Urząd Miejski w Bielsku-Białej ogłasza przetarg
- Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 33 4971680 , fax. 33 4971786, 8227539
- Data zamieszczenia: 2019-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bielsku-Białej
Plac Ratuszowy 1
43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
tel. 33 4971680, fax. 33 4971786, 8227539
REGON: 07218174100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie węzła cieplnego dla budynku Beskidzkiego Centrum onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II - pawilon nr 4 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 21 w Bielsku-Białej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie węzła cieplnego dla budynku Beskidzkiego Centrum onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II - pawilon nr 4 przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 21 w Bielsku-Białej obejmujących w szczególności: - prace przygotowawcze, zabezpieczające oraz demontażowe; - wykonanie instalacji elektrycznej; - wykonanie węzła cieplnego; - wykonanie nowej tablicy rozdzielczej; - wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu robót najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, winien wraz z ofertą przedłożyć Zobowiązanie innych podmiotów, (w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia) na zasobach których Wykonawca będzie polegał. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, iż Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wszyscy Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Pełnomocnictwo, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o niniejszą SIWZ wraz z załącznikami obejmującymi wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, zysk itp.) oraz cenę ogółem. Wskazanym jest: -aby w przypadku gdy Wykonawca składa więcej niż jeden kosztorys ofertowy wraz z kosztorysami złożyć ich zestawienie, - złożenie kosztorysu(-ów) w formie uproszczonej, ale dopuszcza się również kosztorys (-y) w formie szczegółowej. Kosztorys uproszczony winien zawierać ilości robót i cenę jednostkową dla każdej pozycji kosztorysowej, tabelę elementów scalonych i wyszczególnione składniki ceny – rg, kp, zysk. Zaleca się sporządzenie kosztorysu na podstawie rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych. 5. Wykaz materiałów i/lub urządzeń zamiennych wraz z dowodami w języku polskim potwierdzającymi ich równoważność do tych przyjętych przez Zamawiającego - w przypadku zastosowania materiałów i/lub urządzeń zamiennych (równoważnych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja istniejącej kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Równoległej 5 w Jankowicach
Dodano: 2023-09-04 - „Przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi i instalacyjnymi w budynku szkoły w miejscowości Wola Mokrzeska”
Dodano: 2023-06-21 - Roboty inwestycyjne w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Stodoły w ramach których wykonana będzie wymiana kotła węglowego w budynku OSP na instalację pomp ciepła oraz termomodernizacja budynku OSP
Dodano: 2020-05-25 - Roboty inwestycyjne w budynkach Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z podziałem na zadania: Zadanie nr 1. Zmiana kotłowni węglowej na instalację pomp ciepła wraz z dostosowaniem instalacji c.o. w budynku gospodarczym MOSiR przy ul. Hotelowej 36 w dzielnicy Kamień Zadanie nr 2. Zmiana kotłowni węglowej na kotłownię na pellety w budynku administracyjno-szatniowym MOSiR przy ul. Górnośląskiej 44 w dzielnicy Niedobczyce
Dodano: 2020-05-18 - Termomodernizacja budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kaletach przy ul. ks. Rogowskiego 43. Kotłownia i instalacje centralnego ogrzewania.
Dodano: 2020-05-11 - Przebudowa źródła ciepła w Szkole Podstawowej nr 13 w Rybniku-Chwałowicach przy ul. 1-go Maja 51, w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj".
Dodano: 2020-01-21 - Budowa kogeneracyjnego źródła energii dla obiektu MOSiR przy ul. Powstańców Śląskich 42 w Rybniku
Dodano: 2019-12-18 - Wewnętrzna instalacja gazu z odcinkiem zewnętrznym i instalacją zbiornikową gazu płynnego z podziemnym zbiornikiem o pojemności 4850l dla kotłowni gazowej w budynku komunalnym w Panoszowie przy ul. Tysiąclecia 2 w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 edycja 2019.
Dodano: 2019-10-11 - Wymiana kotła na węglowy w Dziennym Domu Pomocy Senior + przy ul. Skrajnej 2a w Chorzowie w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2019-09-12 - Przebudowa kotłowni węglowej na gazową wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej w budynku Urzędu Gminy w Wielowsi
Dodano: 2019-09-02