Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 9 NA TERENIE JW. 3797 PRZY AL. 1 MAJA W GIŻYCKU

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2015-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 9 NA TERENIE JW. 3797 PRZY AL. 1 MAJA W GIŻYCKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu, wymiana bram garażowych i stolarki okiennej oraz naprawa elewacji budynku nr 9 na terenie JW. 3797 w Gizycku przy al. 1 Maja 11. Charakterystyka budynku: Budynek magazynowo-garażowy. Budynek parterowy częściowo podpiwniczony. Murowany z cegły pełnej. Obiekt składa się z 3 połączonych ze sobą części. Największą część stanowi dach konstrukcji drewnianej krokwiowej kryty dachówką ceramiczną. Część po byłej kotłowni dach krokwiowy, kryty papą na deskowaniu. Ostatnia część to oddzielna stykająca się z budynkiem kotłowni bryła, o dachu dwuspadowym, wykonanym z wiązarów stalowych i płatwi stalowych , na których ułożona jest papa na deskowaniu. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. Ogólny zakres prac obejmuje: (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót) 1.Roboty zewnętrzne dachowe, roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: 1.1.Demontaż obróbek blacharskich i orynnowania; 1.2.Rozebranie dachu krytego dachówką ceramiczną; 1.3.Likwidacja małych lukarn i okien typu wole oko; 1.4.Wymiana częściowa krokwi na dachu krytym dachówką, pełna wymiana krokwi na dachu krytym papą; 1.5.Wymiana deskowania dachu i łacenia; 1.6.Ułożenie foli paroizolacyjnej i wełny mineralnej grubości 15 cm wraz z przybiciem desek przytrzymujących wełnę w rozstawie co 50 cm. Układając wełnę pamiętać o pustce powietrznej; 1.7.Wymiana drewnianego okapu; 1.8.Uzupełnienie i otynkowanie okapu betonowego; 1.9.Ułożenie na deskach ekranu zabezpieczającego z foli paroprzepuszczalnej; 1.10.Pokrycie dachu nową dachówką ceramiczną, dach kryty całym systemem komplet z gąsiorami. dachówkami skrajnymi, grzebieniem okapu, taśmą. Dachówka co druga mocowana na szpilki. 1.11.Montaż wyłazów okiennych dachowych ( przeszklonych); 1.12.Przemurowanie komina z nowej cegły klinkierowej, część nad dachem; 1.13.Wykonanie czapki kominowej; 1.14.Obsadzenie kratek wentylacyjnych w kominie; 1.15.Wykonanie obróbek z blachy stalowej ocynkowanej; 1.16.Wykonanie orynnowania z blachy stalowej ocynkowanej, rury fi 12, rynny fi 15; 1.17.Montaż krawędziaka 10x10 cm po obwodzie dachów krytych styropapą; 1.18.Pokrycie dachu styropapą- styropian EPS 100, gr. 10cm laminowany jednostronnie papą, klej bitumiczny bez rozpuszczalników organicznych, środek gruntujący asfaltowa emulsja anionowa, paroizolacja bitumiczna, system jednego producenta; 1.19.Montaż styropapy na łączniki mechaniczne- średnio 5 szt m2; 1.20.Pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, papa podkładowa S4 gr. 4mm zamocowana na gwoździe, warstwa wierzchnia S5gr. 5,2 mm zgrzewana. System tego samego producenta j.w.; 1.21.Podstawa pod wentylator; 1.22.Wymiana wentylatorów dachowych; 1.23.Obróbki wentylatorów z blachy stalowej ocynkowanej. 2.Roboty zewnętrzne elewacja i teren wokół budynku. 2.1Rozebranie nawierzchni z kamienia polnego 2.2Rozebranie nawierzchni asfaltowej 2.3Rozebranie schodów betonowych i zejścia do kotłowni 2.4Rozebranie dobudówek znajdujących się z obu stron kotłowni 2.5Rozebranie komina 2.6Odkopanie istniejących fundamentów 2.7Przecieranie i oczyszczenie ścian fundamentowych ceglanych 2.8Skucie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej 2.9Uzupełnienie tynków zewnętrznych cem.-wap. 2.10Wykonanie izolacji z dysperbitu 2.11Izolacja pionowa cieplna z płyt ze styropianu hydroizolacyjnego o parametrach nie gorszych niż: EPS 120, grubości 8cm, =0,036 W mK, nasiąkliwość wodą przy długotrwałym zanurzeniu WL(T)1 Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty. 2.12Zabezpieczenie izolacji siatką z klejem wraz z wtopieniem narożników metalowych. 2.13Izolacje pionowe ścian fundamentowych z folii kubełkowej z profilem kończącym 2.14Gruntowanie ścian cokołu 2.15Wykonanie cokołu tynkiem mozaikowym - system jednego producenta. 2.16Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą - jednokrotne gruntowanie 2.17Montaż listwy cokołowej. 2.18Przyklejenie płyt ze styropianu o parametrach nie gorszych niż: EPS 70, grubości 10cm, =0,038WmK. Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty. 2.19Wykonanie warstwy zbrojonej, poprzez naniesienie na styropian warstwy kleju i wtopienie siatki z włókna szklanego. Wyrównanie podłoża poprzez naniesienie warstwy kleju. 2.20Wykonanie tynków cienkowarstwowych silikatowych 1,5 mm. 2.21Demontaż krat okiennych 2.22Zmnjejszenie otworów drzwiowych na okienne 2.23Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2.24Wymiana bram garażowych 2.25Montaż tabliczek z numerem bramy i żaluzji nawiewnych 2.26Wykonanie parapetów z blachy stalowej ocynkowanej 2.27Zasypanie i zagęszczenie wykopów 2.28Wykonanie podsypki piaskowej gr. 15 cm 2.29Obsadzenie obrzeży betonowych na podsypce cem.-wap. 2.30Wykonanie opaski z polbruku na podsypce cem.-wap 2.31Wykonanie schodów z polbruku (wejście do budynku) 2.32Ścianka oporowa z bloczków betonowych na zaprawie cementowo-wapiennej - murek przy zejściu do piwnicy 2.33Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych z papy zgrzewalnej 2.34Dwuwarstwowe izolacje pionowe murów otynkowanych dysperbitem 2.35Tynki zewnętrzne zwykłe kat. III na murku- wykonywane ręcznie 2.36Balustrady tarasowe z pochwytem stalowym- murek przy zejściu do piwnicy 2.37Pochwyt stalowy na wspornikach zejście do piwnicy 2.38Montaż tablicy z numeracją budynku 2.39Montaż daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynku 2.40Obsadzenie stalowej wycieraczki do obuwia 2.41Wykonanie czapki na murku oporowym wraz z obsadzeniem stalowej balustrady, malowanej dwukrotnie farbą do metalu 2.42Naprawa powierzchni placu betonowego 2.43Montaż 4 altan dla palących z gotowych elementów drewnianych. Konstrukcja drewniana o podstawie sześciokąta, wpisanego w okrąg o średnicy 3,5 m, słupy konstrukcyjne o wymiarach min.11 x 11 cm, Krokwie min. 6 x 12 cm. Wysokość ściany bocznej 2,2 m, całkowita wysokość altany 3,2 m. Ściany ażurowe jedno pole wejściowe niezabudowane. Pokrycie dachu stanowi gont bitumiczny, ułożony na papie podkładowej, na desce gr. 2,2 cm. Wszystkie drewniane elementy mają być pokryte impregnatem chroniącym drewno przed owadami, grzybami i pleśnią. Kolor konstrukcji ustalić z Zamawiającym. 3.Roboty sanitarne 3.1.Instalacja kanalizacji sanitarnej 3.1.1Demontaż rur wywiewnych blaszanych i żeliwnych. 3.1.2Demontaż rur żeliwnych kanalizacyjnych. 3.1.3Montaż kominka wywiewnego ceramicznego do pionów kanalizacji sanitarnej, do dachów pokrytych dachówka ceramiczną. 3.2.Instalacja wentylacji 3.2.1Demontaż czerpni ściennej, wyrzutni dachowych, kratek ze stali profilowanej. 3.2.2Demontaż płaszcza z blachy stalowej oc. na przewodzie wentylacyjnym. 3.2.3Demontaż wentylatorów. 3.2.4Montaż podstaw dachowych z blachy st. oc. typu BIII o średnicy 315 mm z przepustnicą i tacką ociekową oraz typu BIII o średnicy 400 mm z osiatkowaniem. 3.2.5Montaż wywietrzaków dachowych cylindrycznych o średnicy 315 mm i 400 mm. 3.2.6Montaż kratek wentylacyjnych metalowych z żaluzją, montowane w ścianie na zewnątrz budynku, wymiar zewnętrzny kratki 200x200 mm,280x280 mm, 280x240 mm oraz o średnicy 300 mm 3.2.7Montaż płaszcza ochronnego na przewodzie wentylacyjnym z blachy stalowej oc. gr. 0,55 mm. 3.2.8Montaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm o wymiarach 200x200 mm, 280x280 mm, 280x240 mm oraz o średnicy 300 mm. 3.3.Instalacja kanalizacji deszczowej. 3.3.1Rozebranie nawierzchni betonowej gr.15 cm. 3.3.2Wykonanie wykopu oraz zasypanie. 3.3.3Uzupełnienie betonu w miejscu rozebranej nawierzchni betonowej. 3.3.4Demontaż osadników żeliwnych deszczowych. 3.3.5Demontaż rur żeliwnych kanalizacyjnych. 3.3.6Montaż rur żeliwnych kanalizacyjnych w wykopie o średnicy 100 i 150 mm. 3.3.7Montaż osadników żeliwnych deszczowych z rusztem o średnicy 100 i 150 mm, wg normy: PN-82/H-74002. 3.3.8Przeczyszczenie rur na sieci kanalizacji deszczowej. 3.3.9Wywiezienie gruzu. 4.Roboty elektryczne 4.1Demontaż instalacji odgromowej 4.1.1Demontaż wsporników instalacji odgromowej na dachu stromym i na ścianie. 4.1.2Demontaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z linki o przekroju 50mm2 4.1.3Demontaż zwodów poziomych na dachu stromym (dachówka) instalacji odgromowej z linki o przekroju 50mm2. 4.1.4Demontaż na dachu płaskim zwodów poziomych i pionowych instalacji odgromowej z pręta fi 8 na odkład do ponownego wbudowania. 4.1.5Demontaż wsporników instalacji odgromowej na dachu płaskim i na ścianie. 4.1.6Demontaż przewodów odprowadzających z płaskownika na ścianie w ciągu pionowym wraz z osłonami z rur PCV. 4.1.7Demontaż rur stalowo pancernych ułożonych na uchwytach stalowych. 4.1.8Demontaż gniazd wtykowych siłowych. 4.2Montaż instalacji odgromowej 4.2.1Montaż wsporników instalacji odgromowej na ścianie i na dachu stromym. 4.2.2Montaż rur winidurowych na ścianie. 4.2.3Montaż puszek rewizyjnych instalacji odgromowej. 4.2.4Montaż zwodów pionowych instalacji odgromowej z pręta oc. Fi 8mm, ściana. 4.2.5Montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej z pręta oc. Fi 8mm, dach stromy dachówka. 4.2.6Montaż iglic odgromowych na wywietrzakach. 4.2.7Montaż przewodów odprowadzających z płaskownika oc. i osłon PCV przewodów odprowadzających o grubości ścianki min. 4mm. 4.2.8Montaż uziomu rurowego w gruncie kategorii III. 4.2.9Łączenie przewodów instalacji odgromowej przez spawanie w wykopie. 4.2.10Montaż wsporników dla instalacji odgromowej naprężanej. 4.2.11Montaż zwodów pionowych i poziomych instalacji odgromowej naprężanej z pręta oc. Fi 8mm, dach płaski. 4.2.12Montaż wsporników przelotowych pośredniczących na dachu - klejone. 4.2.13Montaż złączy krzyżowych, rynnowych i kontrolnych w instalacji odgromowej. 4.2.14Montaż puszek rewizyjnych instalacji odgromowej. 4.2.15Układanie i łączenie przez spawanie przewodów wyrównawczych z płaskownika na ścianach. 4.2.16Montaż uchwytów uziemiających na rurach (wysięgniki opraw oświetlenia zewnętrznego). 4.2.17Rozebranie podbudowy betonowej ręcznie. 4.2.18Wykonanie podbudowy betonowej. 4.2.19Wykonanie pomiarów instalacji odgromowej. 5.Warunki realizacji zadania: 5.1.Zamawiający informuje, iż w dniu 28.10.2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Bogusław BOROWIEC, tel. 261 335 981. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 5.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 5.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego (z rozbiciem na lata 2015 - 2016), sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 5.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 5.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW.). 5.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 5.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 5.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 5.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797. 5.9.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 5.10.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 5.11.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 5.12.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 5.13.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 5.14.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 5.15.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 5.16.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 5.17.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomychsporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 5.18.W 2015 roku Wykonawca wykona roboty budowalne w zakresie 15%, zaś w 2016 roku - 85% ogółu prac ujętych w niniejszym zadaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę (zwiększenie lub zmniejszenie) w zakresie wykonania w poszczególnych latach kalendarzowych procentowego udziału realizacji przedmiotu umowy, a co za tym idzie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy: na wniosek Wykonawcy, gdy oświadczy możliwość wykonania w danym roku kalendarzowym większego zakresu robót budowlanych niż przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował większymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym, które będzie mógł przeznaczyć na realizację niniejszej umowy pod warunkiem pisemnej zgody Wykonawcy pod rygorem nieważności,na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował niższymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym pod warunkiem zmian w planie finansowym, o których nie wiedział w chwili zawierania niniejszej umowy. 6.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 przy al. 1 Maja 11 w Giżycku. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG, jest w dniu podpisania umowy: dostarczenie wypełnionego wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ). dostarczenie w formie elektronicznej zdjęć osób wymienionych we wniosku. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: 24wog.mbulka@wp.mil.pl. WykonawcaPodwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 320 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 35 000,00 zł. (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 06.11.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 100 2015 - remont budynku nr 9 na terenie JW. 3797 1.5. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach