Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANYE W ZAKRESIE CZĘŚCIOWEJ WYMIANY OGRODZENIA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 3797 PRZY AL. 1 MAJA 11 ORAZ W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 4352 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2013-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANYE W ZAKRESIE CZĘŚCIOWEJ WYMIANY OGRODZENIA W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 3797 PRZY AL. 1 MAJA 11 ORAZ W JEDNOSTCE WOJSKOWEJ NR 4352 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Częściowa wymiana ogrodzenia w JW. 3797 przy al. 1 Maja 11 w Giżycku oraz JW. 4352 ul. Nowowiejska 20 w Giżycku Zakres robót: Ogrodzenie w JW. 3797 al. 1 Maja 11 w Giżycku Roboty rozbiórkowe Rozebranie ogrodzenia z elementów żelbetowych prefabrykowanych - płyt zasiekowych. Przecięcie wysięgników z teownika. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach żelbetowych osadzonych w gruncie. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych. Rozebranie bram stalowych z siatki ze słupkami stalowymi. Rozebranie furtek stalowych z siatki ze słupkami stalowymi. Demontaż ścian z cegły klinkierowej. Demontaż fundamentu betonowego pod ścianę z klinkieru. Rozebranie słupa betonowego. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. Ogrodzenie, bramy i furtki Wykonanie pomiarów przy wykopach pod cokół. Wykonanie wykupu pod cokół ogrodzenia. Wywóz samochodami samowyładowczymi gruntu z wykopów na odległość do 1km. Cokoły z betonu B-20 o wymiarach szer. 20cm i wysokości 55cm (20cm ponad poziom terenu, 90cm poniżej terenu). Wykonanie ogrodzenia z paneli o wys. 200cm, panel z drutu o śr. 5mm, oczka w pods.500mm i wys. 200mm, panel co najmniej z trzema wygięciami - przetłoczeniami. Słupki ogrodzeniowe o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 15cm2 bądź okrągłe o średnicy nie mniejszej niż 50mm i gr. ścianki nie mniejszej niż 3mm, powinny być rozstawione w odległości co 250cm, w przypadku każdej zmiany trasy oraz co 10-ty słupek należy stosować słupki z podporami. Dolna krawędź ogrodzenia powinna być zamocowana w odległości nie większej niż 4cm od cokołu. Segmenty panelowe powinny być łączone ze słupkami ogrodzeniowymi poprzez spawanie lub elementami mocującymi w sposób uniemożliwiający ich demontaż. Do słupków przyspawać wysięgniki z teownika 30x30x3. Elementy ogrodzenia powinny być wykonane ze stali ocynkowanej i być zabezpieczone przed korozją. Ogrodzenie, bramy i furtki zabezpieczyć 4 nitkami drutu ostrzowego umieszczonego na wysięgnikach w odstępach maksimum 15cm począwszy od górnej krawędzi wysięgnika. Osadzenie bram dwuskrzydłowych z ram z kątownika 50x50x5 wypełnione prętami pionowymi z płaskownika 5x20mm co 5cm. Bramy o wymiarach 2,00 x 6,30m -1szt, 2,00 x 4,80m - 1szt i 2,00 x 5,60m - 1szt. Osadzenie furtek z ram z kątownika 50x50x5 wypełnionej pionowymi prętami z płaskownika 5 x 20mm w rozstawie co 5cm. Furtki o wymiarach 1,10m x 2,00m - 2szt. Ogrodzenie JW. 4352 ul. Nowowiejska 20 w Giżycku Roboty rozbiórkowe Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych. Demontaż fundamentu (cokołu) betonowego. Wywóz elementów metalowych pochodzących z rozbiórki samochodami skrzyniowymi do magazynu SOI w Mrągowie (na odległość do 1km). Wywóz gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 5km. Ogrodzenie Wykonanie pomiarów przy wykopach pod cokół. Wykonanie wykupu pod cokół ogrodzenia. Wywóz samochodami samowyładowczymi gruntu z wykopów na odległość do 1km. Cokoły z betonu B-20 o wymiarach szer. 20cm i wysokości 55cm (20cm ponad poziom terenu, 90cm poniżej terenu). Wykonanie ogrodzenia z paneli o wys. 200cm, panel z drutu o śr. 5mm, oczka w pods.500mm i wys. 200mm, panel co najmniej z trzema wygięciami - przetłoczeniami. Słupki ogrodzeniowe o przekroju poprzecznym nie mniejszym niż 15cm2 bądź okrągłe o średnicy nie mniejszej niż 50mm i gr. ścianki nie mniejszej niż 3mm, powinny być rozstawione w odległości, co 250cm, w przypadku każdej zmiany trasy oraz co 10-ty słupek należy stosować słupki z podporami. Dolna krawędź ogrodzenia powinna być zamocowana w odległości nie większej niż 4cm od cokołu. Segmenty panelowe powinny być łączone ze słupkami ogrodzeniowymi poprzez spawanie lub elementami mocującymi w sposób uniemożliwiający ich demontaż. Elementy ogrodzenia powinny być wykonane ze stali ocynkowanej i być zabezpieczone przed korozją. Warunki realizacji zadania: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 11.09.2013r. do 16.09.2013r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-47-67 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM tel. (87) 429-47-74 Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze kosztorysów ofertowych sporządzone metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załączniki do umowy. Niniejszy kosztorys będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczył trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury i akceptowane przez Dowódcę JW. 4352. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa i aktualne ubezpieczenie OC obejmujące okres realizacji zamówienia; Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797 p. Krzysztofem HOFFMANN, tel. nr 87-429-43-25 Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Wszystkie roboty winne być wytyczone przez uprawnionego geodetę, a po zakończeniu prac Wykonawca robót dostarczy geodezyjną mapę powykonawczą. Utylizację materiałów pochodzących z budowy należy ująć w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji należy dołączyć do dokumentów najpóźniej w dniu odbioru robót. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującą Normą Obronną NO-04-A004-8:2006. Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą w kompleksie wojskowym zamkniętym, w Jednostce Wojskowej Nr 4352 przy ul. Nowowiejskiej oraz Jednostce Wojskowej Nr 3797 przy al. 1 Maja w Giżycku. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 oraz Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace. Podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, wskazane w ofercie części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcy, zostaną doprecyzowane. Wymaga się przed podpisaniem umowy, wskazania szczegółowego zakresu prac, które będzie realizował podwykonawca, nazwę podmiotu, adres i inne szczegóły pozwalające zidentyfikować podmiot. Do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zamawiający nie wyraża zgody na zawarcie umowy podwykonawcy z dalszym podwykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 92 2013 na roboty budowlane na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 oraz Jednostki Wojskowej Nr 4352 - ogrodzenie Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem Zwrot i zatrzymanie wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl. http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach