Przetargi.pl
Roboty remontowe dróg i kanalizacji deszczowej oraz dostawa i wbudowanie materiału kamiennego na drogach miejskich miasta Przeworsk z podziałem na zadania.

Burmistrz Miasta Przeworska ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Jagiellońska 10
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6487600 , fax. 016 6487600
  • Data zamieszczenia: 2016-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Przeworska
    ul. Jagiellońska 10 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 016 6487600, fax. 016 6487600
    REGON: 00052583700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przeworsk.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe dróg i kanalizacji deszczowej oraz dostawa i wbudowanie materiału kamiennego na drogach miejskich miasta Przeworsk z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg i kanalizacji deszczowej oraz dostawie i wbudowaniu materiału kamiennego na drogach miejskich miasta Przeworska , szczegółowy opis przedmiotu przedstawiony jest w dalszej części siwz oraz w przedmiarach robót zamówienia stanowiących załączniki do siwz Opis: Zadanie Nr.1 zamówienia: Remont dróg i kanalizacji deszczowej: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie planowanych konserwacji istniejących nawierzchni dróg, chodników i kanalizacji deszczowej oraz całoroczne wykonywanie napraw związanych z bieżącym utrzymaniem sieci dróg miejskich: gminnych i wewnętrznych oraz sieci kanalizacji deszczowej zarządzanych przez Urząd Miasta Przeworska. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje wykonanie następujących rodzajów robót: A) Kod CPV- 45.23.31.42-6 - roboty remontowe nawierzchni tłuczniowych i asfaltowych Zakres tej części zamówienia będzie obejmował : 1) Oczyszczenie i skropienie emulsją istniejącej nawierzchni a następnie ułożenie nowej nawierzchni z asfaltobetonu, warstwa wiążąca i ścieralna. 2) Naprawę miejscowych uszkodzeń nawierzchni asfaltowych - będzie odbywać się poprzez wycięcie uszkodzonych fragmentów jezdni, usunięcie powstałego rumoszu , skropienie nawierzchni i krawędzi emulsją asfaltową, wypełnienie ubytków masą asfaltową , uwałowanie nawierzchni oraz pokrycie emulsją i grysem krawędzi naprawianego miejsca. 3) Naprawa spękanych i pokruszonych nawierzchni na dużych powierzchniach - będzie się odbywać poprzez mechaniczne oczyszczenie nawierzchni, pokrycie jej emulsją zwiększającą przyczepność , wyprofilowanie nawierzchni oraz wykonanie nakładki z masy asfaltowej drobnoziarnistej o grubości 3 cm. 4) Naprawa miejscowych uszkodzeń nawierzchni tłuczniowych zamkniętych grysem polegać będzie na mechanicznym oczyszczeniu uszkodzenia , wyrównaniu krawędzi wraz z uzupełnieniem tłucznia , zaklinowaniem klińcem i uwałowaniem oraz dwukrotne pokrycie całej naprawianej nawierzchni emulsją asfaltową z posypaniem grysem bazaltowym. 5) Regeneracja nawierzchni emulsją polegać będzie na oczyszczeniu mechanicznym nawierzchni , pokrycie nawierzchni emulsją asfaltową , zasypanie grysem bazaltowym o granulacji 2-5 mm , ponowne pokrycie emulsją , zasypanie piaskiem i uwałowanie. B) Kod CPV- 45.23.32.22-1 - roboty budowlane w zakresie nawierzchni brukowych: Zakres tej części zamówienia będzie obejmował: 1) Rozbiórkę nawierzchni z płyt betonowych i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej o grubościach 6 i 8 cm , 2) Wymianę krawężników drogowych i zieleńcowych oraz zabezpieczenie skarp palisadą betonową i płytami ażurowymi. 3) Naprawa nawierzchni brukowych polegająca na wymianie uszkodzonych elementów bruku i przełożeniu nawierzchni wraz z regulacją wysokości miejscach zaniżonych. C) Kod CPV- 45.23.24.10-9 - roboty budowlane w zakresie kanalizacji ściekowej. Zakres tej części zamówienia będzie obejmował : 1) Regulacja i naprawa urządzeń wodno - kanalizacyjnych polegać będzie na odkuciu urządzenia (skrzynki, kraty itp.) , ewentualnej wymianie na nowe, ustawienia na odpowiednim poziomie , obetonowanie oraz naprawę nawierzchni wg technologii wskazanej w części dotyczącej napraw nawierzchni, 2) Przebudowa osadników krat ściekowych wraz z wymianą przykanalików z rur betonowych na rury PCV. Naprawa uszkodzeń przykanalików krat ściekowych polegać będzie na wykonaniu wykopu w miejscu uszkodzenia , wyjęciu uszkodzonego odcinka rurociągu , zamontowanie nowego odcinka rurociągu z PCV wykonanie połączeń zasypanie wraz z zagęszczeniem gruntu , wykonanie podbudowy z tłucznia i naprawie nawierzchni wg technologii odpowiedniej do nawierzchni drogowej . 3) Oczyszczanie i odmulanie kanałów deszczowych poprzez ich mechaniczne udrożnienie wraz z odwozem osadu oraz inspekcją video kanału po oczyszczeniu. D) Kod CPV- 45.23.31.50-5 - oznakowanie uliczne. Zakres tej części zamówienia będzie obejmował : 1) Wykonywanie drobnych napraw, renowacja i uzupełnienie oznakowania itp. roboty mające na celu utrzymanie właściwego stanu nawierzchni i infrastruktury drogowej. 2) Naprawa i wymiana zniszczonych znaków drogowych. Przewiduje się wymianę tarcz znaków drogowych , wymianę kompletnych znaków wraz ze słupkiem z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 50 mm i fundamentem betonowym. 3) Odnowienie tarcz polegać będzie na oczyszczeniu mechanicznym tarczy, pomalowanie farbami chlorokauczukowymi podkładowymi i naklejeniu symboli z folii odblaskowej typ 2 . Wymieniane tarcze znaków powinny odpowiadać przepisom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 (Dz. U. Nr 220 poz 2181) w sprawie znaków drogowych , powinny być wykonane z blachy ocynkowanej , odporne na złamanie poprzez odpowiednie gięcia krawędzi. Tarcze znaku typ M. Odnowienie i malowanie oznakowań poziomych . Przewidywane jest malowanie oznakowań farbą chlorokauczukową odblaskową w kolorach białych. 4) Wykonywanie innych czynności naprawczych wynikających ze stanów awaryjnych nawierzchni pasa drogowego, 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy udzielenia gwarancji za wady w wykonaniu robót na okres nie krótszy niż 24 miesięcy, 3. Szczegółowe wykazy przewidywanych do wykonania w okresie obowiązywania umowy robót zostały określone w przedmiarach robót które są załącznikami do siwz.. Zakresy rzeczowe zostały określone jako maksymalne dla każdej części zamówienia a wielkości faktyczne zostaną ustalone w kosztorysie wykonawczym w trakcie realizacji umowy. 4. Zakresy robót będą ustalane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i zlecane w zależności od występujących potrzeb w okresie obowiązywania umowy. 5. Wszystkie roboty będą prowadzone na drogach klasy L i D, o czynnym ruchu, w związku z tym faktem wykonawca przed przystąpieniem do robót opracuje wzorcowy projekt oznakowania robót i przedłoży zamawiającemu do akceptacji. Koszt oznakowania i zabezpieczenia robót należy uwzględnić w cenach jednostkowych wykonania remontów. 6. Wykonawca będzie musiał przystąpić do wykonania prac niezwłocznie po otrzymaniu pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia, niezależnie od ilości zleconych robót oraz prowadzić prace nieprzerwanie do czasu wykonania całego zlecenia. 7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od momentu rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. Zadanie Nr.2 zamówienia - Dostawa i wbudowanie materiału kamiennego: 1. Zamówienie obejmuje dostawę rozładunek, rozsypanie i zagęszczenie następujących materiałów : - tłuczeń kamienny sortowany o granulacji 31,5 - 63 mm, w ilości 438 Mg - kliniec kamienny sortowany o granulacji 4,00 - 31,5 mm, w ilości 738 Mg 2. Do obowiązków wykonawcy będzie należeć: a) zakup materiałów zgodnie ze specyfikacją , b) dostarczenie własnym staraniem i na własny koszt do miejsca przeznaczenia- drogi miejskie na terenie Przeworska, c) rozładowanie, przygotowanie dróg do rozsypania kamienia poprzez wyrównanie, rozsypanie i zagęszczenie kamienia drogowego na wskazane odcinki drogowe, 3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jakości na dostarczone materiały na okres 12 miesięcy od daty protokolarnego przekazania całej dostawy. 4. Realizacja dostaw będzie się odbywać w dniach roboczych w godzinach od 7:30 do godz. 15:30 z wyjątkiem sobót . Dostawy będą zgłaszane do zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. 5. W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych Zamawiający może ograniczyć usługi związane z rozsypaniem i zagęszczeniem kamienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.przeworsk.um.gov.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach