowy, zał. nr 5 do SIWZ; Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium w wymaganej wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-pożyczkowej, w tym że zobowiązania kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.); 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 64 1010 1238 0840 8413 9120 0000. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 11.2 lit. (b-e) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii WSSE Kielce, ul. Jagiellońska 68, pokój nr 2. 5. Z treści gwarancji/poręczenia musi jednocześnie wynikać: 1) nazwa zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia) oraz adres ich siedzib; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; 3) kwota gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5) bezwarunkowe, nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w przepisach ustawy, 6. Oferta zostanie odrzucona jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) lub wniesie wadium w złej formie lub wysokości. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ lub zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn po stronie Wykonawcy. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach