Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 9 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE REMONTU BUDYNKU NR 9 NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 3797 W GIŻYCKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana bram garażowych, stolarki okiennej oraz naprawa elewacji i pokrycia dachu w Budynku nr 9 na terenie JW. 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21. Opis budynku nr 9: Budynek garażowy, wolnostojący parterowy o konstrukcji żelbetowej ze ścianami wypełniającymi z cegły. Dach budynku w konstrukcji żelbetowej pokryty papą. Stolarka okienna ze stalowych kątowników do wymiany, wrota garażowe częściowo wymienione. Budynek jest wyposażony w instalację elektryczna oraz odgromową. - kubatura zewnętrzna - 6.048,00 m3 - powierzchnia ogólna - 1.190,00 m2 Ogólny zakres robót do wykonania (dokładny zakres prac podany jest w przedmiarze robót): 1. Zakres prac do wykonania 1.1.Demontaż bram stalowych o pow. ponad 2m2. 1.2.Demontaż nawierzchni z kostki granitowej; 1.3.Demontaż obróbek blacharskich i orynnowania; 1.4.Wykucie z muru i krat stalowych; 1.5.Skucie tynków zewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej; 1.6.Uzupełnienie tynków zwykłych zewnętrznych po skuciu; 1.7.Osadzenie bram metalowych; 1.8.Wykucie ościeży stalowych okiennych; 1.9.Osadzenie stolarki okiennej z wysokoudarowego PCV. 1.10.Osadzenie progów drzwiowych stalowych. 1.11.Osadzenie kratek wentylacyjnych 24x24cm ze stali nierdzewnej. 1.12.Wykonanie dylatacji pionowej i poziomej kitem trwaleplastycznym. 1.13.Pokrycie dachu płytami styropianowym EPS 100 gr. 10 cm laminowanymi papą. 1.14.Pokrycie dachu papą termozgrzewalną podkładową i wierzchniego krycia. 1.15.Montaż orynnowania z blachy ocynkowanej. 1.16.Wykonanie obróbki blacharskiej pasów nadrynnowych i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej. 1.17.Wykonanie izolacji ścian fundamentowych z dysperbitu. 1.18.Izolacja pionowa cieplna. Płyty ze styropianu hydroizolacyjnego EPS 120 grubości 8cm współczynnik przewodnictwa cieplnego=0,036 W/mK. Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty. 1.19.Izolacja pionowa cieplna. Płyty ze styropianu EPS 80 grubości 10cm współczynnik przewodnictwa cieplnego=0,036 W/mK. Klej na płyty styropianowe należy nakładać po obwodzie z dodatkowymi plackami wewnątrz płyty. 1.20.Montaż listwy cokołowej. 1.21.Wykonanie warstwy zbrojonej, poprzez naniesienie na styropian warstwy kleju i wtopienie siatki z włókna szklanego. Wyrównanie podłoża poprzez naniesienie warstwy kleju. 1.22.Przyklejenie kątowników w narożach zewnętrznych i wyrównanie zaprawą powierzchni przyległych do naroży. 1.23.Jednokrotne gruntowanie elewacji. 1.24.Wykonanie cienkowarstwowej wyprawy elewacyjnej z silikatowych tynków 1,5mm. Kolor do uzgodnienia z Użytkownikiem. 1.25.Wykonanie cokołu budynku tynkiem mozaikowym. 1.26.Warstwy podsypkowe z piasku, zagęszczone. 1.27.Odtworzenie powierzchni utwardzonej kostką kamienną przed budynkiem. 1.28.Wykonanie opaski wokół budynku z polbruku. 1.29.Demontaż bramy wjazdowej, furtki i ogrodzenia. 1.30.Wykonanie i zamontowanie nowej bramy wjazdowej, furtki i ogrodzenia ze stali, pomalowanej dwukrotnie farbą. 1.31.Demontaż i montaż instalacji odgromowej. 1.32.Wymiana kanalizacji deszczowej. UWAGA ! Wymiary stolarki okiennej oraz bram garażowych przed zamówieniem pobrać z natury. 2.Warunki realizacji zadania: 2.1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca inwestycji w terminie od 17.04.2015r. do 22.04.2015r. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego uzgodnienia terminu wizji lokalnej z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury Panem Bogusławem BOROWIEC tel. 261-335-981 bądź z z-cą Panem Zdzisławem POMICHOWSKIM tel.261-335-774. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 2.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 2.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8 do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 2.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 2.5.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 2.6.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 2.7.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 2.8.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797. 2.9.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 3797, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 2.10.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 2.11.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.12.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 2.13.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 2.14.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 2.15.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2.16.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 2.17.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 2.18.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 2.19.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 3.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 3797 w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 21. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz nr rejestracyjne i marki pojazdów zabezpieczających prace (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ). Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 130 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.04.2015r. r. do godz.: 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP O/O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 34/2015 - roboty budowlane w budynku nr 9 na terenie JW. 3797 w Giżycku 1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 2.Zwrot wadium 2.1.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46. Ust.3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mon.gov.pl, http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach