Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach hali technologicznej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 7, w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach hali technologicznej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 7, w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach hali technologicznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 7, w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. 2. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie robót dodatkowych przy realizacji inwestycji pt. Wykonanie prac budowlanych w pomieszczeniach na ul. Oczapowskiego 7 w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno-badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności. 3. Zakres robót obejmuje: 3.1 Wykucie z muru stolarki drzwiowej drewnianej, stalowej oraz okiennej stalowej - szklonej szkłem zwykłym, pojedynczym z przeznaczeniem do złomowania, 3.2 Usunięcie z terenu budynku ww materiałów rozbiórkowych oraz wywiezienie na składowisko koncesjonowane, 3.3 Uzupełnienie ścianek działowych z płyt G-K na rusztach stalowych oraz malowanie, 3.4 Montaż podokienników z PCV, 3.5 Dostawa oraz montaż ślusarki otworowej z zimnego aluminium, szklonej szkłem bezpiecznym, pojedynczym. Zamawiający wymaga aby wszystkie zastosowane materiały posiadały świadectwa dopuszczenia Instytutu Techniki Budowlanej. Materiały stosowane wewnątrz budynku posiadać muszą również świadectwo dopuszczenia Państwowego Zakładu Higieny. 3.6 Szczegółowy zakres robót określa : a) Rysunek wykonawczy A-2z rzut wysokiego parteru Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Rysunek wykonawczy A-3z rzut piętra i antresoli Załącznik nr 10 do SIWZ, c) Rysunek wykonawczy A-15.1z zestawienie stolarki zimnego ALU w Hali-wysoki parter i piętro Załącznik nr 11 do SIWZ, d) Przedmiar robót Załącznik nr 8 do SIWZ. 1. Dokumentacja projektowa opracowana została przez Pracownię Projektową AKON, ul. Elbląska 125, Olsztyn 10 - 672. 2. Wszystkie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, spełniających warunki i parametry techniczne zgodne z polską normą i posiadające aprobatę techniczną. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń udowodni oferent. 4. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić ofertę obejmującą całość zamówienia, gdyż zamówienie nie zostało podzielone na wyodrębnione części i musi być zrealizowane w całości . 5. Wykonawca udzieli co najmniej 3 - letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano - instalacyjne a na materiały i urządzenia zgodnie karta gwarancyjną producenta, 6. Wymagania stawiane wykonawcy : Wykonawca zobowiązany jest do współdziałania oraz koordynowania zakresu powierzonych robót z generalnym Wykonawcą inwestycji, tj. firmą BUDIMEX SA. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy , Prace budowlane i rzemieślnicze winne być wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i normami, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia , Wszystkie ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 1 800,00 zł. (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych ), Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w pomieszczeniach hali technologicznej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Oczapowskiego 7, w ramach projektu finansowanego z Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 pt. Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie zespołu laboratoriów edukacyjno - badawczych technologii, jakości i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności 74/2010/PN/DZP/RPW na konto: Bank PKO S. A. w Olsztynie nr 73 1240 5598 1111 0010 2908 4758, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach ubezpieczeniowych, w gwarancjach bankowych w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach