Przetargi.pl
Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu

Gmina Koniecpol ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, Chrząstowska 6A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniecpol
    Chrząstowska 6A
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    REGON: 151397990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu, ul. Mickiewicza 26, 42-230 Koniecpol na 3 kondygnacjach (parter, I i II piętro) wraz z remontem toalety dla nauczycieli zlokalizowanej na parterze budynku. 2. Zakres prac obejmuje:1) Roboty budowlane:- demontaż urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, ustępów, pisuarów, podgrzewaczy wody;- demontaż drzwi w toaletach;- zerwanie posadzek z masy lastrykowej ~44 m2;- rozebranie ścianki z bloczków lub płyt z betonu komórkowego gr. 15 cm - ~7,00 m2 ;- wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 2 szt.;- zamurowanie otworów drzwiowych- 2 szt.;- wykonanie sufitów podwieszonych (stelaż+ płyta g/k) ~44 m2;- wykonanie izolacji na posadzkach;- wykonanie posadzek i okładziny z płytek na posadzkach ~44 m2;- wykonanie spadków do odpływów;- wykonanie tynków i gładzi w pomieszczeniach- okładziny ścian – płytki do wysokości 2 m pomieszczeń;- malowanie ścian powyżej wysokości 2 m oraz sufitów;- wyposażenie łazienek w przybory łazienkowe i armaturę, tj. umywalki (10 szt.), ustępy (7 szt.), pisuary (3 szt.), dozowniki mydła w płynie, podajniki na ręczniki papierowe, pojemniki na papier toaletowy (po 7 szt.), kosze łazienkowe, szczotki w.c., lustra (po 4 szt.);- zakup i montaż drzwi w toaletach (7 szt. - drzwi wejściowe do pomieszczeń); - kabiny sanitarne z laminatu wysokociśnieniowego (HPL) - 6 kabin;- wymiana kratek wentylacyjnych (3 szt.);- wymianę przewodów wentylacyjnych.Podłączenie urządzeń sanitarnych zaprojektowano do jednego pionu kanalizacyjnego – PCV w łazience celem odpowietrzenia instalacji. Piony oraz podejścia pod urządzenia należy wykonać z rur kanalizacyjnych PCV kielichowych, łączonych na uszczelki. Odpowietrzenie i napowietrzenie kanalizacji rozwiązano poprzez rury wywiewne kanalizacyjne dachowe oraz zawory napowietrzające.2) Instalację elektryczną:- wymianę opraw oświetleniowych;- zapewnienie oświetlenia awaryjnego;- doposażenie tablic rozdzielczych;- złącza kontrolne w przewodach wyrównawczych;- puszki elektryczne z tworzywa sztucznego;- instalacje elektryczne wewnętrzne;- instalacja gniazd wtykowych;- listwy elektroinstalacyjne z PCW;- przewody kabelkowe;- wykonanie pomiarów, testów instalacji elektrycznych;- wykonanie podłączenia zasilania obiektu;3) Instalację hydrauliczną:- demontaż zaworów kątowych, zaworów przelotowych;- wymianę rurociągu stalowego;- demontaż zaworów czerpalnych;- demontaż elektrycznych podgrzewaczy wody;- demontaż grzejników żeliwnych;- zakup i montaż instalacji hydraulicznych, tj. zaworów kątowych, zaworów czerpalnych, zaworów przelotowych;- zakup i montaż elektrycznych podgrzewaczy wody;- zakup i montaż baterii umywalkowych- 10 szt.;- zakup i montaż zbiornika odpowietrzającego;- zakup i montaż grzejników wraz z osprzętem;- wymianę wpustów żeliwnych – 3 szt.Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawierają projekty techniczne i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ.UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 9 w celach pomocniczych, przedmiary robót. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu i obliczyć na podstawie projektów technicznych i opisu przedmiotu zamówienia zwartego w SWZ. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zweryfikowania szczegółowo zakresu prac do wykonania. Wizja lokalna nie jest elementem koniecznym do prawidłowego złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku szczegółowego w tym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający określa następujące warunki szczegółowe:a) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał (ukończył), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie, lub remoncie obiektu budowlanego o wartości robót brutto minimum 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).UWAGI:1) W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w walutach innych niż określone przez Zamawiającego, wykonawca dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót.2) Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, w których wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami (konsorcjum), Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wskazania robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Wykonawca zobowiązany jest wskazać zakres jego rzeczywistego udziału w realizacji wykazywanej roboty w celu ustalenia rzeczywistego doświadczenia - wyłącznie poprzez faktyczny, realny udział w realizacji przynajmniej takiej z części zamówienia, która spełnia warunki opisane w niniejszym zamówieniu.3) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenia przy realizacji robót budowlanych obejmujących szerszy zakres prac niż wymagane w opisanym warunku udziału w postępowaniu, należy wykazać wartość robót obejmujących prace określone w pkt 4 lit. ab) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobą, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725), i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 30 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831), lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.UWAGI:1) Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).2) Wskazana osoba, o której mowa w punkcie 4 lit. b, powinna posiadać uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe adekwatne do wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach