Przetargi.pl
Budowa kogeneracyjnego źródła energii dla obiektu MOSiR przy ul. Powstańców Śląskich 42 w Rybniku

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kogeneracyjnego źródła energii dla obiektu MOSiR przy ul. Powstańców Śląskich 42 w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa kogeneracyjnego źródła ciepła dla potrzeb obiektu MOSiR przy ul. Powstańców Śląskich 42 w Rybniku. W ramach zamówienia będzie realizowany następujący zakres: a) Wybudowanie budynku technicznego o parametrach : - wolnostojący, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, w technologii tradycyjnej; - powierzchnia zabudowy 18,70 m2; - powierzchnia całkowita 18,70 m2; - powierzchnia użytkowa 15,60 m2; - kubatura 57,8 m3; - długość 5,56 m; - szerokość 3,36 m; - okno i drzwi w klasie odporności ogniowej EI60. b) Wykonanie niezależnych instalacji spalinowych dla dwóch silników gazowych. c) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej. d) Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu wraz z aktywnym systemem awaryjnego wypływu gazu. e) Zabudowa kaskady dwóch mikrokogeneratorów gazowych o mocy 2 x 60 kW, w rozbiciu: - 2 x 20 kW mocy elektrycznej – razem 40 kWel (+/- 5%); - 2 x 40 kW mocy cieplnej – razem 80 kW (+/- 5%). f) Zabudowa zbiornika buforowego o pojemności 500 dm3. g) Zabudowa dwóch dystrybutorów ciepła z systemem zarządzania energią cieplną. h) Zabudowa układów regulacyjnych. i) Wykonanie połączeń hydraulicznych kogeneracyjnego źródła ciepła z istniejącym układem grzewczym – instalacja zewnętrzna – rury preizolowane. j) Rozbudowa rozdzielni głównej budynku MOSiR na potrzeby zasilania budynku kogeneracji – instalacja elektryczna. k) Wykonanie zasilania budynku kogeneracji w energię elektryczną. l) Wykonanie elektrycznej tablicy rozdzielczej budynku kogeneracji TR.KG. m) Wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego budynku kogeneracji. n) Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego budynku kogeneracji. o) Wykonanie instalacji gniazd wtyczkowych. p) Wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego. q) Wykonanie instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zabezpieczenia. r) Wykonanie instalacja technologii kogeneracji. s) Wykonanie instalacji uziemiającej. t) Wykonanie instalacji odgromowej. u) Rozbudowa rozdzielni nN stacji transformatorowej związana z miernikiem referencyjnym układu kogeneracji. Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca będzie również zobowiązany do: - wykonania tablicy: informacyjnej i pamiątkowej o wymiarach 1,2 x 0,8 m związanych z dofinansowaniem ze środków unijnych (szczegóły na stronie: https://rpo.slaskie.pl/czytaj/zasady_promocji_od_1_stycznia_2018). Tablicę należy wykonać z tworzywa sztucznego wraz nadrukiem odpornym na warunki atmosferyczne, - przeszkolenia wskazanych przez użytkownika pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji, - opracowania instrukcji obsługi obiektu wraz z urządzeniami. 2. Podstawą wyceny zakresu objętego przedmiotem zamówienia jest projekt budowlany, który wraz z przedmiarem robót stanowi opis przedmiotu zamówienia. 3. Obiekt MOSiR (sala i basen) jest użytkowany od godz. 6:00 do 22:00.Z uwagi na to, że prace będą prowadzone również w pomieszczeniach technicznych istniejącego budynku MOSiR, może się zdarzyć, że będzie konieczności wykonania niektórych prac w godzinach w których obiekt nie jest użytkowany lub przy mniejszym obłożeniu obiektu, po wcześniejszym ustaleniu z zarządcą budynku. 4. Wszelkie koszty związane z realizacją powyższych ustaleń należy ująć w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy zakres robót został określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ. Obowiązkiem Wykonawcy będzie opracowanie harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót przy założeniu, że wartość robót w żadnym etapie – za wyjątkiem etapu ostatniego objętego płatnością końcową (tj. podlegającego zapłacie po rozliczeniu i po odbiorze końcowym) – nie przekroczy 20% ceny ofertowej, a ilość robót przewidziana w danym etapie będzie adekwatna do wartości tego etapu. Opracowany harmonogram należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy w celu uzyskania jego akceptacji. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i urządzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady: - zraszania wodą terenu prowadzenia robót (miejsce rozładunku, plac składowy materiałów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie), - transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów, - stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina się również, że: - Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: - prace budowlane instalacyjne w specjalności sanitarnej, - prace budowlane instalacyjne w specjalności elektrycznej, - prace budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 16 000 PLN (szesnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach