Przetargi.pl
Roboty remontowe w pomieszczeniach IRZiBŻ PAN w Olsztynie, w tym podział serwerowni na dwa pomieszczenia.

Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 10-747 Olsztyn, ul. Tuwima 10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5234692 , fax. 089 5234693
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk
    ul. Tuwima 10 10
    10-747 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5234692, fax. 089 5234693
    REGON: 00128934000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w pomieszczeniach IRZiBŻ PAN w Olsztynie, w tym podział serwerowni na dwa pomieszczenia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie robót remontowych i instalacyjnych (instalacja elektryczna) w pomieszczeniach Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie przy ul. Tuwima 10. Przedmiar robót wykonany dla przedmiotu zamówienia umieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie obejmuje zadania: 1 - Malowanie pomieszczeń 014, 016: zabezpieczenie podłóg folią, przygotowanie powierzchni sufitów i ścian pod malowanie farbami emulsyjnymi, dwukrotne malowanie sufitów i ścian, mycie okien po robotach malarskich. 2 - Podział istniejącej serwerowni na dwa pomieszczenia: a) Roboty elektryczne obejmują wykonanie nowej instalacji elektrycznej z adaptacją istniejącej instalacji elektrycznej: ocena stanu technicznego istniejącej instalacji elektrycznej, przebijanie otworów do położenia instalacji, demontaż opraw świetlówkowych, łączników instalacyjnych natynkowych, montaż listew elektroinstalacyjnych ściennych, położenie przewodów kabelkowych, montaż opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych wtyczkowych i puszek instalacyjnych, sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego, sprawdzenie samoczynnego wyłączania zasilania, wykonanie instalacji teletechnicznej (łącze internetowe).; b) Roboty budowlane obejmują podział serwerowni na dwa pomieszczenia: zdjęcie posadzki wykładziny dywanowej, zabezpieczenie podłóg folią, wygrodzenie przestrzeni z urządzeniami, postawienie ścianki działowej, remont ścian i sufitów tj. przygotowanie podłoża, położenie gładzi gipsowej, położenie drewnianej obudowy grzejników, montaż parapetu typu postforming, wykonanie i montaż drzwiczek rewizyjnych, dostawa i montaż drzwi z wykonaniem wygłuszania, położenie posadzki z wykładzin tekstylnych, listwy przyścienne oklejone wykładziną dywanową, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, mycie okien po robotach malarskich, dostawa i montaż klimatyzatora o mocy 4 kW, obsadzenie kratek wentylacyjnych. 3 - Remont pomieszczenia wc przy pokoju nr 125 obejmuje: zabezpieczenie podłóg folią, demontaż baterii umywalkowej, umywalki, podejścia odpływowego z rur PCW, suszarki do rąk, pojemnika na mydło i ręczniki papierowe, rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych, wywiezienie gruzu i utylizacja, gruntowanie podłoży, przygotowanie podłoży - licowanie ścian płytkami, montaż umywalek, baterii umywalkowej, wykonanie podejść odpływowych, montaż suszarki do rąk, pojemnika na mydło i ręczniki papierowe, mycie drzwi i posadzek ceramicznych po robotach malarskich. W celu zapewnienia współpracy z wykonawcą i prowadzenia kontroli wykonywanych robót budowlanych oraz dokonywania odbiorów, zamawiający przewiduje ustanowienie osoby upoważnionej do zarządzania realizacją umowy oraz inspektora nadzoru w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień umowy. Zamawiający ustala następujące rodzaje odbiorów : - odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu - odbiór częściowy - odbiór końcowy - odbiór po okresie rękojmi - odbiór ostateczny po okresie gwarancji. Sprawdzeniu i kontroli będą podlegały : - jakość i dokładność wykonania prac zanikowych - jakość i dokładność wykonania prac wykończeniowych - prawidłowość funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia - poprawność połączeń funkcjonalnych, wydajność przesyłowa i szczelność (próby ciśnieniowe) w sieciach i instalacjach. Wykonawca ma prawo przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej pomieszczeń będących przedmiotem robót budowlanych. Wizja lokalna może odbyć się po uzgodnieniu telefonicznym z kierownikiem Działu Inwestycyjno-Gospodarczego, p. Krzysztofem Szerejko (tel: 089 523 46 45), w dni pracujące, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9 - 14. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zaproponowane urządzenia/wyposażenie oraz zastosowane do wykonania robót budowlanych materiały muszą być nowe, nieużywane a ich parametry techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w załączniku nr 1 do siwz - przedmiar robót. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi- co najmniej 36 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót budowlanych i instalacyjnych. Termin udzielonej gwarancji na klimatyzator i urządzenia sanitarne nie może być krótszy niż 12 miesiące od dnia jego dostawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie ustanawia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pan.olsztyn.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach