Przetargi.pl
Rozbudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 29100983400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa i termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miasta, budowa instalacji wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz wymiana części instalacji c.o., wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, oświetlenia i instalacji elektrycznej oraz innych robót objętych audytem ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Miasta Ostrowca Świętokrzyskiego”, rozbudowa „nowego” budynku o windę panoramiczną z wykonaniem innych robót budowlanych wokół i w budynku Urzędu Miasta w Ostrowcu Świętokrzyskim określonych w projekcie budowalnym zamiennym. Gmina Ostrowiec Świętokrzyski na podstawie projektu budowlanego uzyskała pozwolenie na budowę Nr 129/2015, znak AB.6740.666.2014.MD z dnia 02.04.2015r. Projekt budowlany zamienny został opracowany przez F.H.U. EURO-PROJEKT Mirczak Łukasz ul. Władysława Łokietka nr 13, 42-200 Częstochowa. Gmina Ostrowiec Świętokrzyski na podstawie projektu budowlanego zamiennego uzyskała zmieniające pozwolenie na budowę Nr 491/2019, znak AB.6740.172.2019.MM z dnia 11.10.2019 r. Zadanie będzie realizowane w latach 2021-2022. W ramach w/w inwestycji Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i montażowe zgodnie z opracowanym projektem budowlanym zamiennym i projektami wykonawczymi wszystkich branż dla ww. budynku zlokalizowanego na działkach nr ew. 32/1, 33/2, 18/3, 18/4, 1/1 położonych przy ul. J. Głogowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowalnych zwanych w dalszej części STWiOR. Uwaga. Budynek nie zostanie wyłączony z użytkowania na okres trwania budowy. Zakres inwestycji obejmuje między innymi wykonanie: W ramach prac termomodernizacji budynku Urzędu Miasta objętych audytem: • wymianę części instalacji c.o. i grzejników (70%), • montaż grzejnikowych zaworów termostatycznych, • ocieplenie stropodachu nowej części budynku wraz z dociepleniem stopu ostatniej kondygnacji starej części budynku, • ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku kondygnacji podziemnej poniżej terenu z wyłączeniem ściany starej części budynku od strony ul. Jana Głogowskiego, • ocieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku powyżej terenu z wyłączeniem ściany starej części budynku od strony ul. Jana Głogowskiego, która w ramach robót nie objętych termomodernizacją, a objętych zamówieniem zostanie poddana renowacji wraz z malowaniem, • wymiana części stolarki okiennej lub przeszklenia, • wykonanie odzysku ciepła z wentylacji, funkcji chłodzenia pomieszczeń: układu wentylacji mechanicznej nawiewno -wywiewnej z odzyskiem ciepła, montaż central wentylacyjnych wraz z automatyką i sterowaniem, rozprowadzenie kanałów wraz z montażem izolacji, kratek i przepustnic wentylacyjnych, • wymiana drzwi zewnętrznych oraz bram garażowych, • wymiana na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED w „starej” części budynku wraz z wprowadzeniem częściowego sterowania za pomocą czujników obecności użytkowników oraz konieczną modernizacją okablowania, • wymianę i przebudowę tablic bezpiecznikowych rozdzielczych, • montaż instalacji PV na dachu budynku o mocy 10,2 kWp. Szczegółowy zakres prac wchodzących w skład termomodernizacji objętych audytem został wyszczególniony w pozycjach przedmiarów robót: Branża KONSTRUKCYJNO – BUDOWLANA Dział: Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych - poz. 1.1-1.8 (część prac związanych z wykonaniem izolacji pionowej ściany fundamentowej starej części budynku – elewacja południowa od ul. J. Głogowskiego należy zmniejszyć o wielkość 93,2 m2, obmiar poz. 1.5 do 1.8 winien wynosić 330,8 m2) Dział: Wymiana okien i drzwi zewnętrznych, wewnętrznych Poz. 2.1- 2.54 w tym: Poz. 2.3 – tylko DZ Poz. 2.4 - tylko DZ Poz. 2.9 – 64 szt. Poz. 2.10 – 64 szt. Poz. 2.11 – 60 szt. Poz. 2.12 – 60 szt. Poz. 2.13 – 6 szt. Poz. 2.14 – 6 szt. Poz. 2.18 – tylko DZ Poz. 2.33 – 38 szt. Poz. 2.34 – 38 szt. Poz. 2.35 – 31 szt. Pozostałe elementy w wyszczególnionych powyżej pozycji kosztowych należy ująć w części „prace poza audytem” Dział: Ocieplenie, tynkowanie i malowanie elewacji budynku Poz. 3.1- 3.10 Dział: Termo i hydroizolacja stropodachów, tynkowanie i malowanie elewacji budynku Poz. 4.1- 4.5 Branża ELEKTRYCZNA -część I Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych Dział 1 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – wymiana opraw oświetleniowych -poz. 1 – 21 Dział 2 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – wymiana i przebudowa tablic rozdzielczych - poz. 22-38 Dział 3 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – roboty związane z zasilaniem urządzeń wentylacji - poz. 39-94 Dział 4 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych, Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – instalacja fotowoltaiczna - poz. 95-113 Branża ELEKTRYCZNA- część II Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Instalowanie elektrycznych urządzeń rozdzielczych Montaż instalacji piorunochronnej Ochrona odgromowa Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych Dział 3 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych – roboty związane z zasilaniem urządzeń wentylacji - poz. 50-125 Branża SANITARNA Roboty instalacyjne wod.– kan. i sanitarne Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Dział 1.1 Instalacje centralnego ogrzewania - audyt 1.1.1 Instalacja centralnego ogrzewania zasilanie central wentylacyjnych budynek nowy Poz. 1 – 14 1.1.2 Instalacja centralnego ogrzewania budynek stary Poz. 15 – 59 1.1.3 Prace w obrębie istniejącego węzła budynek stary Poz. 60 – 90 Dział 1.2 Wentylacja 1.2.1 Centrale wentylacyjne Poz. 91 – 102 1.2.2 Kanały i osprzęt wentylacyjny Poz. 103 – 199 1.2.3 Izolacja kanałów wentylacyjnych Poz. 200 – 201 W ramach rozbudowy i termomodernizacji poza zakresem audytu budynku Urzędu Miasta należy między innymi wykonać: • rozbudowę nowego budynku Urzędu Miasta polegającą na budowie zewnętrznej windy panoramicznej (rozpoczęcie prac przy budowie windy w IV kwartale 2021r.), • wykonanie konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego związanego z pracami termomodernizacyjnymi, • montaż instalacji odgromowej, • malowanie wraz z renowacją elewacji południowej niedocieplanej starego budynku od strony ul. Jana Głogowskiego , • wykonanie iluminacji świetlnej ścian zewnętrznych budynku, • wykonanie wymiany istniejących kamer monitoringu budynku Urzędu Miasta wraz z okablowaniem i montażem nowego rejestratora, • częściową wymianę stolarki okiennej lub wymianę wkładów szybowych, • częściową wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, • zabezpieczenia przeciwko ptakom ( kolce) na gzymsach, parapetach budynku Urzędu Miasta, • wykonanie instalacji wod.-kan. w łazienkach, w tym jednej dla osób niepełnosprawnych, • wewnętrzną instalację c.o. wraz z wymianą pozostałych grzejników nie objętych robotami termomodernizacyjnymi, • wewnętrzną instalację wod.-kan. (wymiana rurociągów wody i kanalizacyjnych, baterii, umywalek, miski ustępowej wraz z osprzętem), • wymiana części instalacji elektrycznej i teletechnicznej, • przebudowa sieci telekomunikacyjnej niezbędnej do posadowienia winy zewnętrznej, • wymiana na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED w „nowej” części budynku, • wymianę i przebudowę tablic bezpiecznikowych rozdzielczych, • ekspertyzę ornitologiczną, oraz w przypadku wykonywania robót w okresie lęgowym ptaków ( od 1 marca do 15 października ) lub zamiaru niszczenia siedlisk ptaków np. przez zakratowanie otworów w stropodachu lub likwidacji szczelin, nisz będących siedliskiem ptaków- niezależnie od pory roku, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska z siedzibą w Kielcach z wnioskiem o zgodę na niszczenie/niepokojenie ptaków chronionych w okresie lęgowym, załączając do wniosku kopię ekspertyzy ornitologicznej, • prace wykończeniowe po wykonanych instalacjach wewnętrznych, w tym: - sufity podwieszane, - obudowy pionów instalacyjnych płytami g-k , - malowanie całych pomieszczeń i korytarzy, - okładziny ścian i posadzek w łazienkach (z płytek ceramicznych) i innych pomieszczeniach (systemowych wykładzin PCV na płytach OSB), w których wykonywane były instalacje wewnętrzne, • prace porządkowe, • spełnienie wymogów dotyczących postanowień Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Kielcach pisma znak: IN-UR.5134.1042.9.2015 z dnia 23.03.2015r. i znak: ZN.UR.5142.3.92.2019 z dnia 08.10.2019r oraz Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego (UCHWAŁA NR XLVI/766/2001 RADY MIEJSKIEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM z dnia 28 grudnia 2001r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części osiedla Śródmieście w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz UCHWAŁA Nr L/588/2006 z dnia 4 kwietnia 2006r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części osiedla Śródmieście w Ostrowcu Świętokrzyskim), • inne prace niezbędne do realizacji założonego celu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł. (słownie złotych: czterdzieści tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 20 stycznia 2021 r. do godz. 09:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w pkt 1.1) i 2) (załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do SIWZ) 3) Dowód wniesienia wadium, 4) Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności:  odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika: Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji.  w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach