Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 17 ORAZ BUDYNKU NR 18, NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 17 ORAZ BUDYNKU NR 18, NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont dachu, pomieszczeń, naprawa elewacji oraz wymiana stolarki w budynkach nr 17 i 18 na terenie JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21. Ogólny zakres robót do wykonania (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót): 1.Zakres prac do wykonania w budynku nr 17: Budynek nr 17 - budynek parterowy, nie podpiwniczony ze ścianami murowanymi, konstrukcja dachu - dach krokwiowy. Stolarka okienna oraz drzwiowa do wymiany. Obiekt wyposażony w instalacje elektryczną. - kubatura zewnętrzna - 383,0m3 - powierzchnia ogólna - 99,0m2 1.1. Elewacja 1.1.1.Wymiana okien i drzwi zewnętrznych; 1.1.2.Wymiana podokienników na podokienniki z blachy ocynkowanej; 1.1.3.Wymiana tynku; 1.1.4.Wykonanie pionowych izolacji cieplnych oraz przeciwwilgociowych; 1.1.5.Wykonanie opaski wokół budynku z betonowej kostki brukowej; 1.1.6.Montaż wycieraczki stalowej do obuwia; 1.1.7.Montaż wentylatorów ściennych; 1.1.8.Montaż tablicy z numerem budynku; 1.2.Dach 1.2.1.Wymiana pokrycia dachu; 1.2.2.Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu; 1.2.3.Wykonanie poziomych izolacji cieplnych oraz przeciwwilgociowych; 1.2.4.Wymiana obróbek blacharskich; 1.2.5.Wymiana orynnowania; 1.3.Remont pomieszczeń 1.3.1.Wymiana belek stropowych; 1.3.2.Wykonanie podbitki z płyt OSB gr.20mm i otynkowanie; 1.3.3.Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą; 1.3.4.Wymiana tynku na sufitach oraz ścianach; 1.3.5.Malowanie ścian i sufitów; 1.3.6.Wykonanie poziomych izolacji przeciwwilgociowych oraz cieplnych; 1.3.7.Wymiana posadzki w pomieszczeniach na posadzkę zbrojoną z powłoką epoksydowa (trwała odporna na ścieranie, odporna chemicznie na oleje, rozpuszczalniki, kwasy. Podłoga łatwo zmywalna); 1.3.8.Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; 2.Zakres prac do wykonania w budynku nr 18: Budynek nr 18 - budynek parterowy, nie podpiwniczony ze ścianami murowanymi, konstrukcja stropodachu - strop Ackermanna. Stolarka okienna oraz drzwiowa do wymiany. Obiekt wyposażony w instalacje elektryczną oraz c.o. - kubatura zewnętrzna - 397,0m3 - powierzchnia ogólna - 79,0m2 2.1. Elewacja: 2.1.1.Wymiana okien i drzwi zewnętrznych; 2.1.2.Wymiana podokienników na podokienniki z blachy ocynkowanej; 2.1.3.Wymiana tynku; 2.1.4.Wykonanie pionowych izolacji cieplnych oraz przeciwwilgociowych; 2.1.5.Wykonanie opaski wokół budynku z betonowej kostki brukowej; 2.1.6.Wymiana oświetlenia zewnętrznego; 2.1.7.Montaż wycieraczki stalowej do obuwia; 2.1.8.Montaż tablicy z numerem budynku; 2.2. Dach: 2.2.1.Przemurowanie kominów ponad dachem z cegły klinkierowej pełnej; 2.2.2.Wyciągnięcie kominów wentylacyjnych ponad dach z cegły klinkierowej pełnej; 2.2.3.Wymiana pokrycia dachu; 2.2.4.Wykonanie poziomych izolacji cieplnych oraz przeciwwilgociowych; 2.2.5.Wymiana wylewki cementowej; 2.2.6.Naprawa betonowego okapu; 2.2.7.Wymiana obróbek blacharskich; 2.2.8.Wymiana orynnowania; 2.2.9.Wykonanie podstawy i montaż wentylatora; 2.3.Remont pomieszczeń: 2.3.1.Wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicą; 2.3.2.Wymiana tynku na sufitach oraz ścianach; 2.3.3.Malowanie ścian i sufitów; 2.3.4.Wykonanie poziomych izolacji przeciwwilgociowych oraz cieplnych; 2.3.5.Wymiana posadzki w pomieszczeniach; 2.3.6.Wymiana instalacji c.o.; 2.3.7.Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem; 2.3.8.Likwidacja oraz wykonanie jednej nowej studzienki rewizyjnej; 3. Warunki realizacji zadania: 3.1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 18.09.2014r. do 24.09.2014r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. (87) 429-49-81 lub (87) 429-47-74 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 3.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 3.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 3.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 3.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797. 3.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 3.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.12.Utylizacja papy w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. Złom zdać na magazyn SOI Gizycko. 3.13.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.14.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.15.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.16.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 4.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 3797 ds. Ochrony Informacji Niejawnych jest, przed rozpoczęciem robót dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 1.2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 97/2014 - roboty budowlane w budynku nr 17, 18, na terenie JW. 3797 w Giżycku 1.4.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem 2.Zwrot i zatrzymanie wadium. 2.1.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. - unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia. 2.2.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko-wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2.5Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 2.5.1odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2.5.2zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl,http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach