Gmina Świebodzin ogłasza przetarg
- Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
- Data zamieszczenia: 2021-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
Rynkowa 2
66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
REGON: 97077053400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty utrzymaniowe dróg i ulic z podziałem na 3 zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty utrzymaniowe dróg i ulic, których Gmina Świebodzin jest zarządcą w roku 2021 z podziałem na 3 zadania: 1.1. Zadanie 1: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, polegające m.in. na: - remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi, - naprawie nawierzchni bitumicznych mieszankami bitumicznymi na zimno, - uzupełnieniu ubytków w jezdni tłuczniem kamiennym, - wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, - powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni asfaltem lub smołą, regeneracji i powierzchniowym zamknięciu nawierzchni bitumicznej i naprawy rakowin, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-1 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9-1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.2. Zadanie 2: Remonty cząstkowe pozostałych nawierzchni, polegające m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczenie, - rozbiórce nawierzchni chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm i 50x50x7 cm, - rozbiórce nawierzchni z betonu, - rozbiórce nawierzchni z kostki betonowej, - wykonaniu koryta na poszerzeniu jezdni i całej szerokości jezdni i chodników, - ustawieniu krawężników betonowych o wym. 15x30 cm i 15x22 cm, - ustawieniu obrzeży betonowych o wym. 25x5 cm i 30x8 cm, - wykonaniu jezdni i chodników z kostki betonowej o gr. 6 cm i 8 cm, - regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, telefonicznych dla zaworów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych, - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych, - budowie nawierzchni z betonowych płyt wielootworowych oraz betonowych płyt ażurowych, - układaniu czasowych dróg kołowych i placów z płyt żelbetowych. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9-2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. za wyjątkiem materiałów stanowiących własność Zamawiającego, wskazanych w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-2 do SIWZ, które Zamawiający dostarczy Wykonawcy na miejsce ich wbudowania. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. i/lub 1.3. Zadanie 3: Remonty dróg wewnętrznych, polegające m.in. na: - naprawie dróg gruntowych poprzez profilowanie, - naprawie dróg gruntowych poprzez zagęszczenie, - naprawie dróg gruntowych poprzez wyrównanie z uzupełnieniem mieszanką piaszczysto-gliniastą, tłuczniem i destruktem asfaltowym, - wykonaniu wodościeków oraz renowacji i wykonaniu nowych rowów drogowych. Zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę został wskazany w Kosztorysie ofertowym - zał. nr 1a-3 oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9-3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren robót na własny koszt i ryzyko oraz na które posiada wymagane prawem aprobaty techniczne, świadectwa jakości, atesty, wyniki badań itp. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji zadania Wykonawca uwzględnił w ofertowym wynagrodzeniu. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) zakupu i dostawy materiałów, b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót i prac wykonywanych na drogach gminnych, na których odbywa się ruch pojazdów, c) transportu do miejsca wbudowania na terenie administracyjnym Gminy Świebodzin niezależnie od odległości i prac za i wyładunkowych, d) wyposażenia każdego pracownika pracującego na drogach gminnych w ubiór ostrzegawczy (koszulki, kamizelki, narzuty) w kolorze jaskrawo-zielonym bądź pomarańczowym, e) wynagrodzenia pracowników za pracę, podatek dochodowy, składki ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego itp. f) zakupu paliwa, płynów, olejów itp. g) ubezpieczenia i naprawy sprzętu, h) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (Zadanie 1), 100 000,00 zł (Zadanie 2), 50 000,00 zł (Zadanie 3), i) wywiezienia materiałów, gruzu i śmieci z terenu robót - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie musi uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów, j) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8-1 do SIWZ (Zadanie 1), załącznik nr 8-2 do SIWZ (Zadanie 2), załącznik nr 8-3 do SIWZ (Zadanie 3). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice”
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię”
Dodano: 2024-04-19 - Budowa instalacji klimatyzacji i prace remontowo-renowacyjne toalet w budynku Powiatowego Urzędu Pracy w Świebodzinie
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa budynku Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Zielonej Górze polegająca na budowie platformy dla osób o ograniczonej możliwości poruszania się.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa drogi leśnej DP-18 - ETAP II
Dodano: 2024-04-15 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Pszczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-10 - Modernizacja sali wiejskiej w Maszewie
Dodano: 2024-04-09 - Remont ulic:Królowej Jadwigi, Zygmunta Starego i Jagiellońskiej na Osiedlu Jagiellonów we Wschowie.
Dodano: 2024-04-05 - Remont sal dydaktycznych w budynkach CKZiU przy ul. Armii Krajowej 75 i Piaskowej 53-zalecenia SANEPID
Dodano: 2024-04-05 - Budowa, przebudowa dróg gminnych w Gubinie dla poprawy dostępności komunikacyjnej.
Dodano: 2024-04-04