Przetargi.pl
Roboty konserwacyjne i naprawcze obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 - umowa ramowa.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2020-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa - obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty konserwacyjne i naprawcze obiektów administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021 - umowa ramowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie konserwacji i napraw obiektów budowlanych znajdujących się w kompleksach administrowanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane (słownik uzupełniający wg załącznika Nr 1 do SIWZ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do SIWZ tj.: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH oraz PRZEDMIARY (załączniki od nr 1.1 do nr 1.18 do SIWZ) stanowiące materiał pomocniczy. Zakres robót: 1. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w budynku nr 103 w Kompleksie Wojskowym K – 0044 (montaż ściany lakierniczej); 2. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w budynku nr 5 w Kompleksie Wojskowym K – 0044 (montaż ściany lakierniczej); 3. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w budynku nr 21 w Kompleksie Wojskowym K - 0044; 4. Wymiana bram w ogrodzeniu Kompleksu Wojskowego K-1024; 5. Konserwacja instalacji odgromowej w Kompleksach Wojskowych K-1024; K-0044; K-7886; K-4699; 6. Roboty konserwacyjne elektryczne w budynku nr 41 - 49 w Kompleksie Wojskowym K- 0044; 7. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane budynku nr 43 w Kompleksie Wojskowym K-0044 (pomieszczenia magazynowe, rampy przeładunkowej); 8. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane budynku nr 30 i nr 31 w Kompleksie Wojskowym K-0044 (parter str. lewa, łazienki II p bud. nr 30, kraty okienne oraz drzwi kl. RC3 w bud. nr 30 i nr 31); 9. Roboty konserwacyjne instalacji c.o w bud. nr 29 w Kompleksie Wojskowym K- 0044; 10. Roboty terenowe za budynkiem nr 511 w Kompleksie Wojskowym K- 0044 (zabetonowanie wiat stalowych, podłoża, odtworzenie chodnika z kostki); 11. Konserwacja pokrycia dachu i obróbek blacharskich - budynek nr 113 w Kompleksie Wojskowym K-0044; 12. Roboty konserwacyjne budowlane schodów wejściowych do bud. nr 5 w Kompleksie Wojskowym K-1024; 13. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane dyżurki SUFO w budynków nr 511 w Kompleksie Wojskowym K – 0044; 14. Konserwacyjne roboty ogólnobudowlane – naprawa przewodów kominowych w budynku nr 27 w Kompleksie Wojskowym K – 1024; 15. Konserwacyjne roboty budowlane w budynku nr 9 w Kompleksie Wojskowym K – 0018 (naprawa ławy pomiarowej); 16. Konserwacyjne roboty sanitarne w bud. nr 19 w Kompleksie Wojskowym K – 0044 (wymiana instalacji centralnego ogrzewania); 17. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w pomieszczeniach magazynu żywnościowego - budynek nr 5 w Kompleksie Wojskowym K-1024 (zalecenia WOMP); 18. Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane w budynku nr 20 w Kompleksie Wojskowym K- 0044 (pomieszczenia stołówki i kuchni - zalecenia WOMP). Ilekroć w niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Pod pojęciem „parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszelkie „produkty" pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakimi muszą odpowiadać „produkty", aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych ZAMAWIAJĄCY rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Materiały, urządzenia proponowane w ofercie równoważnej nie muszą cechować się dokładnie takimi samymi parametrami jak te, które podane zostały w SIWZ. Uznaje się bowiem, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. ZAMAWIAJĄCY wymaga przeprowadzenie przez wszystkich WYKONAWCÓW (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, w którym wykonywane będą roboty budowlane. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00. Zainteresowani WYKONAWCY winni zgłosić do ZAMAWIAJĄCEGO pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, ostateczny termin przeprowadzenia wizji lokalnej co najmniej na 3 dni przed wyznaczonym terminem złożenia ofert. ZAMAWIAJĄCY potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie pisemnie na adres poczty elektronicznej wskazany przez WYKONAWCĘ. W wizji lokalnej mogą wziąć udział wyłącznie WYKONAWCY lub upoważnieni pracownicy WYKONAWCY.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w wysokości: 73 350,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do 22.05.2020r. do godz. 10.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Wadium w formie innej niż pieniężna WYKONAWCA wnosi w oryginale w postaci elektronicznej tj. dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu. ZAMAWIAJĄCY odrzuca ofertę WYKONAWCY jeżeli: wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY). Pełnomocnictwo w oryginale w postaci elektronicznej podpisane podpisem kwalifikowanym elektronicznym lub w postaci elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, określające zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania WYKONAWCY. WYKONAWCA może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. WYKONAWCA, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach