Przetargi.pl
Rozbudowa budynku, którego część zajmuje siedziba Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, usytuowanego przy ul. Lubelskiej 16 w Olsztynie, dz. Nr 6/77

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-404 Olsztyn, ul. Lubelska 16
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 533 14 11 , fax. 89 539 91 58
  • Data zamieszczenia: 2012-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
    ul. Lubelska 16 16
    10-404 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 533 14 11, fax. 89 539 91 58
    REGON: 51075067000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbudowa budynku, którego część zajmuje siedziba Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie, usytuowanego przy ul. Lubelskiej 16 w Olsztynie, dz. Nr 6/77
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową budynku - stan surowy zamknięty - dla inspekcji weterynaryjnej w Olsztynie. Realizacja przedmiotowego zadania została podzielona na dwa etapy. Zakres etapu I, który jest przedmiotem zamówienia, obejmuje; 1) Wycinkę kolidujących drzew i krzewów zgodnie z inwentaryzacją szczegółową zieleni i projektem gospodarki szatą roślinną; 2) Rozbiórkę 2 szt. garaży kolidujących z rozbudowywanym budynkiem; 3) Budowa nowego budynku w stanie surowym zamkniętym (dach wykończony papą bez pokrycia blachą i bez ocieplenia wełną); 4) Montaż zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej; 5) Wykonanie tarasów zewnętrznych, podjazdu dla niepełnosprawnych w stanie surowym (tarasy zabezpieczone hydroizolacją); 6) Wykonanie poziomów, pionów i podejść pod przybory kanalizacji sanitarnej; 7) Wykonanie instalacji odgromowej w zakresie ułożenia otoku w wykopie podłączenia do niego zbrojenia ław fundamentowych i instalacji odgromowej istniejącego budynku; 8) W obecnym etapie nie przewiduje się wykonania robót w istniejącej części budynku; 9) Z uwagi na fakt, że prace budowlane będą prowadzone od strony istniejącego wejścia do budynku , należy zorganizować tymczasowe wejście do pomieszczeń PIW . Wskazane jest by wejście to usytuowano w miejscu jednego z okien sekretariatu. Wejście poprzedzić schodami zewnętrznymi i zadaszonym podestem. Wewnątrz należy wydzielić wiatrołap w postaci ścianki z płyt gipsowo-kartonowych z drzwiami wewnętrznymi. Powyższe roboty należy wykonać zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 2. Wykonawca przyjmuje na siebie następujące obowiązki: 1. Prowadzenie Dziennika budowy; 2. Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót zamiennych w terminie 7 dni od stwierdzenia takiej konieczności, wraz z propozycją sposobu ich wykonania; 4. Sukcesywnie w zależności od kolejności wykonywanych robót, Wykonawca ma obowiązek przedstawienia Zamawiającemu wszelkich próbek materiałów, które mają być użyte podczas realizacji przedmiotu umowy, w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy do zatwierdzenia. Przedstawienie próbek materiałów musi następować odpowiednio wcześnie, tak, aby Wykonawca miał możliwość i czas na ponowną prezentację próbek , które nie zostały zaaprobowane; 5. Informowania inspektora nadzoru o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu, oraz terminie odbioru robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych faktach inspektora nadzoru, zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na własny koszt; 6. Wykonawca jest zwolniony od ponoszenia kosztów opisanych w pkt. 5, jeżeli Zamawiający nie odbierze robót w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia; 7. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia już wykonanych elementów, ich części w toku realizacji - naprawiania ich i doprowadzenia do stanu poprzedniego na własny koszt 8. Zagęszczenia gruntu i badań zagęszczenia gruntu; 9. Pompowania wód gruntowych w celu wykonania robót; 10. Zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej przez uprawnione służby, obejmującej nadzór nad realizacją i wytyczenia oraz bieżącej inwentaryzacji powykonawczej i wykonanie dokumentacji projektowej powykonawczej i geodezyjnej w trzech egzemplarzach w formie papierowej i jednej na płycie CD (format zapisu DWG oraz PDF); 11. Wykonania projektu sprawdzających badań geologicznych i geotechnicznych; 12. Wykonania obowiązków wynikających z pozwolenia na budowę; 13. Zakupu materiałów, transportu elementów i materiałów budowlanych, 14. Wywiezienia odpadów ( gruzu, złomu, śmieci ) i ich utylizacji- Wykonawca jest zobowiązany udokumentować sposób zagospodarowania odpadów, jako warunek dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy;; 15 Wykonania urządzenia i utrzymania terenu budowy, wykonania obiektów tymczasowego zaplecza budowy oraz ich rozbiórki po zakończeniu budowy, wykonania projektu zagospodarowania placu budowy, sporządzenia planu BIOZ, wykonania projektu zabezpieczenia BHP, wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy; 16. Wykonania dróg tymczasowych; 17. Utrzymania w należytym porządku dróg dojazdowych do placu budowy; 18. Zapewnienia dozoru, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż; 19. Ponoszenia opłat za zajęcie terenu, energię elektryczną, cieplną, wodę i ścieki zużyte przy realizacji zamówienia; 20. Ogrzewania obiektów w okresie obniżonych temperatur i osuszania; 21. Wykonania projektu zmiany organizacji ruchu i zajęcia ulic, placów, chodników, pasa drogowego; 22. Naprawy uszkodzonych w toku robót urządzeń podziemnych oraz przebudowy wszystkich kolizji ; 23. Udzielania wszelkiej pomocy w przygotowaniu niezbędnych dokumentów wymaganych przez jednostki finansujące przy realizacji i rozliczeniu inwestycji; 24. Udostępnienia placu budowy innym Wykonawcom realizującym inwestycję na podstawie odrębnych umów zawartych z Zamawiającym. 25. Doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonaniu robót; 26. Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres prowadzenia robót w wysokości 300.000,00 zł. 27. Wykonawca zobowiązuje się na dzień podpisania końcowego protokołu odbioru robót zabezpieczyć obiekt do czasu realizacji II etapu, w następujący sposób: - zabezpieczyć stolarkę okienną i drzwiową od zewnątrz - proponowane okiennice drewniane, dodatkowo drzwi wejściowe obite blachą; - wykonać na wewnętrznej klatce schodowej oraz na schodach zewnętrznych poręcze i balustrady drewniane. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ilość robót budowlano - instalacyjnych opisana jest w przedmiarach robót, które należy traktować jako element dodatkowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) na okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//www.olsztyn.piw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach