Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-056 Łódź, ul. F.D. Roosevelta 9
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (042) 6622300 , fax. (042) 6622377, 6622337
- Data zamieszczenia: 2009-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. F.D. Roosevelta 9 9
90-056 Łódź, woj. łódzkie
tel. (042) 6622300, fax. (042) 6622377, 6622337
REGON: 01751157500154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ROZBIÓRKA MOSTU I BUDOWA PRZEPUSTU W CIAGU DROGI KRAJOWEJ NR 91 W KM 44+239 PRZEZ RZEKĘ KAMIONKĘ W M. KAMIEŃSK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ROZBIÓRKA MOSTU I BUDOWA PRZEPUSTU W CIAGU DROGI KRAJOWEJ NR 91 W KM 44+239 PRZEZ RZEKĘ KAMIONKĘ W M. KAMIEŃSK - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1 - 3 Wykonawcy muszą spełniać łącznie, natomiast warunki określone w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1 Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu i- lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,6 mln zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 7.2.2 Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Na etapie składania oferty Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu 3.2.SIWZ, że zapewni właściwy i odpowiednio wykwalifikowany personel kierowniczy na wszystkie roboty branżowe wynikające z dokumentacji oraz nie wynikające z dokumentacji projektowej, a mogące wystąpić w trakcie realizacji robót. Warunkiem koniecznym przed przystąpieniem Wykonawcy do robót dla danej branży jest akceptacja przez Zamawiającego kierownika robót branżowych, legitymującego się kwalifikacjami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę spełniającą postawione poniżej wymogi w celu obsadzenia stanowiska: Kierownik budowy w specjalności mostowej [Kierownik robót mostowych] - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która pełniła funkcję kierownika budowy/robót przy min. 2 robotach budowlanych polegających na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub odnowie obiektów mostowych stałych na drogach klasy min. G. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. 7.2.3.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 budowy lub przebudowy, lub odnowy lub rozbudowy obiektów mostowych stałych na drodze klasy min. G zrealizowanych połówkami o wartości min. 1,0mln PLN brutto każda (lub równowartości w innych walutach liczonych wg średniego kursu walut NBP na dzień ogłoszenia niniejszego zamówienia) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełniają łącznie. Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie: spełnia-nie spełnia, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, sytuacji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w oświadczeniach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków uczestnictwa w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1.SIWZ - oryginał. 8.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 8.2.1 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2. Do wykazu winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia oraz dokumenty: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Formularza 3.2.SIWZ W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8.2.2 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3.SIWZ. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie prace zostały wykonane należycie. 8.2.3 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy potwierdzającą, spełnienie wymagań określonych w ogłoszeniu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. 8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokument określony w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Termin jak wyżej. Dokumenty za wyjątkiem oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy pzp (oryginał), należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 8.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 8.1.1 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 8.1.2. powinien być przedłożony przez każdego z Wykonawców. W celu potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymaga się potwierdzenia spełnienia warunku. 8.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej Nr 710 w Konstantynowie Łódzkim od km 8+366,34 do km 10+066,07
Dodano: 2016-07-22 - Rozbiórka istniejącego i budowa nowego przepustu na cieku Czartówka w ciągu drogi krajowej nr 91 w m. Łęczyca
Dodano: 2016-07-13 - Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej - Rozbiórka budynku Szkoły Podstawowej, budynku gospodarczego i śmietnika na działce nr 209/3 przy ul. Szkolnej w miejscowości Kwiatkowice, gm. Wodzierady - etap I.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-04-16 - Roboty budowlane: Rozbiórka budynku nr 75 w kompleksie w Gałkówku oraz budynków nr 118, 135, 136, 217, 218, 219 w kompleksie w Regnach - 29/ZP/16
Dodano: 2016-03-17 - Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-03-17 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Poznańska
Dodano: 2016-03-08 - Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej (domu ludowego) w Zielkowicach, gmina Łowicz - Etap I
Dodano: 2016-03-08 - Rozbiórka nieużytkowanego budynku kotłowni - hydroforni przylegającego do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Popowskiego 5 w Łodzi
Dodano: 2016-01-25 - Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Borku, gm. Łęczyca CZĘŚĆ I
Dodano: 2015-11-04