Przetargi.pl
Roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części)

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 w Rzeszowie (zamówienie z podziałem na 2 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowią roboty konserwacyjne budynków w kompleksie przy ul. Hoffmanowej 10 w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części (zadania) a) Zadanie nr 1: Konserwacja pomieszczeń, osuszanie ścian piwnic budynku nr 1 w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10 Dla zadania nr 1 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: - przygotowanie pomieszczeń do wykonywania robót: zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, podłóg oraz pozostałego w pomieszczeniu wyposażenia przed zabrudzeniem materiałami iniekcyjnymi oraz uszkodzeniem lub zniszczeniem, - wykonanie iniekcji grawitacyjnej ścian piwnic od strony wewnętrznej, zgodnie z przyjętą technologią oraz kartami technicznymi, kartami charakterystyki oraz oficjalnymi danymi i wytycznymi Producenta: wyznaczenie trasy przebiegu linii wierceń, wytrasowanie otworów w odpowiednim rozstawie, ustalenie faktycznej wilgotności ściany i postępowanie zgodnie z wymogami technologii, wiercenie otworów skierowanych ku dołowi, o właściwej średnicy, długości i nachyleniu, oczyszczenie otworów, napełnienie otworów środkiem iniekcyjnym, uzupełnienie płynu aż do ustania wchłaniania, w przypadku gwałtownego wnikania środka iniekcyjnego w otworze, należy przerwać iniekcję i postępować zgodnie z wytycznymi technologii, po ustaniu wchłaniania płynu w strukturę muru oczyścić otwór z resztek płynu a otwór wypełnić odpowiednim środkiem (zaprawą), - utylizacja niezużytych i odpadów środków iniekcyjnych na bieżąco lub przechowywanie ich, przed utylizacją, w zabezpieczonych i oznakowanych pojemnikach, - w przypadku zabrudzenia skóry, oczu, ubrania, powierzchni wyposażenia, powierzchni szklanych, kamiennych, podłóg lub stolarki postępować zgodnie z kartą techniczną i kartą charakterystyki produktu, - zabezpieczenie posadzek, okien, drzwi i innych elementów na czas trwania robót, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach konserwacyjnych z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku, udostępnionych na czas robót pomieszczeń, likwidacja placów składowych i ewentualnego zaplecza budowy, usunięcie powstałych szkód, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. b) Zadanie nr 2: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie elewacji budynku nr 2 w Rzeszowie przy ul. Hoffmanowej 10 Dla zadania nr 2 Zamawiający przewiduje następujący zakres robót: - demontaż (wykucie z ścian) krat okiennych zewnętrznych z prętów stalowych, okrągłych, gładkich i płaskowników, kraty okienne pozostają w stanie nie zmienionym, podlegać będą tylko wyprostowaniu, wykonaniu niezbędnych napraw i uzupełnień, - oczyszczenie krat i 2-krotne malowanie farbą ftalową na kolor istniejący, - ponowny montaż w/w krat w ścianach po wymianie okien i parapetów, - wymiana zewnętrznej, drewnianej, stolarki okiennej na stolarkę okienną pcv z zachowaniem istniejących wymiarów i podziału skrzydeł okiennych, - wymiana zewnętrznych, drewnianych, 2-skrzydłowych drzwi na drzwi 2-skrzydłowe, o takich samych wymiarach i takim samym podziale skrzydeł, o konstrukcji aluminiowej, powlekanej jak kolor drzwi istniejących, - rozbiórka istniejących parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, - montaż zewnętrznych parapetów z blachy stalowej powlekanej oraz wewnętrznych parapetów drewnianych z wyprowadzeniem spadków z zachowaniem istniejącego koloru, - rozbiórka zdewastowanych, zewnętrznych schodów betonowych, wykonanie nowych schodów wg kształtu i wymiarów schodów istniejących z betonu konstrukcyjnego mrozoodpornego, - demontaż obróbek z blachy na gzymsach elewacji bocznych z montażem obróbek z blachy stalowej powlekanej, w kolorze istniejącej obróbki, z wyprowadzeniem spadków, - sprawdzenie stanu istniejących tynków elewacji, odbicie uszkodzonych, odparzonych i zniszczonych tynków ścian i gzymsów, - wykonanie nowych tynków ścian i gzymsów w miejscach jw. - odbicie całości tynku na cokole z wykonaniem nowych tynków, - przygotowanie starych tynków do malowania z zmyciem powierzchni tynków z zabrudzeń, sadzy, tłuszczu, środkami przeznaczonymi do tego celu z wykorzystaniem agregatu ciśnieniowego na gorącą wodę z regulowanym ciśnieniem, - malowanie całości elewacji farbą emulsyjną do wymalowań zewnętrznych, - zabezpieczenie tynku elewacji środkiem zabezpieczającym przed korozją biologiczną, pleśnią i zagrzybieniem, - oczyszczenie widocznych drewnianych elementów konstrukcji dachu (krokwie zewnętrzne, końce murłat, obicie deskami) oraz pomalowanie farbą ftalową z zabezpieczeniem drewna przed korozją biologiczną, pleśnią, zagrzybieniem, - wzmocnienie istniejącej konstrukcji daszku nad wejściem z zwiększeniem jego powierzchni oraz z wymianą blachy i malowaniem, - przemurowanie trzonu komina na odcinku od poddasza do wylotu ponad dachem, z cegły pełnej na pełne spoiny, z rozbiórką istniejącej czapki betonowej i wykonaniem nowej z wykonaniem zbrojenia konstrukcyjnego, - naprawa i uzupełnienie istniejących obróbek blacharskich dachu blachą stalową powlekaną w kolorze istniejącym, - sprawdzenie przepustowości istniejących rynien i rur spustowych z ewentualnym ich udrożnieniem i usunięciem materii zatykających odpływy, - ocena stanu powłok pokrycia dachu, przyczepność istniejących powłok, istnienie ognisk korozji, miejsca szczególnie zabrudzone i zatłuszczone, stan mocowania arkuszy blach i obróbek z ewentualną naprawą mocowań, - umycie powierzchni blachy na połaci dachu z zabrudzeń stałych, sadzy, pyłów, ptasich odchodów, zanieczyszczeń organicznych i nie organicznych, zanieczyszczeń z bliskiej lokalizacji ciągu komunikacyjnego oraz zakładów produkcyjnych, przy użyciu profesjonalnej myjki ciśnieniowej na ciepłą wodę, z regulowanym ciśnieniem, środkami przeznaczonymi do zmywania blach stalowych ocynkowanych i malowanych, obojętnych dla środowiska oraz pokrycia dachowego (nie wolno stosować agresywnych preparatów chemicznych), usunięcie rdzy i odpadających, luźnych, części powłoki blachy, - po umyciu dokładne spłukanie ciepłą wodą, - dokładne usunięcie ognisk korozji i ich śladów, po odpyleniu, oczyszczeniu, odtłuszczeniu nałożenie farb zaprawkowych na oczyszczane miejsca oraz na zarysowania powierzchni blachy, - odtłuszczenie powierzchni blachy środkami chemicznymi (właściwości jak przy zmywaniu) do blach stalowych ocynkowanych i uprzednio malowanych, spłukanie ciepłą wodą i osuszenie, - malowanie 2-warstwowe, metodą natryskową, farbą podkładową oraz nawierzchniową (może być gruntoemalia), - montaż i demontaż niezbędnych rusztowań, - zabezpieczenie krat, okien, drzwi i innych elementów na czas trwania robót, - porządkowanie, sprzątanie, mycie po robotach malarskich i konserwacyjnych z usuwaniem uszkodzeń, - po zakończeniu robót renowacyjnych uporządkowanie terenu wokół budynku, likwidacja placów składowych i ewentualnego zaplecza budowy, usunięcie powstałych szkód, - przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 9B - dla zadania nr 2), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10A - dla zadania nr 1 i Załącznik nr 10B - dla zadania nr 2) oraz na Schemacie Technicznym (Załącznik nr 11A- dla zadania nr 1) 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 1 (zadanie nr 1): 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych 00/100), 2) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część nr 2 (zadanie nr 2): 800,00 zł (słownie osiemset złotych 00/100), UWAGA: w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na obydwie części zamówienia, Zamawiający zaleca, aby wadium zabezpieczające ofertę wnieść odrębnie na każdą część zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/86/2015 dotyczy części nr [1 lub 2], NIP Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach