Przetargi.pl
Rozbiórka budynku kotłowni oraz wolnostojacego komina stalowego przy ul. G. Zapolskiej 9a w Żarach

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, ul. Zakopiańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 791 469 , fax. 684 539 004
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o.
    ul. Zakopiańska 7
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684 791 469, fax. 684 539 004
    REGON: 80156576000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmzary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka budynku kotłowni oraz wolnostojacego komina stalowego przy ul. G. Zapolskiej 9a w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka obiektów, zlokalizowanych przy ul. G. Zapolskiej 9 a w Żarach, na dz. 140/2 i 143/1, obręb 0006, jednostka ewidencyjna 081102_1: - parterowego budynku kotłowni - stalowego komina wolonostojącego Teren inwestycji znajduje się w sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, budynków oświaty i sportu, usługowej oraz warsztatowej. 2. Przedmiotem rozbiórki jest istniejący nieużytkowany a) budynek kotłowni: parterowy, jednokondygnacyjny, niski nie podpiwniczony, wykonany w technologii murowanej, stropodach płaski jednospadowy kryty papą, b) komin: o konstrukcji stalowej, składający się z 3 segmentów połączonych kołnierzowo przy pomocy śrub, komin nie posiada odciągów, a do każdego z segmentów zamocowana jest drabina wejściowa stalowa. 3. Dane techniczne obiektu: a) rok budowy – 1987r. b) powierzchnia zabudowy budynku kotłowni – 109,00 m² c) wysokość budynku kotłowni zróżnicowana w granicach od 2,85 m do 4,50 m d) wysokość komina ~20,00 m e) średnica zewnętrzna komina ~1,50 m 4. Rozbiórkę budynku kotłowni należy rozpocząć od demontażu instalacji wewnętrznych, uprzednio odłączonych od zasilania, a następnie okna i drzwi. Należy zastosować kolejność wykonywanych prac: a) pokrycie i konstrukcja dachu b) warstwa spadkowa dachu, c) strop parteru d) ściany parteru e) mury fundamentowe Rozbiórka komina stalowego obejmuje całkowitą rozbiórkę komina stalowego wraz z żelbetowym fundamentem. Ze względu na istniejącą zabudowę w rejonie rozbieranego komina, roboty należy prowadzić pod stałym nadzorem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe, stosowne uprawnienia oraz doświadczenie przy tego typu robotach. UWAGA! Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych i demontażowych należy odłączyć od rozbieranego obiektu wszystkie sieci instalacyjne i zabezpieczyć odkryte studzienki znajdujące się w otoczeniu budynku. Teren, na którym ma być prowadzona rozbiórka musi być zabezpieczony ogrodzeniem o wysokości co najmniej 1,50 m przed dostępem osób postronnych. Teren prowadzonych prac należy oznakować tablicami ostrzegawczymi w sposób identyczny jak teren niebezpiecznych robót budowlano – montażowych, w czterech widocznych miejscach. Szczegółowy zakres całości robót został określony w projekcie rozbiórki istniejącego budynku kotłowni wraz z rozbiórką stalowego komina wolnostojacgo, z dnia 15 maja 2020r. sporządzonego przez „ ART.-Projekt” Biuro Usług Inwestycyjnych, ul. Na wzgórzu 8, 68-200 Żary (Załącznik Nr 7 do SIWZ). 5. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia oświadczenia o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy wraz z wymaganymi uprawnieniami do prowadzenia zleconych robót (uwierzytelniona kserokopia uprawnień oraz uwierzytelniona kserokopia zaświadczenia z izby inżynierów) w dniu zawarcia umowy. 6. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 7. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. 8. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz z zasadami sztuki budowlanej pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje. 9. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ. Wszelkie zapytania winny być złożone w formie pisemnej do Zamawiającego. 11. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku wykonywania przedmiotu zamówienia zostały zagospodarowane przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz.797, 875 z późn. zm). Materiały z rozbiórki obiektu powinny być segregowane w miejscu ich demontażu, składowane w przeznaczonych do tego kontenerach i sukcesywnie wywożone do utylizacji. Przy odbiorze końcowym, Zamawiający wymaga okazania przez Wykonawcę karty przekazania odpadów (KPO). 12. Po zakończeniu robót,Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XI. 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Żary, nr rachunku 23 9672 0008 0002 0620 2001 0001, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Rozbiórka przy ul. G. Zapolskiej 9a w Żarach”. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu w Sekretariacie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Żarach, natomiast kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Kopię Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ww. ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach