Gmina Milanówek ogłasza przetarg
- Adres: 05-822 Milanówek, Tadeusza Kościuszki 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 758 30 61
- Data zamieszczenia: 2024-07-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Milanówek
Tadeusza Kościuszki 45
05-822 Milanówek, woj. mazowieckie
tel. 22 758 30 61
REGON: 013269150 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych w Milanówku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont dróg gminnych w Milanówku” w zakres którego wchodzą ulice:a) ul. Warszawska – zakres objęty remontem jest od ul. Smoleńskiego (od istniejącej nowej nawierzchni bitumicznej w ul. Warszawskiej) do ul. Piłsudskiego;b) ul. Mickiewicza – zakres objęty remontem jest od ul. Wojska Polskiego do ul. Kościuszki;c) ul. Sportowa – zakres objęty remontem jest od ul Brzozowej do ul. Piotra Skargi. 2. Zamówienie obejmuje swym zakresem prace projektowe w zakresie niezbędnym do realizacji inwestycji i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dróg.3. Zadanie pn. Remont dróg gminnych w Milanówku jest współfinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarte są w:– SWZ,– Programie Funkcjonalno-Użytkowym – Załącznik nr 8 do SWZ, – Wzorze Umowy – Załącznik nr 7 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 27 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: PKO Bank Polski S.A., Nr rachunku: 06 1020 1026 0000 1202 0263 4954 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania (ZP.271.2.14.2024.KM), nazwa „Remont dróg gminnych w Milanówku”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp., bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Milanówek z siedzibą w Milanówku (05-822) przy ulicy Tadeusza Kościuszki 45;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.5. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji – wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp. zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 złotych.W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia, powyższy warunek Wykonawcy powinni spełnić łącznie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca musi wykazać, że:a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 inwestycje drogowe, polegające budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej i długości min. 400 m każda z tych inwestycji oraz wartości 500 tys. zł brutto każda z tych inwestycji.Pod pojęciem jednej inwestycji Zamawiający rozumie zawartą przez Wykonawcę jedną umowę na realizację inwestycji drogowych.Prace wykonane w ramach zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” również uznaje się za spełniające warunek.Zamawiający wymaga aby przy wykazywaniu przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia albo na zasadach określonych w artykule 118 ustawy Pzp, warunki określone w niniejszym pkt były spełnione samodzielnie przez jednego Wykonawcę.Powyższe oznacza, że w przypadku wykazania doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień przez dwa lub więcej podmioty.Ponadto Wykonawca, będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadkach, kiedy dane roboty wykonał osobiście. Istotna jest jedynie część faktycznie przez niego zrealizowana.b) dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. kierownikiem budowy (1 osobą) posiadającą:– uprawnienia budowlane wydane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, albo odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;– co najmniej 5 miesięczne doświadczenie (w ciągu 8 lat przed upływem terminu składania ofert) w pełnieniu funkcji kierownika budowy na 1 inwestycji rozumianej jako inwestycja drogowa (w strefie objętej ochroną konserwatorską) polegającej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni bitumicznej i długości min. 400 m.Prace wykonane w ramach zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” również uznaje się za spełniające warunek.Ponadto, zgodnie z powyższym warunkiem, Zamawiający wymaga żeby kierownik budowy posiadał doświadczenie w strefie objętej ochroną konserwatorską ze względu na fakt, że przedmiot zamówienia (drogi – ul Warszawska i Mickiewicza) znajdują się w strefie ochrony konserwatorskiej.c) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego tj. Projektanta (1 osobę) posiadającą:– uprawnienia budowlane wydane zgodnie z ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, w specjalności drogowej albo odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;– doświadczenie (w ciągu 8 lat przed upływem terminu składania ofert) w pełnieniu funkcji głównego projektanta przy sporządzeniu 2 projektów dotyczących 2 odrębnych dokumentacji projektowych, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa lub przebudowa lub remont dróg o nawierzchni bitumicznej i długości min. 400 m każda z tych inwestycji.Ww. projekty powinny zostać ukończone, a następnie odebrane przez Zamawiającego (w ciągu 8 lat przed upływem terminu składania ofert).Prace wykonane w ramach zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” również uznaje się za spełniające warunek.Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (oraz ustawy z dnia 22 lipca 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz.U. z 2023 r. poz. 334).3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska do piłki nożnej w Granicy, gmina Michałowice
Dodano: 2024-07-08 - Modernizacja boiska do piłki nożnej w zespole „ORLIK 2012” położonego przy ul. Przy Bażantarni 3 w Warszawie
Dodano: 2024-07-08 - Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Ryczywole
Dodano: 2024-07-08 - Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
Dodano: 2024-07-08 - „System gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Rybno” - postępowanie II
Dodano: 2024-07-08 - Budowa (rozbudowa) ulic: 8 Pułku Artylerii Lekkiej i Maneżowej w ramach zadania: Budowa i przebudowa ulic: Strzelecka, Powstańców Styczniowych, 8 Pułku Artylerii Lekkiej i Maneżowej.
Dodano: 2024-07-08 - Restauracja budynku kościoła parafialnego w Czołomyjach
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tczowie
Dodano: 2024-07-04 - Remont dróg gminnych w Milanówku
Dodano: 2024-07-04 - Termomodernizacja piwnicy w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Dodano: 2024-07-04