Gmina Pisz ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
REGON: 00526506000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i remont Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Piszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i remont Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Piszu, polegające na: ETAP I - rozbudowie i remoncie skrzydła południowego, a w szczególności na: 1) wykonaniu nowego wejścia głównego do budynku, 2) remoncie dwóch sal zajęć - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu osób, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć Wykonawcy lub osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia), a także wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 600m2 i o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 2.300.000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego) oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3. Wykaz osób, z którego wynikać będzie dysponowanie lub możliwość dysponowania co najmniej: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wraz z dokumentami to potwierdzającymi i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (dokumenty dotyczące uprawnień powinny dotyczyć Wykonawcy lub osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca przy realizacji zamówienia). 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z którego wynikać będzie wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 600m2 i o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 2.300.000 zł brutto z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. dz. 206/1 obręb Ruś, gmina Stawiguda do gruntów rolnych - etap I w ramach zadania: Przebudowa drogi gminnej o nr. ewid. 206/1 obręb Ruś gmina Stawiguda
Dodano: 2016-07-27 - Budowa stanowiska dowodzenia (wieży sterowniczej) oraz montaż instalacji sterowniczo-sygnalizacyjnej systemu Agat-Szmaragd wraz z robotami towarzyszącymi na strzelnicy garnizonowej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce (przystosowanie stanowiska osi A strzelnicy garnizonowej JW 1248 na potrzeby instalacji systemu Agat/M-Szmaragd/M) - postępowanie nr 123/RB
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka starego i budowa nowego budynku gospodarczego wraz z remontem ogrodzenia w leśniczówce Muszaki
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu budynku Posterunku Policji w Zalewie
Dodano: 2016-07-27 - REMONT BUDYNKU NR 5 W JW. 3797 (KLUB 15 BRYGADY ZMECHANIZOWANEJ) ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I NA JEJ PODSTAWIE WYKONANIE REMONTU OGRODZENIA, DRÓG I CHODNIKÓW PRZYLEGŁYCH DO PRZEDMIOTOWEGO BUDYNKU
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Piele 1, gm. Lelkowo
Dodano: 2016-07-26 - Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 124041N wraz z obiektem mostowym w msc. Pilec ETAP I
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Kanigowie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 133
Dodano: 2016-07-22