Filharmonia Zielonogórska ogłasza przetarg
- Adres: 65075 Zielona Góra, pl. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 256 512 , fax. 683 256 513
- Data zamieszczenia: 2018-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Filharmonia Zielonogórska
pl. Powstańców Wielkopolskich 10
65075 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 683 256 512, fax. 683 256 513
REGON: 27998200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmoniazg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBUDOWA I MODERNIZACJA BUDYNKU FILHARMONII ZIELONOGÓRSKIEJ – etap I – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie i modernizacji budynku Filharmonii Zielonogórskiej z siedzibą w Zielonej Górze, Plac Powstańców Wlkp. 10, w tym: wykonanie przystosowania budynku Filharmonii Zielonogórskiej na potrzeby ochrony p. poż., zgodnie z Postanowieniem Nr 42/2017 Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp. z dnia 06 kwietnia 2017r. (Zadanie A); wykonanie przebudowy i modernizacji istniejącej kanalizacji deszczowej i sanitarnej z budynku Filharmonii Zielonogórskiej (Zadanie B); rozbudowa, przebudowa i remont zespołu budynków Filharmonii Zielonogórskiej (Zadanie C). w podziale na fazy. Faza 1 realizacji: opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania robót, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń, w tym uzyskanie i doręczenie Zamawiającemu zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót lub decyzji o pozwoleniu na budowę, w podziale na Zadania B i C. Faza 2 realizacji: wykonanie robót budowlanych w oparciu o przekazaną przez Zamawiającego dokumentacje projektową w zakresie Zadania A oraz opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową w Fazie 1 reali w zakresie Zadania B i C. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 35.000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: 2.1. w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. 2.2. w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony po otwarciu ofert na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/filzielgor/zamowienia_publiczne/ http://filharmoniazg.pl wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert oraz wzór. W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, dopuszcza się złożenie powyższego oświadczenia wraz z ofertą, o treści zgodnej z treścią formularza stanowiącego załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku nr 691/k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
Dodano: 2024-07-17 - ” Rozbudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Środowiskowego Domu Samopomocy w Santoku – Etap II”
Dodano: 2024-07-15 - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola gminnego na Klub Malucha wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-15 - WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU GŁÓWNYM SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 WE WSCHOWIE- ETAP 1.
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa terenu wokół Szkoły Podstawowej w Małomicach z dostosowaniem do potrzeb uczniów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa dróg gminnych ulicy: Wiśniowej, Czereśniowej wraz z budową części kanalizacji sanitarnej i wodnej w ul. Brzoskwiniowej i dz.149/1 na terenie Małomic”
Dodano: 2024-07-09 - Budowa remizy strażackiej OSP
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno – Ośno Lubuskie
Dodano: 2024-07-09 - Remont wraz z rozbudową budynku Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich
Dodano: 2024-07-08 - BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z LOKALNĄ OCZYSZCZALNIĄ ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI KOŁO
Dodano: 2024-07-08