Przetargi.pl
Rozbiórka zabudowy przy ul. Ignacew w Konstantynowie Łódzkim

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95-050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2111173 , fax. 042 2111168
  • Data zamieszczenia: 2013-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2 2
    95-050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 042 2111173, fax. 042 2111168
    REGON: 00052564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka zabudowy przy ul. Ignacew w Konstantynowie Łódzkim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka 15 budynków na terenie działki nr ew. 38/1 obręb K-1 w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Ignacew, na podstawie i zgodnie z projektem budowlanym. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - rozbiórkę pokryć dachowych i ścian osłonowych z płyt falistych azbestowo-cementowych; - rozbiórkę 15 obiektów usytuowanych na terenie działki wraz z rozbiórką urządzeń i sieci instalacyjnych. Szczegółowy zakres obejmuje realizację zamówienia w 2 częściach opisanych w pkt IV SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną z części lub obydwie. Szczegółowy opis prac i zakres ich wykonania zostały określone w dokumentacji technicznej: projekcie budowlanym, informacji BIOZ, Specyfikacji Technicznej. Do SIWZ zostały dołączone przedmiary robót, jako elementy pomocnicze. Dokumentacja techniczna stanowi integralną część Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Uzyskane z rozbiórki elementy stalowe i metalowe będą stanowić własność Zamawiającego. 2. Zamawiający uzyskał pozwolenie na rozbiórkę, wydane przez Starostę Pabianickiego w drodze decyzji Nr 240/2013. 3. Po zakończeniu robót w zakresie rozbiórki pokryć dachowych z płyt falistych azbestowo-cementowych, Wykonawca jest zobowiązany złożyć Zamawiającemu pisemne oświadczenie, że prace związane z usunięciem odpadów zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi zasadami, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, a cały teren robót został prawidłowo oczyszczony z azbestu, potwierdzone pomiarami stężeń azbestu w środowisku pracy (zgodnie z rozporządzeniem z dnia 02 kwietnia 2004 r. (Dz. U. nr 71, poz.649 ze zmianami) firma wykonująca zamówienie musi udokumentować poprawność wykonanych prac, pomiarami stężeń pyłu azbestowego w środowisku prac) 4. Po zakończeniu robót Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadów niebezpiecznych przez docelowego, uprawnionego odbiorcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga: w zakresie części 1 zamówienia, wadium w wysokości 2000,00 zł. (słownie: dwa tysiące złotych); w zakresie części 2 zamówienia wadium w wysokości 1500,00 zł. (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Jeżeli Wykonawca składa ofertę na obydwie części, winien wnieść wadium na każdą z części oddzielnie. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej w całości kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania wadium jest wnoszone. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Łódzkim 05 8780 0007 0000 0316 1000 0005 5. Wadium zarówno w formie pieniężnej jak i w innej formie musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w pkt. XIV. SIWZ. 6. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy natomiast trwale wpiąć do oferty. 7. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 9. Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 10. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konstantynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach