Przetargi.pl
Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie zabytkowego parku zdrojowego im. dr Mikołaja Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju.

Jastrzębski Zakład Komunalny ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie Zdrój, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 751 495 , fax. 324 764 793
  • Data zamieszczenia: 2019-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jastrzębski Zakład Komunalny
    ul. Dworcowa
    44-330 Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie
    tel. 324 751 495, fax. 324 764 793
    REGON: 27685062900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wycinka oraz pielęgnacja drzew na terenie zabytkowego parku zdrojowego im. dr Mikołaja Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w roku 2020 prac związanych z wycinką oraz pielęgnacją drzew na terenie zabytkowego parku zdrojowego im. dr Mikołaja Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju. Teren parku wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr A1524/93 z dnia 20.04.1993 r. i podlega szczególnej ochronie prawnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 2) Wymagania dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP - na etapie złożenia oferty - stosowne oświadczenie złożone przez Wykonawcę; - na etapie realizacji zadania - sposób dokumentowania określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 29 ust. 3a Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ c) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia w szczególności: - wycinka (w tym usuwanie złomów i wywrotów) oraz pielęgnacja drzew - frezowanie pni i zrąbkowanie drewna - prace związane z zabezpieczeniem oraz porządkowaniem terenu 3) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ 4) Kod robót według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew 5) W przedstawionej dokumentacji przetargowej wykazano materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania tzw. „równoważne”, tj. o podobnych parametrach, nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem niniejszego zamówienia, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 4 ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)./ 2) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ustawy PZP, w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt. 17 ppkt 2 b-e musi w swojej treści obejmować okres związania ofertą. 4) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto bankowe w Banku Spółdzielczym w Jastrzębiu-Zdroju o numerze 71 8470 0001 2001 0029 7123 0004. 5) Wadium w pozostałych formach należy złożyć w formie oryginału w Dziale Finansowym Jastrzębskiego Zakładu Komunalnego – kasie do dnia 27. 12.2019 roku do godz. 10:50. 6) Zobowiązanie do zapłaty wadium wniesionego w formie innej aniżeli pieniężnej winno obejmować uwarunkowania zawarte w art.46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 pkt. 1 i 3 ustawy PZP, tj. a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania ofert złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 18.4 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8) Nie wniesienie wadium na zasadach określonych w SIWZ lub wniesienie w sposób nieprawidłowy stanowić będzie podstawę do odrzucania oferty. 9) Zamawiający dokonuje zwrotu wadium w przypadkach i terminach wymienionych w art. 46 ust. 1, ust.1a, ust. 2 ustawy PZP. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz odsetkami, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 11) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniężna – oryginał dokumentu został złożony w kasie, o której mowa w pkt. 17.5 SIWZ, a jego kopia w ofercie. 12) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 13) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2) wypełniony formularz „Całkowita wartość realizacji zamówienia”, służący porównaniu i wyborowi najkorzystniejszej oferty – załącznik nr 1a. 3) oświadczenie wymienione w pkt. 8.1.a) niniejszej SIWZ tj.: załącznik nr 2 do SIWZ oraz załącznik nr 3 do SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego określonych w art. 22a ustawy PZP. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 7.3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego. – według załącznika nr 5 do SIWZ. 5) Dowód wniesienia wadium, 6) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt 9 ppkt 4 niniejszej SIWZ– według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach