Przetargi.pl
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26020 Chmielnik, Plac Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 543 273 , fax. 413 543 273
  • Data zamieszczenia: 2019-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 543 273, fax. 413 543 273
    REGON: 29100974500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest budowa i wyposażenie budynku 1-kondygnacyjnego, przeznaczonego na salę gimnastyczną wraz z zapleczem socjalno technicznym oraz łącznikiem z budynkiem Szkoły Podstawowej w Chmielniku o następujących parametrach: Wysokość: 10,98 m Szerokość: 31,38 m Długość: 50,00 m Budynek niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi i żelbetowymi. Ściany zewnętrzne z pustaków ceramicznych gr. 25 cm z izolacja termiczna gr. 18 cm z wełny mineralnej. Dach pokryty blachą tytan – cynk na rąbek stojący. Konstrukcja dachu z dźwigarów z drewna klejonego. Sala gimnastyczna wraz z zapleczem socjalno-technicznym, zostanie połączona z istniejącym budynkiem Szkoły Podstawowej za pomocą łącznika. W projektowanym budynku sali gimnastycznej znajdować się będą: - sala sportowa, - pokój trenera, - łazienka trenera, - magazyn sprzętu sportowego, - przestrzeń komunikacyjna z przedsionkami, - sanitariaty ogólnodostępne w tym oddzielne dla osób niepełnosprawnych, - szatnie męskie i damskie z węzłami sanitarnymi, - pomieszczenie na sprzęt porządkowy, W sali sportowej zaprojektowano boisko centralne do gry w: - koszykówkę, - piłkę ręczną, - piłkę siatkową, - tenisa ziemnego. 2) Przedmiotem zamówienia jest także budowa instalacji, m.in.: - zewnętrznej i wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, - instalacji wodociągowej (ciepłej i zimnej wody), - elektrycznej, - wentylacyjnej ( mechanicznej), - przeciwpożarowej, - centralnego ogrzewania i technologia kotłowni. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje budowę instalacji monitoringu : 5 kamer zewnętrznych szerokokątnych usytuowanych na elewacji sali gimnastycznej oraz 4 kamery wewnętrzne zgodnie z Projektem Monitoringu stanowiącym załącznik nr 9.8 do SIWZ. Uwaga: Koszty budowy monitoringu należy ująć w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna. 4) W ramach infrastruktury towarzyszącej należy wykonać roboty drogowe oraz zagospodarowanie terenu: - drogę pożarową z kostki brukowej betonowej gr, 8cm od strony północnej, - dojścia do nowo wybudowanej części budynku z kostki betonowej gr. 6cm, - 10 miejsc postojowych dla samochodów osobowych o wymiarach 2,5x5,5m, - 2 miejsca o wymiarach 3,6x 5,5m dla samochodów osób niepełnosprawnych ( 4 miejsca parkingowe zlokalizowane w południowej części o nawierzchni z kostki betonowej, pozostałe 8 miejsc na istniejącej nawierzchni asfaltowej poprzez wymalowanie linii), - wykonanie trawników oraz niskie nasadzenia wokół sali gimnastycznej, - zamontowanie nowych ławek oraz koszy na śmieci. 5) Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie budynku w sygnalizację pożarową i urządzenia gaśnicze zgodnie z Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego stanowiącą załącznik nr 9.9 do SIWZ. UWAGA: Wyposażenie w sygnalizację pożarową i urządzenia gaśnicze nieujęte w przedmiarach robót należy ująć w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna. 6) W ramach zamówienia należy zakupić i zamontować wyposażenie budynku wg zestawienia poniżej: 6.1) regały szatniowe otwarte z płyty standardowej z wieszakiem ( w formie haczyka), półką na obuwie, półką na odzież oraz siedziskiem – dł. 32 m. Zamawiający rezygnuje z zaprojektowanych ławko – wieszaków na rzecz regałów szatniowych. W pozycji 150 przedmiarów robót budowlanych w miejsce ławko – wieszaków należy wycenić regały szatniowe. Poniżej zostały zamieszczone zdjęcia poglądowe przedstawiające wymagania Zamawiającego co do wymaganych elementów regałów szatniowych. 6.2) szafy ubraniowe z drążkiem i wieszakami, z półką dolną i górną, zamykane, o wymiarach szer. 100cm x wys. 180 cm x głęb. 55cm z płyty wiórowej laminowanej - 4 szt. 6.3) szafa ubraniowa z drążkiem oraz półkami (1/2 półki, ½ drążek na wieszaki ) wymiary: 100 x 180 x 55 - 1 szt. 6.4) szafy na sprzęt sportowy o wymiarach wys. 200, szer. 150, gł. 50 cm - 2 szt. Szafy do przechowywania różnego rodzaju sprzętu sportowego wykonane z blachy, malowane farbą proszkową. Przykładowe wyposażenie: 1 szafa: część prawa- 4 półki regulowane co 15 mm; część lewa- 3 haki, skarbczyk, przegrody na kije i tyczki, wanienka, uchwyt na kije beseballowe, kosz na piłki. Drzwi przesuwne pełne. 2 szafa: półki regulowane co 15 mm. Drzwi przesuwne siatkowe. Rysunki poglądowe: 6.5) stolik do pokoju trenera – 1 szt. wykonany z płyty meblowej, blat 25 mm, wymiary 165 x 85. Rysunek poglądowy: 6.6) krzesła do pokoju trenera – 3 szt. – tapicerowane siedzisko i oparcie, konstrukcja stalowa. Rysunek poglądowy : 6.7) wózek na piłki, przejezdny, zamykany - 3 szt. Stalowa konstrukcja malowana proszkowo, zamykana, z czterema kółkami ułatwiającymi transport. Wymiary: min.100x60x80cm. Rysunek poglądowy: 6.8) regał o konstrukcji metalowej z 5 – cioma półkami o głębokości 40 cm, szerokość regału 1,2 m, wys. 180 cm – 1 szt. 6.9) lustra łazienkowe do wklejenia nad umywalką, oraz w szatniach, bez oprawy, prostokątne, bez podświetlenia, bez półki – 11 szt. 6.10) kosz na odpady( łazienkowy ) z tworzywa sztucznego z uchylną pokrywą, o pojemnościach: -15 litrów - 6 szt. i - 25 litrów - 3 szt. 6.11) mechaniczny podajnik ręczników papierowych w rolach (automatic maxi) z mechanizmem tnącym – 7 szt. 6.12) pojemnik na papier toaletowy – z tworzywa ABS, dostosowany do papieru o maksymalnej średnicy roli 23 cm, okienko do kontroli ilości papieru w pojemniku, zamykany na kluczyk – 9 szt. 6.13) szczotki do WC, tuba stojąca wykonana ze stali nierdzewnej, malowana proszkowo. Rączka szczotki wyposażona w przykrywkę tuby, która zapobiega wydostawaniu sie zapachu, stojące – 9 szt. 6.14) dozownik mydła w pianie zamykany na klucz, na wkłady z mydłem, w tworzywa ABS - 7 szt. UWAGA: Zadania oraz wyposażenie wymienione w pkt. 3), 5) i 6) nie zostały ujęte w przedmiarach robót, należy je ująć w kosztorysie ofertowym jako kalkulacja własna. Zestawienie wyposażenia stanowi Załącznik nr 11.3 – wykaz wyposażenia sali gimnastycznej. Projekt pn. „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Chmielniku o salę gimnastyczną wraz z łącznikiem, zapleczem socjalno – technicznym oraz infrastrukturą towarzyszącą” realizowany jest z dofinansowaniem ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Ministerstwa Sportu i Turystyki. 7) W zakres zamówienia wchodzi także zabezpieczenie terenu robót, wywóz i utylizacja odpadów oraz prowadzenie dokumentacji gospodarki odpadami wymaganej przepisami szczególnymi, uporządkowanie terenu robót oraz skompletowanie dokumentacji powykonawczej. 8) W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa. 9) Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Na dzień odbioru końcowego robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu co najmniej potwierdzenie jej złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kielcach. 10) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Projekt budowlany i wykonawczy opracowany przez firmę MAAT Projekt Sp. z o.o. – Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 10 do SIWZ, c) Zamawiający załącza dodatkowo do SIWZ przedmiar robót ( Załącznik nr 11 do SIWZ) , który ma charakter dokumentu pomocniczego i nie stanowi elementu opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary mają jedynie charakter dokumentu pomocniczego i stanowią bazę wyjściową do obliczenia ceny oferty. Wykonawca może uwzględnić w kosztorysie swoje własne obmiary i założenia kalkulacyjne. W związku z czym dopuszcza się odstępstwa zarówno na plus jak i na minus od założeń wyjściowych zawartych w załączonych przedmiarach. 11) Na podstawie § 4 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego ( Dz. U. z 2013r. poz. 1129) wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i opis przedmiotu zamówienia nie obejmuje przedmiaru robót. 12) W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o którym mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13) Zgodnie z art.29 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, w każdym przypadku, gdzie wskazano lub użyto w niniejszej SIWZ oraz załącznikach: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, źródła lub szczególnego procesu, należy rozumieć, że dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych o porównywalnych ( nie gorszych) parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych tj. nie gorszych niż te, które wskazano w projekcie, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W przypadku gdy w dokumentacji pojawiłaby się nazwa własna wyrobów budowlanych, nazwy producentów lub produktów to należy to traktować wyłącznie i jedynie jako przykładowe dane, które określają minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż wymienione w dokumentacji pod warunkiem, iż posiadały będą takie same lub lepsze parametry techniczne i właściwości ( będą równoważne). Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wskazane znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie wymaganej jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w SIWZ wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Jeżeli w SIWZ w odniesieniu do niektórych materiałów, produktów, urządzeń wskazuje się znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert zawierających produkty równoważne. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów wskazane w SIWZ i jej załącznikach, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma charakter wyłącznie przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenia konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Obowiązek wskazania, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Materiały, urządzenia i inne wyposażenie przed wbudowaniem, zastosowaniem lub zainstalowaniem podlegają akceptacji Zamawiającego. 14) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. 15) Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.) tj. wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając terminowość, złożoność i rodzaj robót budowlanych. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia ( 7 dni) od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz (listę) pracowników własnych i podwykonawców delegowanych do wykonania bezpośrednio robót budowlanych wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający jest uprawniony do kontroli przestrzegania w/w wymogu a Wykonawca zobowiązany do składania na każde żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie i czynności realizowanych przez pracowników bezpośrednio wykonujących roboty budowlane art.: - kopii umów o pracę osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego lub - dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 16) Informacje co do przebiegu wykonywanych robót: a) Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem inwestycji, uzbrojeniem terenu, istniejącymi obiektami i wszelkimi warunkami mogącymi mieć wpływ na prowadzenie robót budowlanych. b) Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie i wykonywanie prac zgodnie z projektem i uzgodnieniami z Zamawiającym. c) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną niezbędną przy realizacji zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym. Wykonawca przygotuje geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w dwóch (2) kompletach zbiorczych. W dniu odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu co najmniej potwierdzenie złożenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Kielcach. d) Wykonawca we własnym zakresie zapewni dostawę wody i energii elektrycznej. e) Prace budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami i wymogami bezpieczeństwa oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej. f) Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu budowy. g) Teren budowy należy utrzymać w czystości i porządku zapewniając bezpieczeństwo uczniom oraz użytkownikom przyległego terenu. h) Dobór i kolorystyka wszelkich elementów wykończeniowych, elewacyjnych, widocznych elementów konstrukcyjnych oraz budowlanych zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych podlega akceptacji Zamawiającego. i) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest elementem obowiązkowym. 17) Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy (3 lata) i nie dłuższy niż 60 miesięcy (5 lat). Okres rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane rozpoczyna się od daty zakończenia robót potwierdzonych protokołem odbioru końcowego zakończenia robót. Termin udzielonej gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 18) Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe, towarzyszące wymagane do zrealizowania zadania w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). 19) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą art. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 20) Wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Stosowne oświadczenie w swojej treści Formularz ofertowy stanowiący – Załącznik nr 1 do SIWZ. 21) Wykonawcy zobowiązani są do wypełnienia oświadczenia dotyczącego statusu przedsiębiorcy ( informacja o charakterze statystycznym wymagana do ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, publikowanego przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych) zamieszczonego w formularzu ofertowym – Załącznik nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 105 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2016r. poz. 1829 z późn. zm.) za małego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 50 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 10 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 10 milionów euro. Zgodnie z art. 106 ww. ustawy za średniego przedsiębiorcę uważa się przedsiębiorcę, który w co najmniej jednym z dwóch ostatnich lat obrotowych: 1) zatrudniał średniorocznie mniej niż 250 pracowników oraz 2) osiągnął roczny obrót netto ze sprzedaży towarów, wyrobów i usług oraz operacji finansowych nieprzekraczający równowartości w złotych 50 mln euro, lub sumy aktywów jego bilansu sporządzonego na koniec jednego z tych lat nie przekroczyły równowartości w złotych 43 milionów euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy PLN 00/100), które należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych tj: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w/w pkt.2 lit. b-e SIWZ ( art.45 ust.6 pkt.2-5) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Chmielnik 32 8483 0001 2001 0017 7441 0001 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 6. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy: - załączyć do oferty w oryginale; lub - złożyć w pokoju nr 209 Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościuszki 7 przed terminem składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art.46 ust.4a ustawy Prawo zamówień publicznych ( tj. jeżeli zajdą okoliczności wpływające na zatrzymanie wadium) 8. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: a) Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna się składać w szczególności z: a) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane Oświadczeniem) stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ, c) Dowodu wniesienia wadium, d) Kosztorysu ofertowego uproszczonego (jako elementu pomocniczego regulującego ewentualne wzajemne rozliczenia). e) Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust.2 ustawy) ( jeżeli dotyczy), f) Pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach