Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 304 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 1460 W ORZYSZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 33

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 304 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 1460 W ORZYSZU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 304 na terenie JW. 1460 w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33. Opis budynku nr 304: Budynek bez podpiwniczenia, składający się z trzech brył jednokondygnacyjnych i jednej dwukondygnacyjnej, połączonych ze sobą w kształcie prostokąta, tworzących w środku patio. Ściany murowane, stropy żelbetowe, dachy jednospadowe z płyt prefabrykowanych korytkowych, ułożonych na ściankach murowanych z cegły, pokrytych papą asfaltową. Okna z PCV, drzwi wejściowe do budynku stalowe i aluminiowe, stolarka drzwiowa wewnętrzna drewniana. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku: - kubatura - 14610 m3 - powierzchnia zabudowy - 2620,09m2 - powierzchnia objęta zakresem zadania - 611,06m2 OGÓLNY ZAKRES PRAC 1.Roboty zewnętrzne: nawierzchnie z kostki polbruk, ogrodzenia, elewacja budynku: 1.1.roboty rozbiórkowe pokryć papowych daszków betonowych; 1.2.rozbiórka obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych daszków betonowych; 1.3.rozebranie okładzin lastrykowych schodów zewnętrznych; 1.4.demontaż balustrad schodowych; 1.5.rozebranie daszku żelbetowego i podestu betonowego schodów (w patio); 1.6.rozebranie komór wentylacyjnych o konstrukcji murowano - żelbetowej; 1.7.obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe daszków nad schodami; 1.8.krycie daszków papa termozgrzewalną; 1.9.docieplenie ścian budynku styropianem gr. 15cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej; 1.10.demontaż i ponowny montaż istniejących krat drzwiowych po dociepleniu budynku; 1.11.naprawa schodów zewnętrznych; 1.12.obłożenie schodów płytkami klinkierowymi; 1.13.malowanie daszków farbami emulsyjnymi; 1.14.malowanie istniejących zewnętrznych drzwi stalowych i krat drzwiowych; 1.15.oklejenie pakietów szybowych okiennych folią matową anty UV; 1.16.wykonanie i montaż krat okiennych na I piętrze; 1.17.wykonanie i montaż balustrad schodowych; 1.18.wykonanie i montaż drabinek stalowych ocynkowanych ściennych z koszem ochronnym, od dołu zamykanych drzwiczkami stalowymi na kłódkę w celu uniemożliwienia wejścia na dach osobom postronnym; 1.19.rozebranie istniejącego ogrodzenia przy budynku; 1.20.wykonanie nowego ogrodzenia przy magazynie uzbrojenia; 1.21.rozebranie opaski i chodników przy budynku; 1.22.wykonanie opaski betonowej przy budynku z kostki polbruk; 1.23.częściowa rozbiórka nawierzchni betonowych przy budynku; 1.24.wykonanie korytowania w gruncie kat.V-VI pod podjazdy do budynku, drogi i zatoczki; 1.25.wykonanie podłoży żwirowych i cementowo- piaskowych pod nawierzchnię z kostki polbruk; 1.26.ustawienie krawężnika betonowego na podsypce cem.- piaskowej; 1.27.wykonanie nawierzchni dróg, podjazdów do budynku i zatoczek z kostki polbruk gr. 8cm na podsypce cem.- piaskowej; 1.28.wywiezienie gruzu z terenu budowy na odległość do 5km; 1.29.podniesienie włazów żeliwnych studzienek kanalizacyjnych i burzowych oraz kratek; 1.30.demontaż słupów oświetleniowych; 1.31.montaż słupów oświetleniowych; 1.32.montaż lamp rtęciowych na słupach; 1.33.montaż lamp rtęciowych na wysięgnikach zamontowanych na ścianie; 1.34.wymiana przewodów izolowanych na słupach; 1.35.wymiana tabliczek bezpiecznikowych słupów oświetleniowych stalowych; 1.36.malowanie słupów stalowych oświetleniowych o wys. do 7m 2.Palarnie na terenie jednostki wojskowej 2.1.mechaniczne wykonanie koryta pod chodniki; 2.2. wykonanie podsypki z piasku; 2.3.ustawienie obrzeży betonowych; 2.4.nawierzchnie z kostki polbruk gr. 6cm na podsypce cem-piaskowej; 2.5.fundamenty betonowe pod palarnie; 2.6.wiaty stalowe o konstrukcji rozbieralno- przenośnej, pokryte blachą trapezową 3.Roboty wewnętrzne: Magazyn mundurowy blok A, Magazyn amunicji Blok B, Magazyn żywności blok C, Magazyn PPW blok D 3.1.odbicie tynków cem- wap. na ościeżach; 3.2.demontaż ościeżnic stalowych i drewnianych; 3.3.rozebranie ścian z cegły na zaprawie cem - wap.; 3.4.zerwanie posadzek cementowych i z tworzyw sztucznych; 3.5.demontaż balustrad schodowych; 3.6.montaż nadproży drzwiowych prefabrykowanych; 3.7.wykonanie ścianek działowych z cegły gr ? lady magazynowej; 3.8.wykonanie ścianek działowych gr. ? cegły; 3.9.naprawa i szlifowanie parapetów lastrykowych; 3.10.montaż kratek wentylacyjnych i zabezpieczeń ościeży - narożniki systemowe; 3.11.montaż ościeżnic stalowych; 3.12.obsadzenie skrzydeł drzwiowych płycinowych i klepkowych; 3.13.montaż półek z płyty i blatu drewnianego lady magazynowej; 3.14.wykonanie tynków kat. II na ścianach; 3.15.wykonanie tynków jednowarstwowych z gipsu tynkarskiego gr. 10mm na stropach i ścianach; 3.16.wykonanie tynków mozaikowych (lamperii); 3.17.wykonanie okładzin gipsowo kartonowych na ścianach na konstrukcji drewnianej; 3.18.wykonanie podkładu z gruzu na podłożu betonowym w pomieszczeniu (kotłowni); 3.19.wykonanie podkładu betonowego w pom. (kotłowni); 3.20.wykonanie posadzek lastrykowych; 3.21.naprawa i szlifowanie istniejących posadzek lastrykowych; 3.22.szlifowanie istniejących parapetów lastrykowych; 3.23.wykonanie szczelin dylatacyjnych posadzek; 3.24.wykonanie izolacji poziomej i pionowej z folii płynnej w pom. Sanitariatu; 3.25.wykonanie posadzek cementowych w sanitariacie; 3.26.wykonanie warstw wyrównujących i wygładzających gr. 10mm w pomieszczeniach; 3.27.wykonanie posadzek z płytek terakotowych na zaprawie klejowej w pom. o pow. 8m2; 3.28.licowanie ścian płytkami ściennymi na zaprawie klejowej; 3.29.zeskrobanie i zmycie starych powłok malarskich; 3.30.gruntowanie podłoży; 3.31.gruntowanie podłoży pod tynk maszynowy na farbę olejną - pow. Lamperii; 3.32.dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów z gruntowaniem; 3.33.dwukrotne malowanie farbą olejną lub ftalową tynków wew. z dwukrotnym szpachlowaniem; 3.34.dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad; 3.35.dwukrotne malowanie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych; 3.36.dwukrotne malowanie podokienników i innych elementów o pow. do 0,52m2; 3.37.montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych; 3.38.montaż ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł - ościeżnice do drzwi stalowych klasy C; 3.39.skrzydła drzwiowe stalowe wew., wzmocnione kl. RC2 z dwoma zamkami kl. C; 3.40.skrzydła drzwiowe płycinowe wew. szklone o pow. 1,6m2 z szybą o pow. do 0,25m2; 3.41.montaż krat stalowych w ścianach z cegieł (kraty demontażowe); 3.42.izolacje z folii podposadzkowej gr 3mm układane na sucho- jednowarstwowe; 3.43.wykonanie dylatacji z taśmy dylatacyjnej PCV o szer. 12cm; 3.44.wykonanie posadzek cementowych zatartych na gładko o gr. 6,5cm; 3.45.dopłata za zbrojenie posadzki siatka stalową; 3.46.posadzki i powłoki żywiczne wraz z cokolikami grubowarstwowe - posadzka odporna na uderzenia, nacisk i wstrząsy w pom magazynowych i korytarzach; 3.47.Ostrożne wykucie z muru ościeżnic stalowych wraz ze skrzydłem klasy C o pow. do 2m2; 3.48.zamurowanie otworów w ścianach po wentylacji mechanicznej cegłą na zaprawie cem - wap; 3.49.wykonanie podkładu z gruzu z betonu lekkiego oraz z ubitych materiałów sypkich w pom nr 21; 3.50.wykonanie podkładu betonowego na podłożu gruntowym w garażu; 3.51.wykonanie posadzek cementowych zatartych na gładko o gr. 5cm w garażu i pom nr 21; 3.52.dopłata za zbrojenie posadzki siatka stalową w garażu i pom. nr 21; 3.53.wykonanie posadzki z płytek klinkierowych 15x15cm na zaprawie klejowej w garażu i pom. nr 21; 3.54.wykonanie cokolików z płytek klinkierowych wys. 15cm w garażu i pom. nr 21; 3.55.balustrady schodowe ze stali nierdzewnej o wys. 1,10m; 3.56.montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych pełnych; 3.57.montaż drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych pełnych; 3.58.skrzydła drzwiowe wew. z ościeżnicą stalową dwuskrzydłowe (RC2 wyposażone w dwa zamki patentowe klasy C); 3.59.skrzydła drzwiowe wew. z ościeżnicą stalową jednoskrzydłowe (RC2 wyposażone w dwa zamki patentowe klasy C); 3.60.skrzydła drzwiowe płytowe pełne jednoskrzydłowe. 4.Roboty sanitarne 4.1.demontaż przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej o przekroju prostokątnym; 4.2.demontaż rurociągu żeliwnego o sr. 50-100mm; 4.3.demontaż podejścia żeliwnego o ś. 100mm; 4.4.demontaż rurociągu stalowego o śr. 15 i 25mm; 4.5.demontaż baterii umywalkowych i zlewozmywaków, pisuarów, misek ustępowych; 4.6.wymiana odcinków rur stalowych ocynkowanych o śr 50, 65mm; 4.7.montaż podgrzewacza elektrycznego o poj. 80dm3; 4.8.montaż podgrzewacza elektrycznego o poj. 30dm3; 4.9.montaż rurociągów stalowych o śr.15 i 20mm; 4.10.wymiana trójnika żeliwnego ośr. 70 i 100mm; 4.11.montaż wpustów ściekowych z PCV o sr. 50mm; 4.12.montaż baterii umywalkowych , natryskowych, umywalek, półpostumentów umywalek, ustępów z płuczką typu kompakt pisuarów; 4.13.montaż rurociągów kanalizacyjnych ośr. 50 i110mm; 4.14.wykucie bruzd poziomych i pionowych o przekroju 0,023 i 0,040m2; 4.15.przebicie otworów s ścianach z cegieł o przekroju 0,045m2; 4.16.zamurowanie przebić w ścianach z cegieł o gr. 1cegły; 4.17.zerwanie posadzki; 4.18.uzupełnienie posadzki cementowej o pow. 1.0 - 5.0 m2 z zatarciem na ostro; 4.19.uzupełnienie posadzek o pow. do 5.0 m2 z płytek terakotowych na zaprawie klejowej. 4.20.demontaż rurociągów stalowych, rozdzielaczy i zbiornika kondensatu; 4.21.demontaż grzejników żeliwnych; 4.22.montaż rurociągów stalowych, rozdzielaczy, zaworów; 4.23.montaż grzejników i zaworów grzejnikowych; 4.24.montaż tulei ochronnych z tworzyw sztucznych o sr.25,32,40, 50,63 i 75mm 5.Roboty elektryczne: 5.1.demontaż opraw świetlówkowych, żarowych porcelanowych; 5.2.montaż opraw świetlówkowych tunelowych 2x40W - końcowych OKD 2x36W, OKN2x36W, OKP 2x36W; 5.3.montaż opraw świetlówkowych przemysłowych pyłoodpornych OKP 2x20W; 5.4.przebijanie otworów w ścianach o śr. 25mm; 5.5.przygotowanie podłoża pod mocowanie osprzętu; 5.6.mechaniczne i ręczne wykucie bruzd na przewody; 5.7.montaż rur winidurowych o śr. do 47mm; 5.8.montaż przewodów o przekroju żył o sr. 7,5, 12,5, 35, 30mm 5.9.demontaż skrzynek i rozdzielni skrzynkowych; 5.10.montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych; 5.11.montaż osprzętu modułowego rozdzielnic; 5.12.wymiana złączy kablowych potrójnych ZK3a; 5.13.układanie przewodów wyrównawczych w ciągach pionowych na wspornikach; 5.14.montaż uziomu powierzchniowego w wykopie o głęb. 0,8m; 5.15.łączenie przewodów instalacji odgromowej; 5.16.przygotowanie podłoża a pod mocowanie osprzętu; 5.17.montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych, gniazd wtyczkowych podtynkowych, puszek bakelitowych, odgałęźników bryzgoszczelnych; 5.18.wykonanie połączeń przewodów pojedynczych lub wtynkowych do 2,5mm2; 5.19.demontaż opraw świetlówkowych, żarowych porcelanowych; 5.20.wymiana opraw rtęciowych oświetlenia zewnętrznego; 5.21.demontaż wysięgników stalowych na ścianie; 5.22.demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego; 5.23.przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe, przykręcane na cegle; 5.24.montaż na gotowym podłożu opraw świetlówkowych tunelowych OPK 2x36W hermetycznych; 5.25.wykonanie instalacji MILWAN; Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 6.Warunki realizacji zadania: 6.1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 03.04.2015r. do 10.04.2015r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Jerzym Gontowskim, tel. 621333220 bądź z z-cą Panem Janem Sulżyckim, tel. 621333221. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 6.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 6.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 6.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 6.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 6.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 6.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 6.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 6.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 6.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352. 6.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 6.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 6.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6.12.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 6.13.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 6.14.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 6.15.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 6.16.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 6.17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 6.18.Należy stosować materiały budowalne, które posiadając wymagane certyfikaty lub aprobaty oraz ocenę higieniczną, dopuszczające je do kontaktu z żywnością. 6.19.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 6.20.Należy zwrócić uwagę czy złom należy zdać na magazyn SOI Giżycko czy zutylizować we własnym zakresie - opis w przedmiarze robót. 6.21.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 7.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 1460 w Orzyszu przy ul. Wojska Polskiego 33. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ). Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 210 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 45 000,00 zł. (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 17.04.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 32/2015 - roboty budowlane w budynku nr 304 na terenie JW. 1460 w Orzyszu 1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach