Gmina Gorzkowice ogłasza przetarg
- Adres: 97-350 Gorzkowice, ul. Szkolna 3
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 6818006 , fax. 044 6818006
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzkowice
ul. Szkolna 3 3
97-350 Gorzkowice, woj. łódzkie
tel. 044 6818006, fax. 044 6818006
REGON: 59064787100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzkowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbiórka budynku biurowego (była siedziba UG w Gorzkowicach) przy ul. Warszawskiej w Gorzkowicach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku biurowego, który stanowił siedzibę Urzędu Gminy Gorzkowicach przy ul. Warszawskiej 21, dz. nr 1002/8. W zakres robót wchodzi również segregacja powstałego odpadu budowlanego, kruszenie gruzu oraz transport od - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 PZP) o wartości: 1.000 zł. (słownie : jeden tysiąc złotych.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek będzie uznany za spełniony, jeśli prowadzona działalność będzie zgodna z przedmiotem zamówienia. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli - wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie wykonał co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - osoby, które będą kierowały pracami mają odpowiednie uprawnienia dla wszystkich występujących branż oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierskiej. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli składający ofertę przedstawi zaświadczenia potwierdzające brak zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne i w podatkach. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ponadto ww. warunki zamawiający uzna za spełnione jeżeli wykonawca załączy stosowne oświadczenie w oryginale. 2) Z ubiegania się o udzielnie zamówienia publicznego wyklucza się: a) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) wykonawców którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania w lub posługiwali się w celu sporządzenie oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art.26, ust.3. e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą 3) Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, f) zawiera błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienia omyłki, h) jest nieważna na podstawie innych przepisów 4) W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z prawidłowo wypełnionym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, należy złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5) Wykaz osób, które będą kierowały pracami (załącznik nr 7) wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te mają odpowiednie uprawnienia dla wszystkich występujących branż oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby inżynierskiej 6) Wykaz podwykonawców - załącznik nr 8 - należy wypełnić tylko w przypadku powierzenia prac podwykonawcom. 7) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z wykonawców odrębnie składa dokumenty, o których mowa w punktach 1,3 i 4 niniejszego działu. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte zszyte)oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzkowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont drogi wojewódzkiej Nr 710 w Konstantynowie Łódzkim od km 8+366,34 do km 10+066,07
Dodano: 2016-07-22 - Rozbiórka istniejącego i budowa nowego przepustu na cieku Czartówka w ciągu drogi krajowej nr 91 w m. Łęczyca
Dodano: 2016-07-13 - Budowa budynku Szkoły Podstawowej w Kwiatkowicach o charakterystyce niskoemisyjnej - Rozbiórka budynku Szkoły Podstawowej, budynku gospodarczego i śmietnika na działce nr 209/3 przy ul. Szkolnej w miejscowości Kwiatkowice, gm. Wodzierady - etap I.
Dodano: 2016-06-27 - Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-04-16 - Roboty budowlane: Rozbiórka budynku nr 75 w kompleksie w Gałkówku oraz budynków nr 118, 135, 136, 217, 218, 219 w kompleksie w Regnach - 29/ZP/16
Dodano: 2016-03-17 - Przebudowa obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na stadionie MOSiR w Sieradzu
Dodano: 2016-03-17 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczyca - ul. Poznańska
Dodano: 2016-03-08 - Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej (domu ludowego) w Zielkowicach, gmina Łowicz - Etap I
Dodano: 2016-03-08 - Rozbiórka nieużytkowanego budynku kotłowni - hydroforni przylegającego do budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Popowskiego 5 w Łodzi
Dodano: 2016-01-25 - Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Borku, gm. Łęczyca CZĘŚĆ I
Dodano: 2015-11-04