Przetargi.pl
"Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju"

Gmina Busko-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, al. Mickiewicza 10
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 41 370-52-00
  • Data zamieszczenia: 2022-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Busko-Zdrój
    al. Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. (+48) 41 370-52-00
    REGON: 291009716
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Rozbudowa infrastruktury przedszkolnej w Busku-Zdroju"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Przebudowa i termomodernizacja obiektu gminnego na ul. ppłk. Srogiego w Busku-Zdroju obejmuje:a) termomodernizację i remont pokrycia dachowego:- rozbiórka istniejących betonowych czapek kominowych, przemurowanie, podmurowanie o ok. 20cm, zamurowanie części kominów, uzupełnienie czapek betonowych i tynków cementowo-wapiennych oraz malowanie farbami elewacyjnymi na kominach, - demontaż istniejącej oraz wykonanie nowej instalacji odgromowej dachu z drutu ocynkowanego fi 8mm (instalacja zamontowana na nowych wspornikach w układzie jak przed demontażem), - docieplenie dachu styropapą grub. 15cm dwustronnie laminowaną (styropian w styropapie EPS100-036) wraz z pokryciem styropapy 2 warstwami papy termozgrzewalnej (papa termozgrzewalna podkładowa oraz nawierzchniowa o grub. min. 5,2mm) na uprzednio przygotowanym podłożu, - montaż kominków wentylacyjnych i wywietrzaków kanalizacyjnych, - wykonanie drewnianej konstrukcji pod obróbki blacharskie i orynnowanie wraz z wykonaniem powyższych, - wykonanie obróbek kominów i wyłazu na dach z papy termozgrzewalnej grub. min. 5,2mm, - montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 15cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL b) roboty remontowe wewnętrzne oraz roboty naprawcze malarskie: - w piwnicach - demontaż wszystkich skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami, montaż nowych elementów: listew aluminiowych w otworach drzwiowych, skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą oraz skrzydeł drzwiowych płytowych wewnętrznych łazienkowych z kratką nawiewną jednodzielnych pełnych wytłaczanych drewnopodobnych z ościeżnicą drewnianą,- w piwnicach - wykucie z muru kratek wentylacyjnych, zerwanie okładzin ściennych i podłogowych (tapety, płytki, rulon PCV, listwy podłogowe), - w piwnicach – wykonanie posadzek: wykonanie podkładów betonowych, wyrównanie nierówności, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej, uzupełnienie posadzek z zatarciem na ostro, gruntownie podłoży, wykonanie posadzek z płytek terakotowych wraz z cokolikami,- w piwnicach – malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi po uprzednim przygotowaniu powierzchni; polakierowanie lamperii, - w piwnicach – licowanie ścian płytkami glazurowanymi, - obsadzenie nowych kratek wentylacyjnych w ścianach, - na pozostałych kondygnacjach - malowanie ścian i sufitów pomieszczeń po przeprowadzeniu prac remontowych na uprzednio przygotowanych podłożach (zachowanie kolorystyki pomieszczeń)- wymiana części istniejących parapetów wewnętrznych po przeprowadzonych pracach związanych z wymianą okien: parapety z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących - wymiana skrzydła drzwiowego wraz z ościeżnicą (przy wejściu do piwnicy) na elementy analogiczne do zastosowanych na poziomie parteruc) docieplenie budynku: - demontaż istniejących elementów zamontowanych do elewacji oraz ponowny montaż nowych elementów,- ściany zewnętrzne kondygnacji nadziemnych docieplone styropianem EPS 70-031 grub. 14cm (λ max = 0,031W/m*K), - ościeża okienne i drzwiowe ocieplone styropianem samogasnącym EPS 70-031 grub. 3cm (λ max = 0,031W/m*K), - wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej. grub. 1,5mm (ściany płaskie, powierzchnie poziome, słupy, ościeża) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z żywicznych tynków dekoracyjnych o fakturze kamyczkowej grub. 1,5mm (cokół) (kolor od uzgodnienia z Zamawiającym),- montaż rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej w kolorze RAL ,- wykonanie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej oraz pozostałych obróbek blacharskich.d) izolację termiczną ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi: - prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni, naświetli, schodów betonowych, - wykonanie impregnacji biobójczej natryskowej,- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z emulsji i roztworów asfaltowych modyfikowanych oraz papy termozgrzewalnej,- wykonanie izolacji termicznej przy użyciu styropianu ekstrudowanego wodoodpornego XPS100 grub. 15cm (λ max = 0,035W/m*K),- odtworzenie opaski i chodnika z kostki betonowej bezfazowej grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej (przyjęto 100% kostki nowej)- odtworzenie schodów żelbetowych, podjazdu dla niepełnosprawnych, tarasów i naświetli wraz z okładziną ww. elementów i elementami towarzyszącymi (balustrady, pochwyty itp.). Na tarasach należy zastosować okładzinę poliuretanową. - balustrady tarasów, schodów i pochylni dla niepełnosprawnych należy wykonane ze stali nierdzewnej „inox” na wzór istniejących elementów – zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi dot. obiektów użyteczności publicznej typu obiekt przedszkolny,- izolacje przeciwwilgociowe tarasu- rozbiórka, przemurowanie wraz z tynkowaniem murków przy tarasach zewnętrznych od strony południowej. e) remont daszków nad wejściami do budynku:- rozebranie elementów daszków,- ułożenie płyt styropianowych EPS 70 grub. 3cm- wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej,- wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowych tynków dekoracyjnych, - wykonanie obróbek blacharskich, - montaż rynien dachowych półokrągłych o średnicy 10cm oraz z rur spustowych o średnicy 8cm z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej (orynnowanie systemowe wraz z koniecznymi akcesoriami) w kolorze RAL f) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej: - stolarka okienna z PCV o współczynniku przenikania ciepła U max = 0,9 W/m2K, szyby zespolone podwójne lub potrójne, okna rozwierane i uchylno-rozwierane wyposażone w nawiewniki higrosterowalne oraz z rekuperatorem, okna jedno – dwudzielne.; - stolarka drzwiowa zewnętrzna z ciepłego aluminium o współczynniku przenikania ciepła U max = 1,3 W/m2K, izolacyjność akustyczne a Rw = 35dB, uszczelki kauczukowe, drzwi wyposażone w zamki,- wymiana parapetów wewnętrznych (13szt) z konglomeratu o kolorystyce analogicznej do istniejących parapetów wraz z obróbką i obsadzeniem ,- wymiana krat stalowych zabezpieczających naświetla piwnic na nowe (6szt)- wymiana drzwiczek do zsypów (2 szt) na nowe elementy termoizolacyjne wraz z montażem zamków zabezpieczających przed dostępem nieupoważnionych osób,g) wykonanie instalacji odgromowej na ścianach:- montaż wsporników naciągowych oraz osłon p.poż. przewodów uziemiających pod styropianem,- montaż zwodów pionowych instalacji naprężanych z drutu ocynkowanego fi 8mm,- montaż złączy kontrolnych z połączeniem drut-płaskownik w instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych z puszkami pomiarowymi ze skrzynkami pomiarowymi - pomiar instalacji odgromowejh) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nominalnej 17kWp: - montaż 34 szt. modułów monokrystalicznych o mocy 500 Wp każdy zainstalowanych na dachu budynku przy pomocy aluminiowych konstrukcji ,- połączenie modułów przewodem solarnym sprowadzonym wolnym przewodem wentylacyjnym do rozdzielnicy TR-Dc zainstalowanej na poziomie piętra budynku,- montaż inwertera o mocy 17kWp i szafki zabezpieczeń ACi) instalacje wewnętrzne – elektryczne:- wymiana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnic,- wykonanie podejść oraz montaż w pomieszczeniach piwnic przepływowych wiszących podgrzewaczy wody użytkowej o mocy do 6,5kW, - przeprowadzenie pomiarów oraz badań linii kablowej.j) instalacje wewnętrzne – sanitarne: - demontaż istniejącej armatury sanitarnej w pomieszczeniach piwnic, - montaż nowych umywalek i zlewozmywaka wraz z bateriami umywalkowymi oraz ustępu.k) instalacje wewnętrzne – centralnego ogrzewania:- wymiana instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnic,- demontaż istniejących grzejników oraz montaż nowych grzejników w pomieszczeniach piwnic.l) wyposażenie obiektu w: meble biurowe, meble kuchenne, pomoce dydaktyczne, zabawki, instrumenty muzyczne. Szczegółowa charakterystyka oraz ilości poszczególnych elementów wyposażenia ujęto w Zestawieniu stanowiącym załącznik nr 12a.ł) wyposażenie obiektu w elementy placu zabaw: - rozbiórka istniejącego placu zabaw wraz z utylizacją urządzeń zabawowych (3szt.), - wymiana urządzeń placu zabaw na nowe elementy, - montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci, regulamin placu zabaw),- uporządkowanie terenu po ww. pracach wraz z wykonaniem nawierzchni trawiastej.Część 2 - Rozbudowa, nadbudowa Publicznego Przedszkola Nr 3 w Busku-Zdroju z zagospodarowaniem terenu wokół budynku obejmuje:a) zagospodarowanie terenu działki nr 130:- wycinka wszystkich drzew i krzewów (w tym żywopłotów rosnących w skupiskach) kolidujących z inwestycją wraz z wykonaniem nowych nasadzeń,- rozbiórka istniejącej kostki kolidującej z inwestycją oraz wykonanie nowych ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej,- likwidacja schodów zewnętrznych,- wykonanie zagospodarowania terenu (po uprzednim oczyszczeniu terenu z resztek budowlanych) poprzez formowanie skarp oraz utworzenie powierzchni biologicznie czynnej (wykonanie trawników parkowych oraz rozrzucenie kory),- rozbiórka istniejącego ogrodzenia wokół działki nr 130 (przęsła, słupki, brama wjazdowa, furtki, podmurówka), wykonanie nowej podmurówki betonowej, montaż nowego ogrodzenia: ogrodzenie panelowe wraz z wymianą furtek i bramy wjazdowej,- modernizacja istniejącego placu zabaw o powierzchni ok.390m2 (rozbiórka istniejącego placu zabaw wraz z utylizacją urządzeń zabawowych, wymiana nawierzchni na nawierzchnię bezpieczną, syntetyczną, gumową oraz wymiana urządzeń placu zabaw na nowe elementy)b) roboty budowlane polegające na dobudowaniu zachodniego skrzydła przedszkola o 2 kondygnacjach, nadbudowie i zmianie poddaszy nieużytkowych na pełną kondygnację w 2 częściach istniejącego budynku, budowie łącznika pomiędzy częścią istniejącą i nową:- wymiana pokrycia oraz konstrukcji dachu istniejącego wraz z ociepleniem stropu poddasza wełną mineralną,- elementy konstrukcyjne: fundamenty – ławy żelbetowe, ściany zewnętrzne – żelbetowe i murowane z pustaków ceramicznych, stropy – żelbetowe wylewane na budowie i z płyt kanałowych strunobetonowych prefabrykowanych, dach – drewniany, płatwiowo-kleszczowy oparty na płatwiach i ścianach zewnętrznych, stropodach - wykończenie papą, schody wewnętrzne – żelbetowe; wyłaz na strych ze schodami; nadproża – wylewane na budowie, żelbetowe.- wykończenie zewnętrzne: stolarka - PCV, aluminiowa, okna przeciwpożarowe; ściany - tynk mineralny, cokół – tynk mozaikowy, dach – blacha cynkowo-tytanowa, rynny i rury spustowe – ukryte w linii okapu, wpusty zabezpieczone koszem, rury spustowe ukryte w grubości ocieplenia; zadaszenie wejść – szkło bezpieczne, system na odciągach ze stali nierdzewnej - wykończenie wewnętrzne: podłogi i posadzki – parkiet, wykładzina PCV, płytki podłogowe; ściany – tynki gipsowe i cementowo-wapienne, płytki ceramiczne, okładziny ochronne przeciwuderzeniowe z tworzywa na bazie żywic akrylo-winylowych; malowanie – farby lateksowe, sufity podwieszane – systemowe, modułowe; stolarka i ślusarka wewnętrzna – drzwi drewnopochodne , łazienkowe z otworami wentylacyjnymi i aluminiowe, - wyposażenie dodatkowe: osłony grzejników, wycieraczki przed wejściami do budynku, scena podniesiona w świetlicy, systemowe kabiny sanitarne w toaletach, gaśnice, rolety EI 30 w istniejących oknach podawczych, lustra w łazienkach- wykonanie szybu windowego oraz montaż dźwigu osobowego: o wymiarach ok.1,1x1,4m, udźwig 630 kg (8 osób) - wykonanie wokół budynku opaski z kostki brukowej z obrzeżem betonowym, - wykonanie drenażu opaskowego z rur drenarskich, przy zastosowaniu geowłókniny, montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych, obsypanie żwirem,c) instalacje wewnętrzne (wraz z montażem osprzętu i armatury)- elektryczna, w tym oświetlenia ogólnego, awaryjnego, zasilania gniazd wtykowych 1-faz, oddymiania klatki schodowej; systemu sygnalizacji pożarowej; uziemienie, połączenia ochronne i wyrównawcze; instalacja odgromowa, ochrona przeciwprzepięciowa , przeciwporażeniowa- instalacja systemu sygnalizacji pożarowej- teletechniczna (instalacja okablowania strukturalnego) oraz system wideodomofonowy - wodno-kanalizacyjna - centralnego ogrzewania- hydrantowa- wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej - gazu - kanalizacji deszczowejd) oprawy oświetleniowe: kaseton, konfigurowalny splot średniej wielkości, oprawy liniowe, oprawy przemysłowe, płaskie plafony, oprawy naścienne do oświetlenia awaryjnego-kierunkowego, dwustronne oprawy nastropowe do oświetlenia awaryjnego-kierunkowego, oprawy dostropowe i nastropowe do oświetlenia awaryjnego-ewakuacyjnego i antypanicznego.e) wyposażenie budynku:- wyposażenie łazienek: umywalki ceramiczne, misy sedesowe, prysznice, dozowniki mydła, pojemniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci, pojemniki na papier toaletowy, lustra nad umywalkami, - umeblowanie sali dydaktycznych, pokoju logopedy, sali multimedialnej, pomieszczenia socjalnego,- wyposażenie sal dydaktycznych: pomoce dydaktyczne, zabawkif) przebudowa istniejącego przyłącza gazu niskiego ciśnienia:- demontaż istniejącego gazociągu,- roboty montażowe nowego gazociągu wraz z przeprowadzeniem odbioru przez zarządcę siecig) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej dla budynku h) przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej;- demontaż istniejącego przyłącza- roboty montażowe : studnie rewizyjne o średnicy 1200mm, kanały z rur PVC-U o średnicy zew. 200mmi) oznakowanie znakami ewakuacyjnymi wszystkich dróg i wyjść ewakuacyjnych z budynku wraz z montażem niezbędnej ilości gaśnic p.poż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości:Część nr 1: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100.)Część nr 2: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 )należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:1) wykonanych robót.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanychnie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jestw stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:Część 1:minimum jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednego kontraktu/umowy polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub termomodernizacji budynku/ budynków o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto.Część 2:minimum jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednego kontraktu/umowy polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie lub termomodernizacji budynku/ budynków o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto.UWAGA!W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Wykonawca może wykazać się jedną robotą na części, na które składa ofertę, jeżeli wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku dla części, na które Wykonawca składa ofertę (np. wartość roboty dla części 1 i 2 to minimum 5 000 000,00 zł brutto).Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnychza świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przeznie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponujen/w osobami:Część 1:− Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji wykonanej w ramach jednego kontraktu/umowy związanego/ej z budowąlub rozbudową lub przebudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszejniż 1 000 000,00 zł brutto.− Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych,− Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychCzęść 2:− Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji wykonanej w ramach jednego kontraktu/umowy związanego/ej z budowąlub rozbudową lub przebudową lub remontem budynku o wartości nie mniejszejniż 4 000 000,00 zł brutto.− Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznych,− Kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnychUwaga: Nie dopuszcza się wykazania tymi samymi osobami w każdej z części.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowana osoba posiada wymagane uprawnienia i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na tą osobę nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12 a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcjiw budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach