Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Prudniku

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-701 Opole, ul. Wrocławska 24
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4511569 , fax. 077 4511573
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu
    ul. Wrocławska 24 24
    45-701 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4511569, fax. 077 4511573
    REGON: 00001775600252
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl/zampub
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Prudniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Inspektoratu ZUS w Prudniku przy ul. Powstańców Śl.7b w następującym zakresie: I. Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze i na I piętrze. II. Wymiana lamp oświetleniowych w Sali Obsługi Klienta (SOK). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają zatwierdzone przez zamawiającego następujące dokumenty: I. Remont pomieszczeń sanitarnych na parterze i na I piętrze: a) Projekt budowlano-wykonawczy pn.: Remont pomieszczeń sanitarnych w siedzibie Inspektoratu ZUS w Prudniku - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 2 do SIWZ, c) Przedmiary robót - Załącznik nr 3 do SIWZ. II. Wymiana lamp oświetleniowych w Sali Obsługi Klienta (SOK): a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - Załącznik nr 4 do SIWZ, b) Przedmiar robót - Załącznik nr 5 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia bez VAT: 87 875,73 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów opisanych poniżej w punkcie A i B według formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: A. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. Dokumenty potwierdzające warunek posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna wykaz za kompletny, jeśli zostaną do niego załączone minimum dwa dokumenty (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót), z których treści jednoznacznie i bezspornie wynika, że usługi te zostały uznane przez podmioty, na rzecz których były zrealizowane za wykonane należycie, a wartość każdej roboty budowlanej będzie wynosić co najmniej 50.000,00 zł brutto, b) wykaz osób (personelu kierowniczego), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ, a jeżeli w powyższym wykazie wykonawca wskazał osoby zdolne do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował, powinien złożyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób, c) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane na podstawie art. 12 ustawy Prawo budowlane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie kierowania budową odpowiednio: - kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, ciepłowniczych, wentylacji i klimatyzacji, oraz dokumenty potwierdzające, że osoby te są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. C. Inne wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz OFERTA, sporządzony według wzoru stanowiącego CZĘŚĆ III, b) kosztorysy ofertowe wraz z wycenionymi zestawieniami: materiałów, sprzętu i robocizny, c) wzór karty gwarancyjnej - sporządzony przez wykonawcę w oparciu o zapisy określone we wzorze umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach