Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie wymiany pokrycia dachu, naprawy ścian, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji elektrycznej i odgromowej w budynku nr 25 i 26 w JW 4808 w Gołdapi, ul. Partyzantów 33.

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie wymiany pokrycia dachu, naprawy ścian, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji elektrycznej i odgromowej w budynku nr 25 i 26 w JW 4808 w Gołdapi, ul. Partyzantów 33.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wymiana pokrycia dachu, naprawa ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji elektrycznej i odgromowej w budynku nr 25 i 26 w JW. 4808 w Gołdapi, ul. Partyzantów 33. Budynek Nr 25,26 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Budynek parterowy obsypany ziemią, drzwi zewnętrzne metalowe. Okna drewniane.Przed budynkiem rampa wyładunkowa. W obiekcie instalacja elektryczna i odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską trawa. Dojście i podjazd do budynku utwardzone. Dane techniczne - budynek nr 25,26, kubatura 458,00 m3, powierzchnia użytkowa 90,75 m2 Zakres robót budowlanych obejmuje Roboty ziemne wykonanie wykopów przy budynku,zasypanie wykopów,obsianie skarp trawą,wykonanie opaski z kostki brukowej. Roboty zewnętrzne obicie i wykonanie nowych tynków,odgrzybienie i izolacja pionowa ścian,wymiana pokrycia dachu 2 x papa termozgrzewalna, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej metalowej oraz krat okiennych z siatką, roboty rozbiórkowe podłogi, legarów i belek zamontowanych w betonie, roboty rozbiórkowe elementów betonowych, żelbetowych na dachu, wykonanie nowych elementów betonowych i żelbetowych, wymiana nawietrzaków i wywietrzaków dachowych. Roboty wewnętrzne obicie i wykonanie nowych tynków, malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitu, wykonanie posadzki betonowej antyelektrostatycznej z wbudowaniem bednarki w dolnej części posadzki,wykonanie izolacji poziomej z folii. Instalacja elektryczna i odgromowa demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej, montaż nowej instalacji odgromowej, montaż instalacji elektrycznej 230V przeciwwybuchowej, montaż osprzętu w rozdzielniach, montaż osprzętu modułowego w rozdzielniach, montaż opraw oświetleniowych przeciwwybuchowych. Lokalizacja robót Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 w Gołdapi. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, w dniu podpisania umowy dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 33. Warunki realizacji zadania Wykonawca wykona przedmiot umowy przy użyciu materiałów zgodnych z dokumentacją techniczną i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi Polskimi Normami Budowlanymi. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych zakupionych przez siebie. Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, certyfikaty materiałowe zgodnie z Prawem Budowlanym. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego podda materiały badaniom w miejscu produkcji, na placu budowy lub w określonym przez Zamawiającego miejscu. Wykonawca przedstawi atesty i certyfikaty materiałowe na każde żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 09.04.2015 r. do 15.04.2015 r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Markiem PODSIAD tel. (87) 6156476 bądź z zcą Panem Stanisławem PODOLEWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót)posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Realizacja robót w godzinach 7.00 15.00 (istnieje możliwość pracy do godziny 18.00 w dniach poniedziałek - piątek oraz do godz.15.00 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki).Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym (czynny zakład). Strony uzgodnią granice terenu budowy, stan i sposób korzystania z dróg i chodników na terenie kompleksu wojskowego oraz inne niezbędne elementy współpracy wg protokołu przekazania terenu budowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy front robót (plac budowy) w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy. Roboty będą rozliczane za faktycznie wykonane elementy robót, po potwierdzeniu ich wykonania przez inspektora nadzoru w protokole odbioru elementów robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Zamawiającego, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte umową. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Rozliczenie złomu wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu, (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Materiały pochodzące z rozbiórki w tym złom należy zutylizować lub zagospodarować we własnym zakresie. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Utylizacja odpadów odbędzie się w ramach kosztów ogólnych budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy pzp. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie sześć tysięcy zł 00100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium post. nr 312015 - roboty budowlane w zakresie wymiany pokrycia dachu, naprawy ścian, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz instalacji elektrycznej i odgromowej w budynku nr 25 i 26 w JW 4808 w Gołdapi, ul. Partyzantów 33. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej, do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. Zwrot i zatrzymanie wadium art. 46 ustawy pzp. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy pzp; unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl, http://www.bip.mon.gov.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach