Nieruchomości-Brzeziny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 41-946 Piekary Śląskie, Roździeńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326686681
- Data zamieszczenia: 2020-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nieruchomości-Brzeziny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Roździeńskiego 2a
41-946 Piekary Śląskie, woj. śląskie
tel. 326686681
REGON: 366589650 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieruchomosci-brzeziny.piekary.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego 100% udział Gminy Piekary Śląskie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektuj i buduj: Robota budowlana polegająca na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami wraz z wykonaniem projektu, dostawą i montażem pojemników - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych kostką betonową 16 placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami wraz z wykonaniem projektu budowlanego oraz dostawą i montażem pojemników o pojemnościach: 5000 l (6szt.), 3000 l (16szt.), 1500 l (26szt.), 300 l (32szt.). Roboty budowlane należy wykonać w podziale na trzy etapy: I.Etap 1 - Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu wraz ze skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania oraz wybudowaniem miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych 6 placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami razem z dostawą i montażem pojemników o pojemnościach: 1500 l (12szt.), 300 l (18szt.). II.Etap 2 - Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu wraz ze skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania oraz wybudowaniem miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych 4 placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami razem z dostawą i montażem pojemników o pojemnościach: 3000 l (4szt.), 1500 l (8szt.), 300 l (8szt.). III.Etap 3 - Roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu wraz ze skutecznym zgłoszeniem zamiaru wykonania oraz wybudowaniem miejsc z pojemnikami do gromadzenia odpadów stałych w formie utwardzonych 6 placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami razem z dostawą i montażem pojemników o pojemnościach: 5000 l (6szt.), 3000 l (12szt.), 1500 l (6szt.), 300 l (6szt.). Zakres zamówienia obejmuje prace projektowe i budowlane o następującym zakresie: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej 16 utwardzonych kostką betonową placów z nad-ziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, niezbędnej do uzyskania przyjęcia zgłoszenia wykonywania robót budowlanych dla każdego placu; 2) Uzyskanie w właściwym organie administracji budowlanej, w imieniu Zamawiającego, sku-tecznego przyjęcia zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych dla każdego placu oddzielnie; 3) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu dokumentacji ( po 1 egz. + wersja elektroniczna), o której mowa w pkt. 1 w oparciu o którą Wykonawca otrzymał w organie administracji bu-dowlanej przyjęcie zgłoszenia; 4) Wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową i zgłoszeniem, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej 16 placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i czę-ściowo podziemnymi kontenerami do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych; 5) Oznakowanie terenu budowy; 6) Przekazanie Zamawiającemu placów do użytkowania po przeprowadzeniu rozruchu i podpisaniu protokołów technicznego odbioru robót dla każdego placu oddzielnie oraz pro-tokołu końcowego odbioru robót do danego etapu; 7) Obsługa geodezyjna - w zakresie obsługi geodezyjnej budowy należy uwzględnić wszelkie prace związane z inwentaryzacją realizowanych obiektów i infrastruktury oraz utrzymaniem punktów wysokościowych. Załącznik powinien być sporządzony przez Wykonawcę i po-twierdzony przez uprawnionego geodetę; 8) Dokumentacja powykonawcza - mapa sytuacyjna powykonawcza, dokumentacja projektowa z naniesionymi poprawkami, badania, aprobaty, opinie oraz oświadczenie Kierownika Robót. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać wszystkie istotne dane, materiały, informacje, związane z późniejszym utrzymaniem obiektu wraz z infrastrukturą. Po wykonaniu każdego etapu wymagane jest przeprowadzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 9) Kompletną dokumentację powykonawczą Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w 3 egzemplarzach + wersja elektroniczna podczas odbioru końcowego robót. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia określają Program funkcjonalno- użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy z załącznikami stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych w szczególności robót przygotowawczych i ziemnych, robót rozbiórkowych, robót związanych z posadowieniem pojemników w przygotowanych placach ziemnych, robót odtworzeniowych w zakresie odtworzenia naruszonych terenów utwardzonych kostką betonową placów z nadziemnymi otworami wrzutowymi i częściowo podziemnymi kontenerami, obiektów małej architektury oraz zieleni. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących robotami budowlanymi, osób sporządzających dokumentacje projektową, dostawców materiałów, usług transportowych i sprzętowych oraz osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego, remontem konserwatorskim
Dodano: 2023-10-27 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2023-10-26 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-10-16