Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 19A
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6464929 , fax. 089 6464929
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Ostródzie
ul. Grunwaldzka 19A 19A
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6464929, fax. 089 6464929
REGON: 51040217500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.psouu-ostroda.eu.org
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty remontowe w Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczym w Ostródzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające przeprowadzeniu prac remontowych: instalacyjnych i ogólnobudowlanych w Ośrodku Rehabilitacyjno - Edukacyjno-Wychowawczym polegających na wykonaniu : - wymiany instalacji elektrycznej w starej części obiektu, - prac związanych z wejściem głównym, - prac związanych z dociepleniem i elewacją zewnętrzną, - innych robót zewnętrznych, - robót wewnętrznych (ścianki działowe, drzwi, remont łazienki, szpachlowanie, malowanie itp.) Szacunkowa wartość projektu wynosi: poniżej 133 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: : Zamawiający nie przewiduje pobierania wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: a) doświadczenie: wykażą, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane o podobnym zakresie każda oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) potencjał kadrowy: wykażą, że dysponują minimum 1 osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych i ogólnobudowlanych, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. 5. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na materiały zgodnie z kartą gwarancyjną producenta. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, załącznik nr 2. 3. W przypadku, gdyby Wykonawca jako, załącznik do oferty dołączył kopię jakiegoś dokumentu, (każda strona kopii) musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Zaświadczenie o nie zaleganiu ze składkami ZUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie o nie zaleganiu z podatkami z Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Kosztorys szczegółowy opracowany w oparciu o przedmiar robót i oględziny na miejscu wykonania robót budowlanych. 7. Wypełniony i podpisany załącznik nr 3 -wykaz robót, o których mowa w pkt. III ppkt. 2 lit. a), wykonanych w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz rekomendacją .
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.psouu-ostroda.eu.org
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej o nr ewid. dz. 206/1 obręb Ruś, gmina Stawiguda do gruntów rolnych - etap I w ramach zadania: Przebudowa drogi gminnej o nr. ewid. 206/1 obręb Ruś gmina Stawiguda
Dodano: 2016-07-27 - Budowa stanowiska dowodzenia (wieży sterowniczej) oraz montaż instalacji sterowniczo-sygnalizacyjnej systemu Agat-Szmaragd wraz z robotami towarzyszącymi na strzelnicy garnizonowej dla potrzeb Jednostki Wojskowej 1248 Bartoszyce (przystosowanie stanowiska osi A strzelnicy garnizonowej JW 1248 na potrzeby instalacji systemu Agat/M-Szmaragd/M) - postępowanie nr 123/RB
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka starego i budowa nowego budynku gospodarczego wraz z remontem ogrodzenia w leśniczówce Muszaki
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu budynku Posterunku Policji w Zalewie
Dodano: 2016-07-27 - REMONT BUDYNKU NR 5 W JW. 3797 (KLUB 15 BRYGADY ZMECHANIZOWANEJ) ORAZ OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I NA JEJ PODSTAWIE WYKONANIE REMONTU OGRODZENIA, DRÓG I CHODNIKÓW PRZYLEGŁYCH DO PRZEDMIOTOWEGO BUDYNKU
Dodano: 2016-07-26 - Remont budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Piele 1, gm. Lelkowo
Dodano: 2016-07-26 - Budowa elementów uspokojenia ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej nr 507, w miejscowościach Wapnik i Kunik.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 124041N wraz z obiektem mostowym w msc. Pilec ETAP I
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Kanigowie
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa przepustu wraz z wykonaniem punktu czerpania wody dla celów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Maskulińskie, leśnictwo Ruczaj, oddział 133
Dodano: 2016-07-22