Przetargi.pl
Roboty inwestycyjne w budynkach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Zmiana kotłowni węglowej na instalację pomp ciepła wraz z dostosowaniem instalacji c.o. w budynku gospodarczym MOSiR przy ul. Hotelowej 36 w dzielnicy Kamień Zadanie nr 2. Zmiana kotłowni węglowej na kotłownię na pellety w budynku administracyjno-szatniowym MOSiR przy ul. Górnośląskiej 44 w dzielnicy Niedobczyce

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty inwestycyjne w budynkach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Zmiana kotłowni węglowej na instalację pomp ciepła wraz z dostosowaniem instalacji c.o. w budynku gospodarczym MOSiR przy ul. Hotelowej 36 w dzielnicy Kamień Zadanie nr 2. Zmiana kotłowni węglowej na kotłownię na pellety w budynku administracyjno-szatniowym MOSiR przy ul. Górnośląskiej 44 w dzielnicy Niedobczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty inwestycyjne w budynkach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Zmiana kotłowni węglowej na instalację pomp ciepła wraz z dostosowaniem instalacji c.o. w budynku gospodarczym MOSiR przy ul. Hotelowej 36 w dzielnicy Kamień Zadanie nr 2. Zmiana kotłowni węglowej na kotłownię na pellety w budynku administracyjno-szatniowym MOSiR przy ul. Górnośląskiej 44 w dzielnicy Niedobczyce Ogólny zakres robót: Zadanie nr 1. - roboty demontażowe istniejącej kotłowni węglowej, przewodów i armatury, - demontaż instalacji grzewczej, - wywóz złomu na składowisko odpadów (wartość złomu Wykonawca uwzględni w cenie oferty), - remont pomieszczenia pomp ciepła, - wywóz gruzu i odpadów budowlanych na składowisko odpadów wraz z kosztami składowania i utylizacji, - wykonanie podstaw pod jednostki zewnętrzne pomp ciepła, - montaż jednostek zewnętrznych i wewnętrznych pomp ciepła, - wykonanie technologii pomp ciepła tj. przewodów, armatury i urządzeń, - wykonanie instalacji grzewczej, - próby ciśnieniowe instalacji grzewczej oraz węzła pomp ciepła, - montaż izolacji, - roboty związane z uruchomieniem instalacji, - wykonanie system zdalnego monitoringu (monitoring i wizualizacja), - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej kotłowni, - wykonanie nowej tablicy pomp ciepła, - wykonanie nowych obwodów elektrycznych, - montaż oprawy oświetleniowej, - podłączenie zaprojektowanych urządzeń elektroenergetycznych, - wykonanie połączeń i montaż zabezpieczeń w tablicach rozdzielczych, - wykonanie pomiarów elektrycznych, prób i oględzin, - montaż oznaczeń, opisów i schematów elektrycznych w tablicach rozdzielczych, - uruchomienie wykonanych układów, - wykonanie robót towarzyszących. Zadanie nr 2. - roboty demontażowe istniejącej kotłowni węglowej, przewodów i armatury, - demontaż grzejników i rur przyłącznych do grzejników, - wywóz złomu na składowisko odpadów (wartość złomu Wykonawca uwzględni w cenie oferty), - remont pomieszczenia kotłowni, - wywóz gruzu i odpadów budowlanych na składowisko odpadów wraz z kosztami składowania i utylizacji, - montaż kotła na pellet, - wykonanie technologii: przewodów, armatury i urządzeń, - montaż instalacji i grzejników, - roboty związane z uruchomieniem instalacji, - wykonanie robót towarzyszących. Czynności i informacje dodatkowe: - wymagane przeszkolenie wskazanych przez Użytkownika pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji, - wymagane opracowanie instrukcji obsługi urządzeń, - podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia są załączone przedmiary robót, które wraz z projektami budowlano-wykonawczymi stanowią opis przedmiotu zamówienia, - wszelkie koszty związane z realizacją powyższych ustaleń należy ująć w cenie ofertowej, Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każde zadanie osobno. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:  wykonanie instalacji sanitarnych,  wykonanie instalacji elektrycznych,  wykonanie prac ogólnobudowlanych. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, w tym w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach