Przetargi.pl
Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kały

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2009-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi gminnej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Kały na długości 1099,32 mb wraz z wykonaniem 3 wjazdów na drogę powiatową nr 1704 O. Budowana droga dojazdowa przewidziana jest jako droga bitumiczna z dywanikiem z betonu asfaltowego gr. 7 cm ( przy wjazdach gr 8 cm) wykonanym na podbudowie z kamienia łamanego o średniej grubości warstwy 20 cm, przy wjazdach na drogę powiatową 1704 O gr. 25 cm. Projektowana szerokość drogi wynosi 3,50 m. W poboczach drogi przewidziano uzupełnienie gr. 10 cm kruszywem łamanym na szerokości do 50 cm od krawędzi jezdni Odwodnienie drogo dojazdowej przewiduje się jako powierzchniowe z jednostronnym spadkiem poprzecznym 2% z odprowadzeniem wód na tereny przyległe. Przed wjazdem na drogę powiatową przy posesji nr 56, 58, 80 należy wykonać odprowadzenie wód opadowych na całej szerokości drogi z korytkowych elementów prefabrykowanych 50x25x8 cm posadowionych na ławie betonowej B-15 o wym. 35 cm x 15 cm. Ogólny zakres robót obejmuje m/in. 1. mechaniczne rozebranie istniejącej nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. 4cm (wjazd na drogę powiatową) - 24,5 m2 2. mechaniczne korytowanie drogi w gruncie kat. III-IV na gł. 20 cm - 5105,33m2 3. wykonanie podbudowy - dolna warstwa gr. 10-15 cm przy z kruszywa łamanego o frakcji 0 - 63 mm - 4465,68 m2 4. wykonanie podbudowy - górna warstwa gr. 10 cm przy z kruszywa łamanego o frakcji 0 - 31,5 mm - 4242,70 m2 5. wykonanie warstwy wyrównawczej (wiążącej) z mieszanek mineralno bitumicznych grubości 3 - 4 cm - 4064,35 m2 6. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm - 4006,04 m2 7. wyrównanie podłoża poboczy kruszywem łamanym o frakcji 0 - 31,5 mm grubości 10 cm z wyrównaniem - 112,89 m3 8. wykonanie ścieku prefabrykowanego na włączeniu do drogi powiatowej na ławie betonowej gr. 25cm i szer. 60 cm - 13,00 mb 9. wykonanie przepustu pod zjazdami z rur betonowych fi 50 na podbudowie betonowej- 10,00 mb 10. organizację ruchu drogowego w miejscu prowadzenia prac - zgodnie PT 11. obsługę geodezyjną inwestycji. Na realizacje przedmiotowego zadania zostało wydane pozwolenie na budowę nr 1193-08 z dnia 24.11.2008 r. Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej ze szczególnym uwzględnieniem oględzin: istniejącego przepustu drogowego usytuowanego przy wjeździe na drogę powiatową nr 1704O przy posesji nr 80, sprawdzenia warunków placu budowy i przebiegu trasy w terenie, celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i niezbędnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania cen lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.300,00zł ( słownie: dwa tysiące trzysta złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniądzu Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003, a za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium- Budowa drogi 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu należy zdeponować w kasie Urzędu Gminy w Murowie przy ul. Dworcowej 2 46-030 Murów ( parter) przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się, aby Wykonawca umieścił dokument Wadium w zamkniętym nieprzeźroczystym opakowaniu- kopercie z oznaczeniem Wadium- budowa drogi. Dokumenty o których mowa w ppkt. 2)-5) muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych t.j. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności t.j. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie , wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie. - dysponują lub będą dysponować kadrą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie drogowym. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww warunek mogą spełniać łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., - posiadają polisę, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek spełnia co najmniej jeden Wykonawca - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. 2) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. 3) Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) wykazu wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podanie ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentówpotwierdzających,żer obotyzostały wykonane należycie. 4) wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Wymagane jest wskazanie kadry posiadającej uprawnienia budowlane w zakresie drogowym. Należy dołączyć odpis uprawnień oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do izby samorządu zawodowego 5) Polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50.000,00zł Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy -wg zał nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik); 4) dowód wniesienia wadium 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia- tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach