Przetargi.pl
Remont fundamentów w budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont fundamentów w budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi remont fundamentów w budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. 29 Listopada 1, 37-700 Przemyśl. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: Przedmiotowy budynek objęty remontem znajduje się na terenie zamkniętym MON zabudowanym i urządzonym. Położenie istniejącego budynku na działce nr 1238, obr. Przemyśl 186201_1.0205. Teren jest własnością Skarbu państwa w zarządzie RZI Lublin. Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony, o dwóch kondygnacjach nadziemnych i nieużytkowym poddaszu wykonany w tradycji w roku 1898. Dach wielospadowy pokryty blachą płaską. Obiekt o zabudowie rozczłonkowanej prostej, założony na kształcie litery E. W roku 2011 wyremontowano elewacje ścienne, wymieniono w całym budynku stolarkę okienną na nową PCV. Budynek wpisany do rejestru obiektów zabytkowych. Układ ścian konstrukcyjnych podłużny 2-traktowy. Fundamenty w postaci ławy z kamienia rzecznego i łamanego. Ściany konstrukcyjne - osłonowe i ściana podłużna wewnętrzna z cegły pełnej dawnego typu (7x14x29 cm) o gr. 2c - parter i 1 ? c - piętro na zaprawie wapiennej, ściany działowe grubości 1 c i ? c, nadproża okienne i drzwiowe w postaci sklepienia ceglanego Kleina. Kominy z kanałami dymowymi i wentylacyjnymi murowane z cegły pełnej. Parametry budynku: długość: 55,50 m szerokość: 21,20 m wysokość (od posadzki parteru do kalenicy) : 12,35 m powierzchnia zabudowy: 882,30 m2 kubatura zewnętrzna: 7892,00 m3 Inwentaryzacja elementów konstrukcyjnych budynku wykazała, że ściany konstrukcyjne parteru są lokalnie dołem zawilgocone zaś tynki uszkodzone. Wykonanie przedmiotowych prac remontowych pozwoli na dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów i norm oraz obecnych standardów wykończeniowych w budownictwie. Zabezpieczy warunki do wykonywania pracy administracyjno-biurowej, prowadzenia ogólnych zajęć dydaktycznych i wykładowych w budynku. Wykonanie izolacji poziomej ścian fundamentowych metodą iniekcji krystalicznej. Dla zlikwidowania zawilgocenia istniejących ścian budynku od kapilarnego podciągania wody z gruntu oraz docelowego zabezpieczenia ich przed zawilgoceniem, należy wykonać bezpośrednio nad posadzką parteru (ok. 5 cm) skuteczną izolację poziomą przeciwwilgociową murów w postaci przepony wykonanej metodą iniekcji krystalicznej bezciśnieniowej. W tym celu należy wykonać otwory o średnicy 20 mm wiercone w jednej linii pod kątem 15? do 30?. Po wypłukaniu i nawilżeniu otwory wypełnić środkiem iniekcyjnym na bazie cementu portlandzkiego, aktywatora krzemianowego i wody. Otwory po iniekcji zaślepić środkiem iniekcyjnym o gęstszej konsystencji. Blokadę przeciwwilgociową krystaliczną uzyskuje się praktycznie w czasie siedmiu dni. Uszczelniające działanie środka polega na tym, że jeden ze składników mieszaniny - aktywator krzemianowy, penetruje w promieniu około 7-8 cm od środka otworu iniekcyjnego. Roboty wzmacniające powinny być wykonywane zgodnie z opracowanym projektem budowlanym, ze sztuką budowlaną, pod stałym fachowym nadzorem osoby uprawnionej, z przestrzeganiem stosownych przepisów bhp, zgodnie z planem BIOZ, SST wykonania i odbioru robót budowlanych. UWAGA: Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 10) oraz na Rysunkach technicznych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 3 lata, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 36 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10% Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 36 miesięcy - zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie 10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/84/2015, NIP [Wykonawcy])

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.34wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach