Przetargi.pl
ROZBUDOWA I REMONT ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Góreckiego 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 767 80 40 , fax. 089 767 80 53
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Góreckiego 7 7
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 767 80 40, fax. 089 767 80 53
    REGON: 00444509300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBUDOWA I REMONT ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W LIDZBARKU WARMIŃSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy rozbudowy i remontu budynku gdzie funkcjonuje Środowiskowy Dom Samopomocy (zwany dalej ŚDS), działający przy Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim. Celem przedsięwzięcia jest osiągnięcie standardów w ŚDS i rozwój sieci ośrodków wsparcia, jak również zwiększenia liczby miejsc w placówce. Standardy które należy osiągnąć to: - osiągnięcie powierzchni 8 m2 na jednego uczestnika, co wiąże się ze zwiększeniem dotychczasowej powierzchni minimum o 107 m2 - zwiększenie liczby łazienek o 3, w tym jedna dla osób niepełnosprawnych, - usunięcie barier architektonicznych, co umożliwi dostępność dla osób niepełnosprawnych, poprzez budowę windy, - zwiększenie liczby miejsc o 5. 1. Cały projekt zakłada: I. Dobudowę nowych pomieszczeń (inwestycja): - W wyniku dobudowy uzyska się 161 m 2, gdzie znajdą się : 3 sale (49m2, 20m2, 28m2) do prowadzenia treningów kompetencji społecznych oraz zajęć rozwojowych. - W dobudowanej części znajdą się ponadto dwie łazienki WC, dla mężczyzn i kobiet oraz pomieszczenie gospodarcze. II. Instalację widny dla osób niepełnosprawnych III. Prace remontowe w dotychczasowej siedzibie ŚDS: - Powiększenie jadalni poprzez wyburzenie ściany działowej (29m2 + 17m2) - Wydzielenie powierzchni na dodatkowe, trzecie WC. Obecnie istniejące WC będzie przeznaczone dla personelu (dotychczas korzystano z WC siedziby MOPS). - Wygospodarowanie odrębnego pomieszczenia na pokój wyciszeń. 2. Etapy standaryzacji: W 2012 roku, zostały wykonane prace projektowe w tym również niezbędna ekspertyza przeciwpożarowa. Otrzymano obowiązujące pozwolenia budowlane. - I etap budowy wykonano w 2013 roku. Prace obejmowały: -roboty rozbiórkowe nawierzchni w miejscu projektowanej dobudowy, wraz z robotami ziemnymi -fundamenty pod budowę nowej części -zewnętrzne i wewnętrzne ściany nośne wraz z elementami konstrukcyjnymi i zamurowaniami -warstwy konstrukcyjne podposadzkowe i podłoża -ściany działowe -stropodach WPS na belkach stalowych z wykonaniem pokrycia ze styropapy z pokryciem -stolarka okienne i drzwiowa -posadzki płytkowe gres i terakota -wewnętrzne instalacje kanalizacji sanitarnej, wody i c.o. w nowej części zewnętrzne elementy kowalsko-ślusarskie - II Etap budowy planowany jest na okres sierpień - grudzień 2014 rok i obejmuje: -w nowej dobudowanej części dokończenie robót budowlanych ( w tym tynki, podłogi, malowanie), roboty sanitarne zewnętrzne i częściowo wewnętrzne, roboty elektryczne -prace budowlane związane z montażem windy do transportu osób niepełnosprawnych, zakup i montaż windy -prace remontowe w części istniejącej budynku w tym: wyburzenie ścian działowych, remont dodatkowego WC, remont pokoju wyciszeń, -ponadto przewidywany jest remont ciągu komunikacyjnego, korytarzy, dostosowanie do przepisów p.poż (oddymianie). 3. Szczegółowy zakres robót określony jest przedmiarem robót, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót stanowiący złącznik do siwz nie jest dokumentem określającym zakres prac przewidzianych do wykonania, lecz zestawieniem elementów poddanych wycenie, które w przypadku wynagrodzenia ryczałtowego nie podlega weryfikacji, a jedynie pełni funkcję pomocniczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej za wadium złożone w terminie zostanie uznane obciążenie wpłatą konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 84 1160 2202 0000 0000 6193 1755 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych , 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lidzbarkw-um.bip-wm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach