Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKÓW NR 1, 2 ORAZ NR 5 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4808 W GOŁDAPI PRZY UL. PARTYZANTÓW 33

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2015-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKÓW NR 1, 2 ORAZ NR 5 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4808 W GOŁDAPI PRZY UL. PARTYZANTÓW 33
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynków nr 1, 2 i 5 na terenie JW 4808 w Gołdapi, ul. Partyzantów 33 Charakterystyka budynków: Budynek Nr 1 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Budynek dwupiętrowy z poddaszem w części użytkowym, podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. W budynku występuje instalacja: c.o., hydrantowa, elektryczna, odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa),wysoką (drzewa) i utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura - 12992,00 m3, - powierzchnia użytkowa -1592,00 m2 Budynek Nr 2 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Budynek dwupiętrowy z poddaszem w części użytkowym, podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. W budynku występuje instalacja: c.o., hydrantowa, elektryczna, odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa),wysoką (drzewa) i utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura - 14083,00 m3, - powierzchnia użytkowa -1751,00 m2 Budynek Nr 5 JW. 4808 Gołdap ul. Partyzantów 33 Budynek dwupiętrowy z poddaszem w części użytkowym, podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną. W budynku występuje instalacja: c.o., hydrantowa, elektryczna, odgromowa. Teren wokół budynku posiada zieleń niską (trawa),wysoką (drzewa) i utwardzone dojście oraz podjazdy do budynku. Dane techniczne; - kubatura - 14252,00 m3, - powierzchnia użytkowa -1743,00 m2 Ogólny zakres prac obejmuje: (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót) 1.Budynek nr 1 1.1.Roboty rozbiórkowe 1.1.1.rozebranie ścianek działowych, 1.1.2.odbicie tynków wewnętrznych, 1.1.3.rozebranie okładzin ceramicznych ścian i posadzek, 1.1.4.zerwanie okładzin PCV ze ścian wraz z listwami drewnianymi, 1.1.5.skucie posadzek, 1.1.6.rozebranie okładzin z PCV i dywanowych oraz podłóg drewnianych, 1.1.7.rozebranie zabudowy wykonanych z płyty meblowej oraz pilśniowej twardej, 1.1.8.demontaż opraw oświetleniowych, 1.2. Podłogi i posadzki 1.2.1.renowacja istniejącej posadzki z płytek ceramicznych, 1.2.2.wymiana uszkodzonych legarów drewnianych, 1.2.3.ułożenie płyt OSB, 1.2.4.ułożenie wykładzin podłogowych z PCV, 1.2.5.zgrzewanie wykładzin, 1.2.6.ułożenie wykładzin tekstylnych, 1.2.7.wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 1.2.8.zalanie masą betonową posadzki, 1.2.9.ułożenie okładzin ceramicznych na ciągach komunikacyjnych klatek schodowych oraz na posadzkach, 1.3. Roboty murarskie 1.3.1.zamurowanie otworów, 1.3.2.wymurowanie ścianek działowych, 1.3.3.wymiana ościeżnic drzwiowych, 1.3.4.obsadzenie podokienników z konglomeratu, 1.4. Roboty tynkarskie i okładzinowe 1.4.1.wykonanie tynków kat III cementowo - wapiennych, 1.4.2.wykonanie zabudowy z płyt gipsowo kartonowych wodoodpornych, 1.4.3.okładziny ścian płytkami ceramicznymi, 1.5. Roboty malarskie 1.5.1.ługowanie farby olejnej, 1.5.2.opalanie farby olejnej, 1.5.3.wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, 1.5.4.gruntowanie ścian i sufitów, 1.5.5.roboty malarskie farbą lateksową ścian i sufitów, 1.5.6.wykonanie tynków mozaikowych na ścianach, 1.5.7.malowanie olejne elementów stalowych, 1.5.8.malowanie olejne powierzchni betonowych, 1.6. Roboty stolarskie 1.6.1.osadzenie skrzydeł drzwiowych okleinowanych, stalowych, 1.6.2.wykonanie zabudowy z płyty meblowej rur i ścianek, 1.7. Roboty ślusarskie 1.7.1.demontaż krat niespełniających warunków zgodnych z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych, 1.7.2.wykonanie krat okiennych stalowych zgodnych z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych, 1.8. Roboty sanitarne 1.8.1.roboty rozbiórkowe instalacji wod.-kan., 1.8.2.demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 1.8.3.wykonanie nowej instalacji wod - kan w części budynku, 1.8.4.montaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 1.9. Roboty elektryczne 1.9.1.demontaż instalacji elektrycznej, 1.9.2.demontaż opraw oświetleniowych, 1.9.3.montaż instalacji elektrycznej, 1.9.4.montaż opraw oświetleniowych, 1.9.5.montaż osprzętu elektrycznego, 1.10. Rozbudowa domofonu 1.10.1.montaż zespołów prostownikowych w obudowie zamkniętej - UPS - 500VA/230V w obudowie, 1.10.2.montaż kanałów instalacyjnych z PVC, podstawa szerokości do 60mm, na podłożu innym niż beton, kanał elektroinstalacyjny 18/20, 1.10.3.układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych przewodów kabelkowych przekrój YTDY 2 X 0,5, 1.10.4.zainstalowanie aparatów telefonicznych abonenckich na podłożu z cegły Unifon do istniejącego domofonu cyfrowego z przypisaniem do istniejącego oprogramowania, 1.10.5. uruchamianie i pomiary łączy przeznaczonych dla telefonii, 1.10.6. zakup 24 breloczków do istniejącego domofonu cyfrowego, 2.Budynek nr 2 2.1. Roboty rozbiórkowe 2.1.1.rozebranie ścianek działowych, 2.1.2.odbicie tynków wewnętrznych, 2.1.3.rozebranie okładzin ceramicznych ścian i posadzek, 2.1.4.skucie posadzek, 2.2. Podłogi i posadzki 2.2.1.wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, 2.2.2.zalanie masą betonową posadzki, 2.2.3.ułożenie okładzin ceramicznych na ciągach komunikacyjnych klatki schodowej oraz na posadzkach, 2.3. Roboty murarskie 2.3.1.wymiana ościeżnic drzwiowych, 2.4. Roboty tynkarskie i okładzinowe 2.4.1. wykonanie tynków kat III cementowo - wapiennych, 2.4.2. wykonanie zabudowy z płyt gipsowo kartonowych wodoodpornych, 2.4.3. okładziny ścian płytkami ceramicznymi, 2.5. Roboty malarskie 2.5.1.ługowanie farby olejnej, 2.5.2.wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, 2.5.3.gruntowanie ścian i sufitów, 2.5.4.roboty malarskie farbą lateksową ścian i sufitów, 2.5.5.wykonanie tynków mozaikowych na ścianach, 2.5.6.malowanie olejne elementów stalowych, 2.5.7.malowanie olejne powierzchni betonowych, 2.6. Roboty stolarskie 2.6.1. osadzenie skrzydeł drzwiowych PCV, płycinowych okleinowanych, 2.7. Roboty ślusarskie 2.7.1. wykonanie krat okiennych stalowych zgodnych z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych, 2.8. Roboty sanitarne 2.8.1. roboty rozbiórkowe instalacji wod.-kan., 2.8.2. demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 2.8.3. wykonanie nowej instalacji wod - kan w części budynku, 2.8.4. montaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 2.9. Roboty elektryczne 2.9.1. demontaż instalacji elektrycznej, 2.9.2. demontaż opraw oświetleniowych, 2.9.3. montaż instalacji elektrycznej, 2.9.4. montaż opraw oświetleniowych, 2.9.5. montaż osprzętu elektrycznego, 2.10. Place i chodniki 2.10.1. rozebranie istniejących chodników i wylewek betonowych, 2.10.2. wykonanie nowych chodników z kostki betonowej typu Polbruk 2.10.3. ustawienie ławek parkowych, 2.10.4. roboty malarskie ogrodzenia, 3.Budynek nr 5 3.1.Roboty rozbiórkowe 3.1.1.rozebranie ścianek działowych drewnianych, 3.1.2.odbicie tynków wewnętrznych, 3.1.3.rozebranie podłóg drewnianych, 3.1.4.rozebranie okładzin ceramicznych ścian, 3.2. Podłogi i posadzki 3.2.1.wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej, 3.2.2.zalanie masą betonową posadzki, 3.2.3.ułożenie okładzin ceramicznych na posadzkach, 3.3. Roboty murarskie 3.3.1.wymiana ościeżnic drzwiowych, 3.3.2.obsadzenie podokienników z konglomeratu, 3.4. Roboty tynkarskie i okładzinowe 3.4.1.wykonanie tynków kat III cementowo - wapiennych, 3.4.2.wykonanie ścianek z płyt gipsowo kartonowych ognioodpornych, 3.4.3.okładziny ścian płytkami ceramicznymi, 3.5.Roboty malarskie 3.5.1.ługowanie farby olejnej, 3.5.2.wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, 3.5.3.gruntowanie ścian i sufitów, 3.5.4.roboty malarskie farbą lateksową ścian i sufitów, 3.5.5.wykonanie tynków mozaikowych na ścianach, 3.5.6.malowanie olejne elementów stalowych, 3.6. Roboty stolarskie 3.6.1.osadzenie skrzydeł drzwiowych okleinowanych, stalowych, 3.7. Roboty sanitarne 3.7.1.roboty rozbiórkowe instalacji wod.-kan., 3.7.2.demontaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 3.7.3.wykonanie nowej instalacji wod - kan w części budynku, 3.7.4.montaż urządzeń i przyborów sanitarnych, 3.8. Roboty elektryczne 3.8.1.demontaż instalacji elektrycznej, 3.8.2.demontaż opraw oświetleniowych, 3.8.3.montaż instalacji elektrycznej, 3.8.4. montaż opraw oświetleniowych, 3.8.5.montaż osprzętu elektrycznego, 3.9. Węzeł łączności 3.9.1.układanie rur winidurowych, 3.9.2. układanie przewodów izolowanych, 3.9.3.układanie przewodów uziemiających, 3.9.4. montaż tablicy elektrycznej, 3.9.5.montaż osprzętu elektrycznego, 3.9.6.pomiary elektryczne 3.10. Transport i utylizacja : 3.10.1. wywiezienie gruzu 3.10.2. utylizacja gruzu, 3.10.3. transport krat do magazynu SOI Gołdap Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę. 4.Warunki realizacji zadania: 4.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 09.11.2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Jarosław DUDKO tel. 261 336 501. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 4.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Nowoiejskiej 20 w Giżycku; 4.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego (z rozbiciem na lata 2015 - 2016), sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 4.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 4.3. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.4. Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW.). 4.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 4.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 4.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 4.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4808. 4.9.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 4.10. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.11. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 4.12. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 4.13. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 4.14. Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 4.15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 4.16. Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 4.17. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 4.18. W 2015 roku Wykonawca wykona roboty budowalne w zakresie 25%, zaś w 2016 roku - 75% ogółu prac ujętych w niniejszym zadaniu. Zamawiający dopuszcza zmianę (zwiększenie lub zmniejszenie) w zakresie wykonania w poszczególnych latach kalendarzowych procentowego udziału realizacji przedmiotu umowy, a co za tym idzie zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:na wniosek Wykonawcy, gdy oświadczy możliwość wykonania w danym roku kalendarzowym większego zakresu robót budowlanych niż przewidziane przez Zamawiającego w SIWZ pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności,na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował większymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym, które będzie mógł przeznaczyć na realizację niniejszej umowy pod warunkiem pisemnej zgody Wykonawcy pod rygorem nieważności,na wniosek Zamawiającego, gdy będzie dysponował niższymi środkami finansowymi w danym roku kalendarzowym pod warunkiem zmian w planie finansowym, o których nie wiedział w chwili zawierania niniejszej umowy. 5.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4808 przy ul. Partyzantów 33 w Gołdapi. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych 24 WOG, jest w dniu podpisania umowy: dostarczenie wypełnionego wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ).dostarczenie w formie elektronicznej zdjęć osób wymienionych we wniosku. Zdjęcia w formie elektronicznej można dostarczyć na informatycznym nośniku danych lub przesłać mailem na adres: 24wog.mbulka@wp.mil.pl. Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 260 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 1.2. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18.11.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 109 2015 - remont budynków nr 1, 2, 5 na terenie JW. 4808 1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach