Przetargi.pl
ROZBIÓRKA WIADUKTU NA UL. 1MAJA W SKRZYSZOWIE

Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni ogłasza przetarg

  • Adres: 44-361 Syrynia, ul. Raciborska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4517607; 032 4517415 , fax. 032 4517607
  • Data zamieszczenia: 2009-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śl. z/s w Syryni
    ul. Raciborska 3 3
    44-361 Syrynia, woj. śląskie
    tel. 032 4517607; 032 4517415, fax. 032 4517607
    REGON: 27628641300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROZBIÓRKA WIADUKTU NA UL. 1MAJA W SKRZYSZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka istniejącego wiaduktu drogowego nad rozebraną linią kolejową i wykonanie nowej niwelety w ciągu drogi powiatowej nr 5019S. Rozebraniu podlega żelbetowa płyta nośna, filary oraz przyczółki a także nasyp drogowy na długości 226mb. W związku z rozbiórką wiaduktu przebudowie ulega odcinek na długości 274,00mb. Przebudowie ulegnie również skrzyżowanie ul. 1Maja z ul. Mszańską. Nowy odcinek drogi na długości 274m przebiegać będzie po trasie istniejącej. Szerokość drogi została dostosowana do stanu istniejącego pozostałego odcinka nawierzchni. 1.2. Zamawiający zapewni Wykonawcy masę asfaltobetonową na wykonanie zadania. Wykonawca będzie odbierał masę asfaltobetonową w wytwórni masy zlokalizowanej przy ul. Leśnej 43 w Gorzycach. Zamawiający zapewni, ażeby przy wykonywaniu nawierzchni wytwórnia masy zobowiązała się do produkcji takiej ilości masy asfaltobetonowej, by w pełni pokryć dzienne zapotrzebowanie Wykonawcy. 1.3. Przy wykonywaniu rozbiórki wiaduktu należy również przebudować linię napowietrzną nN. Istniejącą linię energetyczną niskiego napięcia wraz z oświetleniem ulicznym należy przenieść poza obrys istniejącego nasypu na całej jego długości. Przebudowa obejmuje przestawienie 4 słupów żelbetowych pojedynczych oraz dwóch podwójnych. Szczegółowy zakres wg załączonego przedmiaru robót (ZAŁĄCZNIK NR 5).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.000,00zł /dwanaście tysięcy złotych/.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto spełniają wymienione warunki: e) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i o łącznej wartości min. 150.000,00zł brutto. Za zadanie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumie się roboty związane z przebudową drogi oraz robotami rozbiórkowymi. f) wykonali w/w prace należycie, g) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: - pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót mostowych, - pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót drogowych, - pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót elektrycznych i mogących wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. a także: h) oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, i) załączą dokumenty wskazane w pkt V SIWZ-u j) załączą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji zamówienia. k) wniosą wadium w wysokości: 12.000,00zł /dwanaście tysięcy złotych/. 2. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie cen materiałów oraz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 4. Dowód wpłaty wadium. 5. Dokumenty w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie wskazanym pkt IV lit. e SIWZ - u. - wg ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ. g) dokumenty (referencje lub inny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 3 zostały wykonane należycie, h) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawienia - wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; i) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. h) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował j) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwodzislawski.bip.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach