Przetargi.pl
Wykonanie remontu obiektu przy ul. Czecha 2 w Katowicach (remont piwnicy oraz remont instalacji kanalizacji zewnętrznej)

Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2511451, 2517817 , fax. 032 2512712 w. 129 lub 136
  • Data zamieszczenia: 2020-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Jagiellońska 17
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2511451, 2517817, fax. 032 2512712 w. 129 lub 136
    REGON: 34513870000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu obiektu przy ul. Czecha 2 w Katowicach (remont piwnicy oraz remont instalacji kanalizacji zewnętrznej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w : 1) Projekcie technicznym budowlano-wykonawczym – Załącznik nr 1a i 1b: (Załącznik ten zawiera większy zakres prac obejmujący prace będące przedmiotem wykonanego całego projektu technicznego – izolacja ścian poniżej terenu i cokołu, drenaż opaskowy, opaska przy budynku, remont tarasu, remont piwnicy, ale z uwagi na sposób finansowania wykonanie całości robót zostało podzielone na etapy; niniejsze postępowanie dotyczy remontu piwnicy oraz remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej, w związku z czym do realizacji niniejszego zamówienia należy odnieść tylko te dane z projektu i informacje ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które dotyczą ograniczonego zakresu prac, będącego przedmiotem niniejszego postępowania). 2) Przedmiarze prac – Załącznik nr 2a i 2b: 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 3a i 3b (Załącznik ten zawiera większy zakres prac obejmujący prace będące przedmiotem wykonanego projektu technicznego – izolacja ścian poniżej terenu i cokołu, drenaż opaskowy, opaska przy budynku, remont tarasu, remont piwnicy, ale z uwagi na sposób finansowania wykonanie całości robót zostało podzielone na etapy; niniejsze postępowanie dotyczy remontu piwnicy oraz remontu instalacji kanalizacji zewnętrznej, w związku z czym do realizacji niniejszego zamówienia należy odnieść tylko te dane ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które dotyczą ograniczonego zakresu prac, będącego przedmiotem niniejszego postępowania). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) roboty ogólnobudowlane 2) roboty instalacyjne wod-kan 3) prace wykończeniowe i porządkowe. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zapewnienia zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, określone w ppkt 2, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej lub wspólników spółek osobowych. 2) Czynności osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) roboty ziemne i demontażowe przy wykonaniu kanalizacji deszczowej, b) roboty ziemne i demontażowe przy wykonaniu kanalizacji sanitarnej, c) naprawa tynków, d) wykończeniowe prace budowlane, e) prace malarskie. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zapewnienia zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, określone w ppkt 2, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej lub wspólników spółek osobowych. 2) Czynności osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) roboty ziemne i demontażowe przy wykonaniu kanalizacji deszczowej, b) roboty ziemne i demontażowe przy wykonaniu kanalizacji sanitarnej, c) naprawa tynków, d) wykończeniowe prace budowlane, e) prace malarskie. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zapewnienia zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, określone w ppkt 2, o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej lub wspólników spółek osobowych. 2) Czynności osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) roboty ziemne i demontażowe przy wykonaniu kanalizacji deszczowej, b) roboty ziemne i demontażowe przy wykonaniu kanalizacji sanitarnej, c) naprawa tynków, d) wykończeniowe prace budowlane, e) prace malarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach