Przetargi.pl
Roboty remontowe drogi powiatowej nr 2066D na odcinku od miejscowości Chomiąża w kierunku miejscowości Jastrzębce do granic gmin.

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Wrocławska 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3175646
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Wrocławska 2 2
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3175646
    REGON: 93195009200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe drogi powiatowej nr 2066D na odcinku od miejscowości Chomiąża w kierunku miejscowości Jastrzębce do granic gmin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 2066D na odcinku od miejscowości Chomiąża w kierunku miejscowości Jastrzębce do granicy gmin polegający na naprawie konstrukcji drogi poprzez rozbiórkę istniejącej nawierzchni i podbudowy , wzmocnienie podłoża stabilizacją gruntu, wykonanie nowej konstrukcji i nawierzchni. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera załącznik nr 1a do SIWZ - przedmiar robót , Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót i polega na : a) rozbiórce istniejącej nawierzchni oraz podbudowy, b) wzmocnieniu istniejącego podłoża poprzez stabilizację gruntu cementem o RM 2,5 Mpa - gr.25 cm. c) wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni o następującym układzie warstw: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - podbudowa z kruszywa kamiennego 0/62,5 mm - gr.20 cm. d) uporządkowaniu terenu po wykonaniu w/w
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł ( cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych oferentom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopie lub odpisy, i tak: 1. Ofertę cenową ( zał. nr 1) sporządzona zgodnie z przedmiarem robót (zał.nr 1a). Do oferty cenowej należy dołączyć szczegółowy kosztorys ofertowy oraz zestawienie ilościowo-wartoścuiowe sprzetu, materiałów i transportu. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art. 22 ustawy- Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 2 do SIWZ. 3.Aktualny wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzającej dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, lub inny odpis aktu założycielskiego spółki czy też inny dokument właściwy dla oferenta- wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.Polisa lub inny dokument stwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności budowlanej. 7.W przypadku podmiotów występujących wspólnie określenie zakresu robót poszczególnych podmiotów. 8.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 9.Wykaz osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, którymi dysponuje wraz z podaniem ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie będą wskazane osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował. Wykaz musi zawierać dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy- w specjalności drogowej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 10.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca . W przypadku złożenia oświadczenia, że Wykonawca będzie dysponował określonym sprzętem - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia. 11.Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 3. 12.Oświadczenie o zapoznaniu się z miejscem i zakresem wykonywania robót - zał. nr 4 Dokument ,o którym mowa w pkt.3-6 może być złożony w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii. Ocena spełniania warunków dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakł. przetargi)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach