Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU INFRASTRUKTURY NABRZEŻNEJ W WOJSKOWYM OŚRODKU SZKOLENIOWO - KONDYCYJNYM MRĄGOWO

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU INFRASTRUKTURY NABRZEŻNEJ W WOJSKOWYM OŚRODKU SZKOLENIOWO - KONDYCYJNYM MRĄGOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PKOB- 2151 - pomosty Przedmiotem zamówienia jest: Remont infrastruktury nabrzeżnej w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo- Kondycyjnym Mrągowo. Pomost promowy nr 4 i 7, pomost surfingowy nr 2 i pomost masztowy nr 3 w Wojskowym Ośrodku Szkoleniowo-Kondycyjnym Mrągowo Pomosty drewniane, których konstrukcję szkieletową stanowią: ruszty palowe z pali drewnianych z drewna iglastego o średnicy od 22 do 30cm, dźwigary i kleszcze 15x15cm z drewna iglastego. Podkłady z bali drewnianych gr.5cm. Dane charakterystyczne pomostów: Powierzchnia ogólna - pomost promowy nr 4 - 31,90m2 - pomost promowy nr 7 - 90,20m2 - pomost surfingowy nr 2 - 52,19m2 - pomost masztowy nr 3 - 119,02m2 Rok budowy pomostów - 1997 1.Zakres robót obejmuje: 1.1.Pomost promowy nr 7 1.1.1.Rozebranie podkładu, dźwigaórw i kleszczy. 1.1.2.Wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 1.1.3.Regeneracja pali poprzez obcięci zbutwiałych części, nasadzenie rury stalowej na pale i wypełnienie jej betonem, a następnie wykonanie osłony z blachy gorącowacowanej zabezpieczonej antykorozyjnie. 1.1.4.Ułożenie kleszczy i stężeń z dwuteownika, dźwigarów z ceownika i z drewna sosnowego impregnowanego cisnieniowo środkiem bezchromowym. 1.1.5.Wykonanie dwóch pali betonowych. 1.1.6.Pokrycie pomostu deskami dwustronnie ryflowanymi z drewna sosnowego. 1.1.7.Wzmocnienie betonem skarpy promu. 1.1.8.Montaż osprzętu pomostu: balustrad, ławek, wysięgnika na tablicę informacyjną i odbojnic promowych. 1.1.9. Demotaż, oczyszczenie, pomalowanie i ponowny montaż obudowy konstrukcji naciągowej promu. 1.2.Pomost promowy nr 4 1.2.1.Rozebranie podkładu, dźwigarów i kleszczy. 1.2.2.Rozbiórka nawierzchni z polbruku i krawężników beonowych ze złożeniem na odkład do ponownego montażu. 1.2.3.Wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 1.2.4.Regeneracja pali poprzez obcięci zbutwiałych części, nasadzenie rury stalowej na pale i wypełnienie jej betonem, a następnie wykonanie osłony z blachy gorącowacowanej zabezpieczonej antykorozyjnie. 1.2.5.Ułożenie kleszczy, stężeń i prowadnic z dwuteownika, dźwigarów z ceownika i z drewna sosnowego impregnowanego cisnieniowo środkiem bezchromowym. 1.2.6.Wykonanie dwóch pali betonowych. 1.2.7.Pokrycie pomostu deskami dwustronnie ryflowanymi z drewna sosnowego. 1.2.8.Wzmocnienie betonem skarpy promu. 1.2.9.Montaż osprzętu pomostu: balustrad, ławek, wysięgnika na tablicę informacyjną, odbojnic promowych, postumentów oświetleniowych i lampy. 1.2.10.Doprowanie i rozprowadzenie na pomoście instalacji elektrycznej. 1.2.11.Ułożenie nawierzchni z polbruku oraz ułożenie krawężników z materiałów złożonych na odkład. 1.3.Pomost surfingowy nr 2 1.3.1.Rozebranie podkładu, dźwigarów i kleszczy. 1.3.2.Wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 1.3.3.Regeneracja pali poprzez obcięci zbutwiałych części, nasadzenie rury stalowej na pale i wypełnienie jej betonem, a następnie wykonanie osłony z blachy gorącowacowanej zabezpieczonej antykorozyjnie. 1.3.4.Montaż kleszczy i elementów stalowych pomostu z dwuteownika. 1.3.5.Ułożenie kleszczy, stężeń i dźwigarów z drewna sosnowego impregnowanego cisnieniowo środkiem bezchromowym. 1.3.6.Wykonanie dwóch pali betonowych. 1.3.7.Pokrycie pomostu deskami dwustronnie ryflowanymi z drewna sosnowego. 1.3.8.Montaż osprzętu pomostu: drabinek i knag. 1.4.Pomost masztowy nr 3 1.4.1.Rozebranie podkładu, dźwigarów i kleszczy. 1.4.2.Demontaż odbojnic, części nabrzeża betonowego i słupa oświetleniowego ze złożeniem na odkład. 1.4.3.Wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki. 1.4.4.Regeneracja pali poprzez obcięci zbutwiałych części, nasadzenie rury stalowej na pale i wypełnienie jej betonem, a nasyępnie wykonanie osłony z blachy gorącowacowanej zabezpieczonej antykorozyjnie. 1.4.5.Ułożenie kleszczy, stężeń, dźwigarów i odbojnic z drewna sosnowego impregnowanego cisnieniowo środkiem bezchromowym. 1.4.6.Wykonanie dwóch pali betonowych. 1.4.7.Pokrycie pomostu deskami dwustronnie ryflowanymi z drewna sosnowego. 1.4.8.Wzmocnienie betonem skarpy promu. 1.4.9.Montaż osprzętu pomostu: knag, uchwytów do zamknięcia, ławki, postumentów oświetleniowych i lampy. 1.4.10.Montaż pomostów pływających typu Y-bom cumowniczy z trapem (VIP). 1.4.11.Pomalowanie istniejącego masztu i kotwicy. 1.4.12.Doprowanie i rozprowadzenie na pomoście instalacji elektrycznej. 1.5.Kontener 1.5.1.Demontaż uszkodzonej ściany osłonowej wraz z jej wywozem i utylizacją. 1.5.2.Montaż płyty osłonowej wastwowej gr.8cm wraz z drzwiami wejściowym oraz wykonanie wszelkich niezbędnych obróbek. Uwaga! Wszyskie elementy kotwiące śruby, wkręty i kotwy winne być ocynkowane i zabezpieczone antykorozyjnie. Natomiast wszystkie elementy drewniane wynny być wykonane z drewna sosnowego kl.C24 kl.1 i poddane impregnacji ciśnieniowo-próżniowej środkiem bezchromowym bezpiecznym dla środowiska naturalnego. 2.Warunki realizacji zadania: 2.1.Zamawiający informuje, iż w dniu 14 maja 2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Roman ŚNIADAŁA, tel. 518 914 922. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 2.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Komendantem WOSzK Mrągowo). 2.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 2.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 2.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 2.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK. 2.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Komendanta WOSzK, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 2.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 2.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.12.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 2.13.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2.14.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.15.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.16.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 2.18.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 2.19.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 2.20.Wszystkie roboty budowlane dotyczące remontu pomostów będą przeprowadzone w sposób nienaruszający posadowienia pali. 2.21.Przy regeneracji istniejących pali nie będą wykonywane żadne roboty budowlane polegające na prostowaniu i odbijaniu pali. 2.22.Pomosty przed przekazaniem do eksploatacji będą sprawdzone pod względem technicznym. 2.23.Dno jeziora w obrębie pomostów będą przez Wykonawcę oczyszczone z pozostałości konstrukcji pomostów i innych odpadów. 2.24.Wszelkie prace demontażowe i montażowe nie mogą naruszać linii brzegowej jeziora Czos. 2.25.Wykonawca ma obowiązek znać i stosować w czasie prowadzenia prac wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego i zapewnić spełnienie następujących warunków zabezpieczających przed: 2.25.1.zanieczyszczeniem cieków wodnych odpadami, pyłami, paliwami, olejami, chemikaliami oraz innymi szkodliwymi substancjami, 2.25.2.zanieczyszczeniem powietrza pyłami itp. 2.25.3.przekroczeniem dopuszczalnych norm hałasu, 2.25.4.możliwością powstania pożaru. 3.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ). Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 25.05.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 37/2015 - roboty budowlane na terenie WOSzK Mrągowo 1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl., http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach